راهنمای چاپ سررسید تبلیغاتی 99

چاپ سررسید تبلیغاتی با بالاترین کیفیت در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

پر فروش ترین سررسید تبلیغاتی 98

سررسید تبلیغاتی 99 را با تجربه سال گذشته نقش و نگار انتخاب کن!

پر فروش سررسید تبلیغاتی 98 را شناسایی کردیم و در مورد آن اطلاعاتی ارائه میدهیم تا از این طریق بتوانیم در انتخاب سررسید تبلیغاتی 99 اندکی به شما عزیزان یاری رسانیم.

انتخاب سررسید تبلیغاتی 98 با وجود تنوع محصولی که وجود داشت برای تمام مشتریان امری دشوار بود.

گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج با تجربه ای که این سال ها در مورد چاپ سررسید کسب نموده است پیش بینی کرد که در سال 99 نیز مشتریان نمیتوانند سررسید تبلیغاتی 99 را به آسانی انتخاب نمایند.

البته این موضوع امری طبیعی است وقتی شما با حجم انبوهی از سررسید تبلیغاتی با تنوع بالا مواجه شوید قاعدتا سردر گم خواهید شد و نمیتوانید بهترین و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید.

متخصصان تبلیغات نقش و نگار در سال گذشته به صورت شخصی برای هر یک از مشتریان سررسید تبلیغاتی 98 توضیحاتی جامع ارائه میدادند و همین امر منجر به  انتخاب راحت و صحیح میشد.

در سال 99 برای جلوگیری از هرگونه اتلاف وقت در پروسه سفارش سررسید تبلیغاتی 99 تصمیم گرفتیم اطلاعاتی جامع در مورد سررسید تبلیغاتی 99 ارائه دهیم.

شما با مطالعه این مطلب می توانید به راحتی سررسید تبلیغاتی 99 متناسب با کسب و کار خود انتخاب نمایید تا از این طریق تبلیغاتی بی نقص ارائه دهید و کسب و کارتان ارتقاء دهید.

معیار انتخاب سررسید تبلیغاتی 99مهم ترین معیار انتخاب سررسید 98 برای مردم چه چیزی بود؟

در سال 98 بیشترین چیزی که توجه سفارش دهندگان را به خود جلب کرد مدل سررسید تبلیغاتی با کد R 02 بود.

پس از انتخاب این سررسید تبلیغاتی 98 به عنوان سررسید تبلیغاتی برتر نقش و نگار در صدد این برآمد تا دلایل برتری آن را بسنجد.

عواملی که باعث شد سررسید تبلیغاتی 98 با کد R02 برتری یابد

  • قطع سررسید
  • قیمت سررسید تبلیغاتی
  • ظاهر سررسید تبلیغاتی
  • لت داخلی
  • صحافی

انتخاب قطع سررسید تبلیغاتی 99قطع سررسید تبلیغاتی 98 با کد R02  

این سررسید تبلیغاتی 98 در دو قطع وزیری و اروپایی در دسترس بود. همانطور که در مطالب دیگر نیز به این موضوع اشاره کردیم قطع سررسید یکی از مهم ترین ارکان سفارش سررسید تبلیغاتی است.

شما اگر تا کنون از قطع های مختلف سررسید تبلیغاتی آگاهی ندارید پیشنهاد می کنیم نقش نامه  مربوط به چاپ سررسید اختصاصی ارزان  را مورد مطالعه قرار دهید.

نکته ی جالب توجه در مورد سررسید R02 این بود که قطع اروپایی آن بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفت. نقش و نگاری های عزیز که همراهان همیشگی ما هستند قطعا می دانند که قطع وزیری چه ابعادی دارد اما برای افرادی که به تازگی با حوزه تبلیغات آشنا شده اند نیز یک بار دیگر یادآور می شویم.

قطع اروپایی چند سالی است که روی کار آمده است و با ورود این قطع به عرصه تبلیغات و امور چاپی وجود قطع های وزیری و رقعی کمرنگ تر شده است.

این قطع سررسید به جهت ابعاد استانداردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ابعاد قطع اروپایی 12.5*21 است.

این قطع از سررسید در سایر مدل های سررسید تبلیغاتی 98 نیز بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته بود.

دلیل آن شاید بخاطر کوچک و کم حجم بودن باشد که سهولت را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

انتخاب قطع سررسید تبلیغاتی 99

انتخاب قطع مناسب

قیمت سررسید تبلیغاتی 98 با کد R02

یکی دیگر از مولفه های قابل اهمیت در حوزه سفارش محصولات چاپی قیمت است. البته قیمت از جمله مولفه هایی است که در خرید هر کالایی بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

مخصوصا در مورد سررسیدهای تبلیغاتی این فاکتور از اهمیت به سزایی برخوردار است. از آنجا که در چاپ سررسید تبلیغاتی متریال بیشتری استفاده می شود قاعدتا از لحاظ قیمت اندکی متفاوت تر از سایر محصولات تبلیغاتی است. به همین جهت تمام افراد به دنبال انتخاب سررسید تبلیغاتی با کمترین قیمت هستند.

البته این یک سررسید تبلیغات یک ساله شما را تضمین میکند و حس رضایت و خوشنودی مخاطبان هدفتان در طول یک سال ماندگار خواهد بود و همین امر باعث تداوم رابطه شما و مخاطبانتان می شود.

شما با وجود یک سررسید تبلیغاتی دیگر به هیچ هدایای تبلیغاتی در طول سال نیاز نخواهید داشت. این هدیه تبلیغاتی ویژه آنقدر کاربردی و همه جانبه است که نیازهای تبلیغاتی یک ساله شما را تضمین می کند.

این نوع سررسید از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه بود و همین عامل به جذابیت بیشتر آن افزود. در سال گذشته این نوع سررسید تبلیغاتی 98 با قیمت متعادل تری نسبت به سایر سررسیدهای تبلیغاتی به فروش رسید.

سررسید R02 بهترین سررسید 98

ظاهر سررسید 98

ظاهر سررسید تبلیغاتی R02  

ظاهر یک هدیه تبلیغاتی باید به نحوی باشد که بیشترین توجه مخاطبان را به خود جلب نماید.  پس اگر بخواهیم از مولفه های تاثیرگذار در هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم می توانیم به ظاهر زیبا نیز اشاره نماییم.

این موضوع در مورد سررسید تبلیغاتی 98 بسیار قابل اهمیت بود و ظاهر زیبای این سررسید افراد بسیاری را به خود جلب نمود.   ما بار ها و بارها در نقش نامه های قبل در مورد همانند سازی توضیح دادیم، برای بسیاری از افراد این موضوع دشوار است اما برای این که بتوانید بهترین نوع سررسید تبلیغاتی 99 را انتخاب نمایید لازم است برای چند لحظه تصور کنید که قرار است این سررسید را هدیه بگیرید.

در مورد تقویم تبلیغاتی نیز به این موضوع اشاره شد، البته همانند سازی در انتخاب تمامی هدایای تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد. پس به سادگی از آن عبور نکنید.

نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج در این مرحله نیز پشتیبان شما خواهد بود تنها کافی است اطلاعات شرکت یا کسب و کار خود را به متخصصین اعلام نمایید.

باتوجه به تجربه ای که متخصصین ما در امور تبلیغات دارند جامعه هدف را شناسایی نموده و بهترین نوع سررسید تبلیغاتی را برای چاپ سررسید تبلیغاتی 99 به شما پیشنهاد می دهند.

انتخاب لت داخلی در چاپ سررسید تبلیغاتی 99

صفحات داخلی سررسید

لت داخلی سررسید تبلیغاتی

توجه داشته باشید لت داخلی یا همان صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی امری بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

گاهی اوقات در طول فرآیند چاپ با افرادی مواجه می شویم که صفحات داخلی خود را طوری طراحی می کنند که اصلا جایی برای نوشتن مخاطب باقی نمیماند.

لازم است تا در تک تک فرآیند طراحی و چاپ خود موضوعی را در نظر بگیرید باید دائما به این فکر کنید که شما قرار است با ارائه سررسید تبلیغاتی 99 به مخاطبتان خدمت کنید و برای راحتی امور او سررسید ارائه دهید.

اگر به خاطر داشته باشید به این موضوع تاکید داشتیم که تمامی محصولات چاپی باید سود دو جانبه داشته باشد. علاوه بر اینکه شما با ارائه سررسید قصد تبلیغات خود را دارید باید به واسطه آن سودی را نیز به مخاطبان هدفتان برسانید.

در انتخاب لت داخلی سررسید تبلیغاتی خود اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید میزان فضای کافی برای نوشتن است. دقت کنید این صفحه چقدر برای نوشتن جا دارد باتوجه به آن لت داخلی خود را انتخاب کنید.

برای اطلاع یافتن از انواع لت داخلی سررسید می توانید نقش نامه ی ” معرفی انواع لت داخلی سررسید 99 ” را مورد مطالعه قرار دهید.

انتخاب بهترین روش صحافی در چاپ سررسید تبلیغاتی 99

صحافی سررسید

صحافی سررسید تبلیغاتی

صحافی مهم ترین رکن یک سررسید است. صحافی کار شیرازه ی آن است. قطعا برگ برگ شدن سررسید تبلیغاتی برای هیچ شخصی خوش آیند نیست.

اگر نوع صحافی شما مناسب نباشد علاوه بر این که شما از تبلیغات خود سودی نخواهید داشت مخاطبانی که از این سررسید تبلیغاتی استفاده می کنند نیز نمیتوانند بهره ای از آن داشته باشند.

فراموش نکنید مخاطبانتان قرار است 365 روز از این سررسید استفاده کنند و آن را حمل کنند اگر با یک بار باز و بسته کردن آن شیرازه ی سررسید از هم متلاشی شود اصلا خوش آیند نخواهد بود.

قطعا شما به عنوان فردی که قصد ارتقاء شغل خود از طریق سررسید را دارید به دنبال تبلیغاتی هستید که در طول یک سال مورد استفاده قرار گیرد و در مرکز توجه باشد.

پس اگر قرار باشد تبلیغاتی که ارائه می دهید با یک ماه استفاده از بین رود و دراثر باز و بسته کردن برگه هایش از هم جدا شود قطعا به اهداف تبلیغاتی بزرگی که در سر دارید نمی رسید.

به همین جهت پیشنهاد می کنیم برای اطلاع یافتن از انواع صحافی به نقش نامه ” روش های صحافی سررسید تبلیغاتی ” مراجعه نمایید و از مطالب آن بهرمند شوید و با استفاده از آن می توانید بهترین نوع صحافی را انتخاب نمایید.