تقویم رومیزی اختصاصی

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی اختصاصی به عنوان برترین هدایای سال جدید

تقویم رومیزی اختصاصی از هدایای تبلیغاتی ویژه ای است که طرفداران بسیاری دارد و همه ساله در گروه پر فروش ترین محصولات نقش و نگار است ، تاریخ از جمله مهم ترین ارکان در زندگی بشریت می باشد تمام برنامه ریزی های روزانه و هفتگی از طریق تقویم صورت می گیرد پس تقویم رومیزی از ابزار مفید برای هر شخصی می باشد . وقتی تقویم رومیزی با چاپ لوگوی خود به مخاطبتان هدیه می دهید همواره خود و برندتان را به مخاطب یادآور می شوید و این امر باعث حک شدن برندتان در ذهن مخاطب و استحکام رابطه ی کاری بین شرکت با مشتری خواهید شد.

تقویم رومیزی اختصاصی همانند سررسیدهای اختصاصی کاملا مطابق با سلیقه ی شخص می باشد . تقویم رومیزی تبلیغاتی 99 را دقیقا مطابق با سلیقه ی شخصی خود سفارش دهید و از این طریق تبلیغات ویژه ای داشته باشید.

در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 99 دقیقا تمام معیارهای شخصی را می توانید اجرایی نمایید در واقع نقش و نگار به عنوان یکی از برترین مراکز  چاپ در کرج به نوعی امکان سفارشی سازی تقویم تبلیغاتی را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است تا بتوانند تماما نظر و سلیقه خود را در انتخاب و چاپ تبلیغات خود اعمال نمایند تا بهترین بازدهی لازم را داشته باشند .

معمولا می توان از دو طریق تبلیغات خود را بر روی تقویم رومیزی انجام دهید یا این که تبلیغ مورد نظر خود را بر روی بدنه ی تقویم رومیزی چاپ نمایید و یا این که از تبلیغات خود در صفحات داخلی استفاده نمایید. در مورد بدنه ی تقویم رومیزی می توانید از چاپ طلاکوب برای چاپ لوگو ، آدرس ، شماره تماس ، شماره سایت و… استفاده نمایید که ظاهری استثنایی به تقویم رومیزی خواهد داد علاوه بر این در مورد طراحی صفحات داخلی می توانید از عکس های محصولات شرکت ، دستگاه های مورد نظر ، فضای داخلی و خارجی شرکت یا فروشگاه و… استفاده نمایید .

شاید بتوان به جرات از تقویم رومیزی به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی یاد کرد زیرا تمامی جوانب و موارد لازم برای یک گیفت تبلیغاتی مناسب را دارند .

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی یکی از راهکارهای تبلیغاتی است که علی رغم مقرون به صرفه بودن بازده بسیاری برای سفارش دهنده خواهد داشت ، معمولا افرادی که قصد تبلیغات دارند به دنبال راهکارهایی هستند که با صرف هزینه ای اندک بازدهی بسیاری داشته باشند چه چیزی بهتر از یک تقویم رومیزی اختصاصی تبلیغاتی؟ با چاپ تقویم تبلیغاتی به صورت اختصاصی می توانید از جای جای محصول خود بهترین استفاده را داشته باشید، البته شاید در این قسمت شما تصوری از چاپ اختصاصی تقویم به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نداشته باشید اما در ادامه شما را با توام جوانی این نوع چاپ آشنا میسازیم .

 

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی در نقش و نگار

تقویم رومیزی اختصاصی

چاپ اختصاصی تقویم رومیزی اختصاصی به چه معناست ؟

معمولا وقتی صحبت از چاپ تقویم تبلیغاتی به میان می آید همه در ذهن خود تقویمی را تصور می کنند که در انتهای هر صفحه ی آن یک لوگو و تعدادی شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس سایت چاپ شده است اما این حالت تنها حالت استاندارد چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی است و با نام چاپ عمومی از آن یاد می شود اما در مورد تقویم رومیزی اختصاصی قضیه شکل دیگری به خود می گیرد در این مورد نه تنها صفحات داخلی بلکه حتی برش صفحات و نوع عکس ها به انتخاب مشتریان خواهد بود.

چاپ تقویم رومیزی 99 اختصاصی در کرج

تقوبم رومیزی 99 ارزان

صفحات تقویم رومیزی تبلیغاتی :

قطعا تا کنون با تقویم تبلیغاتی های متنوعی مواجه شده باسید که از لحاظ ظاهر با هم تفاوت دارند و همیشه این سوال در ذهن شما نقش بسته است که هر کدام از تقویم رومیزی تبلیغاتی چه خصوصیتی دارند . معمولا اکثر تقویم رومیزی های تبلیغاتی به صورت ماه شمار طراحی می شوند و همانطور که از نام آن مشخص است این نوع تویم تبلیغاتی ها در هر صفحه 30 روز یک ماه به همراه تمامی جزئیات را به نمایش می گذارند و در صفحه ی مقابل از عکس های چشم نواز استفاده می شود که جذابیت خاصی به تقویم رومیزی اعطا می کند و ظاهر ساده آن را به ظاهری گیرا و جذاب تبدیل می کند.  البته این مورد تنها به عنوان رایج ترین نوع صفحه داخلی ید می شود اما طراحی صفحه داخلی هفته شمار نیز یکی دیگر از انواع صفحه داخلی می باشد که همانند مورد قبل مرسوم نیست اما بسته به نیاز مشتری این نوع صفحه داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در هر صفحه تقویم هفت روز هفته به نمایش گذاشته می شود این نوع تقوم ها که صفحات داخلی هفته شمار دارند البته این نوع طراحی صفحه داخلی نیز بسیار کاربردی است اما از آنجا که تعداد هفته های یک سال بسیار بیشتر از تعداد ماه های آن است قطعا میزان برگه و جوهر بیشتری صرف چاپ این نوع صفحه داخلی خواهد شد و اندکی از لحاظ قیمت متفاوت خواهد بود.

معمولا نوع جنس صفحات در تقویم رومیزی تبلیغاتی موردی است که حساسیت های بسیاری در مورد آن وجود دارد اغلب صفحات داخلی تقویم رومیزی تبلیغاتی از نوع گلاسه است که البته در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی باز هم این مورد می تواند بنا به نظر و سلیقه مشتریان تغییر پیدا کند.

پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی :

پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از مشخصات مهم تقویم های تبلیغاتی است که تعداد زیادی از مشتریان این مورد را به عنوان یکی از معیارهای انتخاب محصول مورد نظر خود می دانند . در این قسمت اطلاعاتی در مورد پایه تقویم رومیزی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا با انواع آن آشنا شوید. تقویم رومیزی با پایه سخت معمولا به گونه ای اطلاق می گردد که در ساخت آن از شیوه جلد سازی شده استفاده شود.

منظور از روش جلد سازی شده چیست؟

در این روش یک روکش از جنس گالینکور یا گلاسه تهیه می شود که بر روی آن چاپی صورت می گیرد و یک لایه سلفون بر روی این قطعات گالینگور و گلاسه قرار می گیرد تا به نوعی باعث ثبات بیشتر چاپ روی محصول گردد در این زمان تمام این لایه ها بر روی مقوای سخت قرار می گیرد که به نوعی تشکیل دهنده ی پایه ی تقویم تبلیغاتی است قاعدتا این نوع پایه ثبات و استحکام بینظیری به تقویم رومیزی اعطا می کند که همین امر باعث استفاده مکرر از این محصول می شود.

متصل شدن این پایه سخت به صفحات داخلی کاغذ از طریق یک فنر انجام میشود که قاعدتا فنر استفاده شده از نوع فنر دوبل می باشد تا میزان استحکام بیشتری به تقویم رومیزی اعطا نماید .

معمولا پیشنهاد همیشگی نقش و نگار برای انتخاب تقویم رومیزی اختصاصی انتخاب پایه سخت است.

در مقابل پایه سخت تقویم رومیزی حالت دیگری نیز وجود دارد به نام پایه غیر سخت، معمولا در آماده سازی تقویم رومیزی تبلیغاتی با پایه غیر سخت از مقوای ایندر برد ، گلاسه های 400 و 300 گرم استفاده می شود و طبیعتا استحکام کمتری نسبت به نوع قبل خواهند داشت اما در مقابل مقدار هزینه کمتری نیز صرف چاپ این نوع calander خواهد شد معولا این نوع پایه تقویم به مشتریان پیشنهاد نمیشود و دلیل این امر تنها به جهت استحکام کم محصول است که باعث تخریب شدن آن خواهد شد.

سفارش تقویم رومیزی 99 با کمترین صرف هزینه در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

چاپ تقویم 99

تفاوت تقویم رومیزی اختصاصی  با تقویم رومیزی عمومی

تقویم رومیزی نیز همانند سررسید تبلیغاتی در دو حالت اختصاصی و عمومی موجود می باشد که قطعا چاپ های اختصاصی و عمومی با هم تفاوت هایی دارد ، در موارد فوق بارها و بارها به این موضوع اشاره شد که تقویم رومیزی اختصاصی کاملا مطابق با سلیقه مشتریان تهیه و چاپ می شود و تمامی مشخصات ظاهری مطابق با سلیقه شخص قابل تغییر می باشد . حال در این قسمت قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که میتوان در چاپ اختصاصی آن را با سلیقه خود تغییر دهید.

ابعاد :

معمولا در مورد تقویم رومیزی با چاپ عمومی یک ابعاد به خصوصی وجود دارد و تامین کنندگان تمامی تقویم رومیزی تبلیغاتی را در آن ابعاد چاپ می کنند و در اختیار مخاطبان قرار می دهند اما در صورتی که شخصی قصد سفارش تقویم رومیزی اختصاصی را داشته باشد قضیه شکل دیگری خواهد داشت زیرا در این صورت فرد می تواند ابعاد مورد نظر خود را بر تقویم رومیزی تبلیغاتی اعمال کند البته در مورد ابعاد کمی دشواری وجود دارد به همین جهت تغییر ابعاد تقویم رومیزی اختصاصی تنها در مواردی انجام می شود که تیراژ چاپ بالا باشد.

چاپ صفحات تقویم :

در چاپ عمومی تقویم رومیزی اصولا صفحات چاپ نمیشوند و تنها بدنه چاپ می شود اما اگر کمی دقت داشته باشید در صفحات داخلی تقویم رومیزی مقدار فضای خالی مشاهده میکنید این فضای خالی دقیقا برای تقویم های اختصاصی طراحی می شود که با استفاده از آن می توانند لوگو ، نام برند ، شماره تماس ، آدرس و… را درج نمایند .

درج اطلاعات تماس در صفحات داخلی تقویم رومیزی اختصاصی یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی است که افراد بسیاری از آن غافل هستند با ین کار در هر روز که مخاطب شما به تقویم رومیزی تبلیغاتی نگاه می کند دقیقا شما و برندتان را به خاطر می آورد.

استفاده از پشت صفحات تقویم رومیزی :

اگر یک تقویم رومیزی تبلیغاتی را در ذهن تداعی کنید بهتر متوجه این قست خواهید شد، پشت صفحه ی تقویم رومیزی تبلیغاتی معمولا از به صورت استاندارد از عکس های طبیعت و عکس هایی گیرا استفاده شده است که این مورد در حالت چاپ عمومی است اما وقتی چاپ اختصاصی در میان آید این مورد نیز می تواند تغییر یابد به این شکل که مشتریان قادر هستند در پشت صفحات تقویم رومیزی اختصاصی عکس ها ، شعار تبلیغاتی ، لوگو و… را به صورت دلخواه با طراحی مورد نظر چاپ نمایند.

چاپ جلد تقویم رومیزی اختصاصی :

معمولا در تولید تقویم رومیزی یک الی دو برگ به عنوان کاور تقویم رومیزی قرار داده می شود که در حالت عمومی این صفحات که به اصطلاح به آن جلد می گویند از طراحی ها و عکس های پیش فرض استفاده شده است اما در مورد تقویم رومیزی اختصاصی طراحی صفحات جلد به صورت کامل مطابق با نظر مشتریان عزیز خواهد بود و همانند مورد قبل می توانند در طراحی آن از عکس ها ، لوگو ، شعار و… به صورت دلخواه استفاده نمایند .

پایه تقویم رومیزی اختصاصی :

پایه تقویم رومیزی در حالت عمومی کاملا ساده است و تنها اطلاعات تماس بر روی آن درج می شود  در مورد تقویم رومیزی اختصاصی قضیه شکل دیگری به خود می گیرد، در قسمت فوق به این مورد اشاره کردیم که پایه ی تقویم رومیزی تبلیغاتی در حالت کلی به دو صورت سخت و غیر سخت موجود می باشد در مورد پایه های غیر سخت یا سلفونی مشتریان می توانند این تقویم ها را با رنگ دلخواه یا رنگ سازمانی خود چاپ کنند در این موارد درج لوگو بر روی بدنه ، یو وی موضعی ، چاپ طلا کوب و نقره کوب نیز امکان پذیر می باشد.در مورد تقویم رومیزی اختصاصی با پایه سخت نیز مشتریان قادر خواهند بود از تمام روش های چاپی از جمله طلا کوب ، نقره کوب ، چاپ سیلک ، پلاک مولتی استایل و پلاک فلزی ، چاپ داغی و… برای درج لوگو و سایر اطلاعات استفاده نمایند.

افزودن کاغذی به عنوان یادداشت :

از آنجا که اغلب از تقویم رومزی تبلیغاتی به عنوان ابزاری جهت یاد آوری برنامه های روزمره استفاده می شود پس طبیعی است که همه به دنبال calander هایی هستند که به آنها امکان یادداشت های روزانه را بدهد، تاکنون بیشترین سفارشی که در حوزه هدایای تبلیغاتی شب عید داشتیم تقویم تبلیغاتی اختصاصی مجهز به یادداشت بوده است در این موارد بنا به درخواست مشتریان عزیز یک برگ پس از هر صفحه تقویم اضافه می شود و این امکان را برای هدیه گیرنده فراهم میسازد تا برنامه های خود را در این قسمت یادداشت نماید.

ارزان ترین تقویم رومیزی اختصاصی در روه تبلیغاتی نقش و نگار

تقویم رومیزی اختصاصی 99 ارزان

بهترین زمان سفارش تقویم رومیزی

سفارش هدایای تبلیغاتی اصولا با ممنوعیت زمانی مواجه نمیشود بلکه هیچ زمان به خصوصی برای سفارش وجود ندارد اما در مورد تقویم رومیزی تبلیغاتی قضیه شکل دیگری به خود می گیرد زیرا مورد خاص کاربردهای متعددی دارد و از آنجا که در ارتباط مستقیم با زمان است حتما در ماه های انهایی سال مورد استقبال قرار می گیرد، معمولا بهترین زمان سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی در انتهای سال میباشد و با فرارسیدن سال جدید که نیاز یک تقویم سال جدید در افراد حس می شود این هدیه تبلیغاتی ویژه به مخاطبان اعطا می گردد.

 

جهت مشاهده ی شما عزیزان نمونه هایی از تقویم رومیزی های اختصاصی را در ذیل آوردیم .