ارگانایزر یا سررسید مدیریتی چیست ؟

اگر شما شخصی هستید که به دنبال بهترین هدیه تبلیغاتی در ابتدای سال هستید این مطلب را مطالعه کنید.

سررسید مدیریتی یا به اصطلاح ارگانایزر یکی از انواع سررسیدهای تبلیغاتی است که به نوبه خود در زمره سالنامه های برتر می باشد ، تا کنون بارها به این موضوع اشاره کردیم که تقویم های تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی شب عید هستند که با شروع سال جدید هدیه داده می شوند و هر دو از تنوع بالایی برخوردار هستند همانطور که از تقویم های تبلیغاتی و انواع آن سخن گفتیم حال در مورد سررسید تبلیغاتی به خصوص سررسید مدیریتی یا همان ارگانایزر صحبت می کنیم .

ارگانایزر تبلیغاتی از لحاظ ظاهر شباهت بسیاری به سایر سررسید های تبلیغاتی دارند اما چند مورد در طراحی و چاپ آن رعایت می شود که باعث برتری یا جداسازی آن از سالنامه های تبلیغاتی دیگر می شود، در این قسمت قصد داریم اطلاعات دقیق تری پیرامون این محصول ویژه ارائه دهیم تا شما را با فرایند چاپ و طراحی آن بیش از پیش آشنا سازیم.

چاپ ارگانایزر تبلیغاتی در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

ارگانایزر تبلیغاتی

از دغدغه های همیشگی مدیران هر مجموعه ای برنامه ریزی و ابزار مناسب برای برنامه ریزی می باشد . ارگانایزر های تبلیغاتی یا همان سررسیدهای مدیریتی بهترین هدیه ای است که می توان به مدیران اعطا شود . صفحات داخلی این سررسید های مدیریتی به صورتی طراحی شده است که برای مدیران موفق مناسب می باشد و به گونه ای می باشد که به راحتی بتوانند برنامه ریزی روزانه و ماهانه ی خود را انجام دهند .

تفاوت سررسید های مدیریتی (ارگانایزر) با سررسید:

ارگانایزرهای تبلیغاتی همانند سایر سررسیدها هستند تنها وجه تمایز آنها نوع جلد و صحافی آن می باشد ، معمولا جنس جلد ارگانایزرها از جنس چرم و ترمو ، جیر می باشد و معمولا به صورت چهار تکه طراحی می شود که معمولا بر روی جلد بیرونی آن قفل ، گیره و … تعبیه می شود .

سررسیدهای مدیریتی هم از حیث صفحات داخلی بسیار مورد توجه قرار می گیرند و هم از حیث لوازم جانبی همچون خودکار و روان نویسی که به همراه دارند بسیار مورد توجه مدیران قرار می گیرند ، وقتی قرار باشد یک سررسید تبلیغاتی را به مدیر شرکتی به خصوص ارائه دهیم باید همه چیز را در نظر بگیریم تا بهترین را ارائه دهیم ، پس تنها به یک سررسید ساده با چاپی کوچک نباید اکتفا کرد .

برای این منظور از سررسید مدیریتی که برتری های به خصوصی دارد به همراه یک هدیه تبلیغاتی مناسب استفاده می شود ، معمولا این هدیه تبلیغاتی موارد همچون خودکارهای تبلیغاتی ، روان نویس های تبلیغاتی و… هستند زیرا اغلب بر روی این ارگانایزرهای تبلیغاتی قسمت ویژه ای برای قرار گرفتن خودکار تعبیه شده است تا هدیه گیرندگان هنگام استفاده از این محصول ویژه خودکاری متناسب با آن داشته باشند که همراه همیشگی این ارگانایزر خواهد بود.

ارگانایزرهای تبلیغاتی مناسب ترین هدیه ی تبلیغاتی برای مدیران محسوب می شود . می توانید ارگانایزرهای تبلیغاتی را متناسب با کاربرد و استفاده ی آن انتخاب نمایید برخی از این ارگانایزرها شامل خودکار ، روان نویس ، جای مناسب برای پاوربانک و… می باشد .

چاپ سررسید مدیریتی تبلیغاتی

چاپ سررسید مدیریتی

چند نمونه از ارگانایزرها (سررسیدهای مدیریتی ):

  • ارگانایزرهای مدل کیفی یکی از انواع ارگانایز می باشد که شامل سه لت می باشد و نوع جنس جلد آن چرم و جیر می باشد که استحکام بالایی دارد و چاپ آن نیز بسیار ماندگارتر خواهد بود .
  • ارگانایزرهای زبانه دارد از انواع دیگری از ارگانایزرها می باشد که جلد آن همانند نوع کیفی سه لت می باشد با این تفاوت که با استفاده از زبانه ای درب آن بسته خواهد شد .
ارگانایزر سیمی ارزان در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

ارگانایزر سیمی تبلیغاتی

روش چاپ ارگانایزر(سررسیدهای مدیریتی ):

چاپ این هدیه تبلیغاتی به خصوص نیز با سایر سررسیدها یکسان است و تماما ویژگی های چاپی بر روی آن نمایان می گردد اما از آنجا که فرآیند چاپ محصول از دغدغه های همیشگی سفارش دهندگان است در این قسمت منحصرا در مورد چاپ ارگانایزر تبلیغاتی نیز اندکی سخن خواهیم گفت تا با دید وسیع تری روش چاپی خود را برگزینید.

چاپ بر روی این ارگانایزرها با استفاده از روش های چاپی داغی و لیزر و… که دوام بسیاری دارد انجام می شود . با هدیه دادن این ارگانایزر به مخاطبان علاوه بر ماندگار ماندن در ذهن مخاطبانتان باعث تبلیغات بیشتر برند خود خواهید شد.

انواع چاپ ارگانایزر : 

  • چاپ لیزر
  • استفاده از پلاک
  • چاپ داغی
  • چاپ طلاکوب و نقره کوب
  • چاپ سیلک
چاپ ارگانایزر تبلیغاتی ارزان در کرج

ارگانایزر تبلیغاتی ارزان

احتمالا به خاطر دارید که از این روش های چاپی در مورد سررسید تبلیغاتی های دیگر نیز صحبت شد و استفاده از هر یک از این روش ها به جنس جلد سررسید بستگی شدیدی دارد.

جنس جلد ارگانایزر 99 که در نقش و نگار وجود دارد اغلب چرم مصنوعی و طبیعی است که این دو جنس جلد روش چاپی به خصوصی را می طلبد.

معمولا در چاپ ارگانایزر تبلیغاتی از چاپ لیزر استفاده می نمایند زیرا وقتی از چاپ لیزر در سررسید چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود باعث به وجود آمدن نوعی تغییر رنگ جلد سررسید می شود که ظاهری زیبا و به خصوص به این محصول اعطا می کند .

روش دیگری که در مورد چاپ سررسید مدیریتی مرسوم میباشد استفاده از پلاک است در این مورد نیز از پلاک های به خصوصی که از جنس فلز هستند استفاده می گردد و لوگوی مورد نظر بر روی این پلاک حک می شود. البته این نوع پلاک ها بر روی تمامی جلد ها ماندگاری ندارند بلکه بهترین نوع استفاده آن جلدهای چرم طبیعی و مصنوعی است، گروه تبلیغاتی نقش و نگار معمولا استفاده از پلاک آلومینیومی را برای هر نوع ارگانایزری پیشنهاد نمیکند اما ما تنها وظیفه داریم اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم و اگر شخصی با اطلاع یافتن از تمام جوانب باز هم این روش را برای چاپ سررسید مدیریتی برگزید حتما از این نوع چاپ استفاده خواهیم کرد.

چاپ داغی نیز از موارد پر طرفدار چاپی است که در مورد ارگانایزر تبلیغاتی استفاده می شودف این مورد نیز باعث بروز اندک تغییر رنگی بر روی جلد سررسید می شود و ظاهر به خصوصی به این محصول تبلیغاتی اعطا می کند.

چاپ طلاکوب و نقره کوب از روش های چاپ ارگانایزر محسوب می شود که این مورد نیز به جهت تناقض رنگی زیبایی که با چرم دارد به زیبایی کار می افزاید و جلوه ای ویزه به کار اعطا می کند.

صحافی ارگانایزر :

در مورد هر محصول تبلیغاتی یک سری الزاماتی وجود دارد که موجب برتری آن محصول می شود در مورد ارگانایزر تبلیغاتی نیز المان های به خصوصی وجود دارد که موجب برتری آن محصول نسبت به سایر محصولات می شود یکی از این المان های تاثیر گذار در ارگانایزر تبلیغاتی نوع صحافی آن است .

صحافی ارگانایزر تبلیغاتی مهم ترین قسمت تولید یک سررسید مدیریتی است، دقیقا همین صحافی ارگانایزر است که باعث ماندگاری سررسید تبلیغاتی می شود یادتان نرود چرا از میان صدها هدیه تبلیغاتی ویژه ارگانایزر تبلیغاتی را برگزیدید، شما دقیقا به دنبال هدیه تبلیغاتی بودید که یک سال همراه مخاطبانتان باشد اگر قرار باشد بدن=ترین نوع صحافی را به سررسید مدیریتی خود اختصاص دهید این محصول تبلیغاتی اصلا ماندگاری نخواهد داشت و نهایتا یک ماه مورد استفاده مخاطبینتان قرار می گیرد .

پس توجه داشته باشید در انتخاب نوع صحافی سررسید خود بیشترین دقت را داشته باشید تا محصولی با کیفیت به مخاطبین خود هدیه دهید، حتما الان به این می اندیشید که چطور باید بهترین نوع صحافی را انتخاب کنیم یه اصلا چطور میشه فهمید صحافی ارگانایزر به خوبی انجام شده است ، در این قسمت قصد داریم شما را با صحافی سررسیدهای مدیریتی آشنا سازیم .

به صورت کلی در فرآیند چاپ سررسید تبلیغاتی سه نوع صحافی وجود دارد :

  • صحافی دستی
  • صحافی به صورت نیمه اتوماتیک
  • صحافی تمام اتوماتیک یا لاین

همانطور که همواره در تمامی امور کارهای اتوماتیک کیفیت بالاتری دارند در مورد صحافی سالنامه مدیریتی اوضاع به همین شکل است معمولا صحافی لاین که به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود دقت بالاتری دارد و در گروه با کیفیت ترین انواع صحافی ها قرار دارد، به همین جهت است که گروه تبلیغاتی نقش و نگار معمولا برای چاپ سررسید تبلیغاتی از روش تمام اتوماتیک استفاده می نماید که بهترین کیفیت را دارد.

اگر بخواهیم از نحوه انجام صحافی صحبت کنیم باید از چهار روش نام ببریم :

  • صحافی ته دوخت
  • صحافی از طریق فنر
  • صحافی از طریق چسب گرم
  • صحافی کلاسوری

صحافی ته دوخت :

در صحافی ته دوخت معمولا از چسب و دوخت استفاده می شود، در این نوع صحافی معمولا صفحات داخلی را در گروه 8، 16، 32 تایی ( به اصطلاح فرم ) قرار می دهند و تا می کنند که این مرحله نیز توسط دستگاه هایی ویژه انجام میشود و پس از مرتب شدن توسط دستگاه دوخت انجام میشود و برای ثابت نگه داشتن کاغذها یک لایه چسب بر روی این صفحات داخلی قرار می گیرد . پس از اینکه مرحله چسب به اتمام رسید این صفحات داخلی در مکانی مشخص برای خشک شدن فرستاده می شود و پس از آن فرم ها توسط دستگاه هایی ویزه برش خورد و توسط جلد سررسید مدیریتی احاطه می شوند.

این نوع صحافی معمولا در گروه بهترین و با دوام ترین نوع صحافی ها قرار دارد این استحکام بالا باعث شده است نه تنها در مورد سرسید و سالنامه های تبلیغاتی بلکه در صحافی کتاب های مختلف از جمله کتاب های نفیس تبلیغاتی از آن استفاده شود، شاید در صحافی بیش از نیمی از کتبی که در طول روز با آن مواجه می شوید از این نوع باشد.

در مورد اتوماتیک بودن آن نیز باید به این نکته اشاره شود که از هر سه روش دستی ، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام پذیر است

صحافی از طریق فنر:

در این مورد نیز کاغذها در فرم های 8، 16، 32 تایی قرار می گیرند و ثابت می شوند و سپس توسط دستگاه پانچ صنعتی پانچ میشوند و فنر مربوطه از بین این منافظ عبور می کند.

این نوع صحافی نیز از جمله مواردی است که افراد بسیاری آن را می پسندند و این عامل تنها بخاطر راحتی در ورق خوردن آن می باشد ، البته این نوع به خصوص از صحافی معمولا در مواردی که صفحات داخلی ارگانایزر به صورت هفتگی یا ماهانه باشد بیشترین کاربرد را دارد اما در ارگانایزرهایی تبلیغاتی که به صورت روزشمار میباشد کمتر از صحافی فنری استفاده می شود البته دلیل آن نیز کاملا منطقی است اگر در صحافی این موارد از فنر استفاده گردد باعث میشود سررسید قطور و سنگین تر شود. از لحاظ اتوماتیک بودن این نوع صحافی نیز می توان گفت از دو طریق اتوماتیک و دستی قابل اجرا می باشد .

صحافی چسب گرم:

در این مورد نیز مرحله تا شدن فرم ها همچنان همانند موارد دیگر انجام میشود اما به جای فنر و ته دوخت از چسب گرم استفاده می شود، گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ و تبلیغات در کرج هیچگاه این نوع صحافی را به مشتریان پیشنهاد نمیکند زیرا در مقایسه با روش فنر و ته دوخت استحکام کمتری دارد البته این تنها ایراد این نوع صحافی نیست یکی دیگر از مشکلاتی که در این نوع صحافی وجود دارد نحوه ی ورق خوردن ارگانایزر است که به راحتی برای نوشتم باز نمیشود.

صحافی کلاسوری :

یکی از رایج ترین انواع صحافی ها که در چاپ ارگانایزر استفاده می شود صحافی کلاسوری است، در این مورد نیز فرم ها پس از آماده شدن توسط دستگاه پانچ می شوند و از طریق قفل کلاسوری بین صفحات مجموعه فرم ها کنار یکدیگر قرار می گیرند.

از مهم ترین مزایای این نوع صحافی این است که مشتریان می توانند بسته به نیاز خود در جای جای این ارگانایزر تبلیغاتی از لت گلاسه استفاده نمایند.

نمونه هایی از ارگانایزرها را در ذیل مشاهده می نماید .