مزایای هدایای تبلیغاتی در ارتقاء مشاغل

نقش هدایای تبلیغاتی در معرفی برند امری غیر قابل انکار است.

چرا از هدایای تبلیغاتی در کسب و کارهای مختلف استفاده می شود

مزیت هدایای تبلیغاتی در ارتقاء سطح شغلی

مزایای هدایای تبلیغاتی آنقدر وسیع است که اگر بخواهیم تک تک موارد آن را مورد بررسی قرار دهیم مطلب بلند بالا خواهیم داشت. در این نقش نامه قصد داریم به برخی از مزایای هدایای تبلیغاتی اشاره کنیم تا اهمیت آن برای صاحبین مشاغل به وضوح مشخص گردد.

متخصصان گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج تکنیک های تبلیغاتی بسیاری را مورد بررسی قرار دادند تا به بهترین نوع آن دست یابند.

تا کنون پس از گذشت سالیان متوالی همچنان هدایای تبلیغاتی مهم ترین عنصر در امور تبلیغات به حساب می آید. اما چه چیزی باعث شده است تا هدایای تبلیغاتی تا این حد به محبوبیت برسند؟

در ادامه این نقش نامه با ما همراه باشید تا شما را با مزایای هدایای تبلیغاتی آشنا سازیم.

هدایای تبلیغاتی در امور تبلیغات تاثیرات مثبتی دارد که اگر بخواهیم به تک تک این مزایا و تاثیرات مثبت اشاره نماییم مقاله ای طولانی خواهیم داشت که از حوصله خارج می شود.

در این مقاله تنها به برخی از این مزایا اشاره می نماییم تا اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی برایتان به وضوح روشن گردد.

نقش هدایای تبلیغاتی در معرفی برند

هدایای تبلیغاتی و معرفی برند

 

  • معرفی برند

شما به عنوان یک فردی که صاحب شغل یا کسب و کاری است باید همواره در فکر ارتقاء سطح شغلی و فروش خود باشید. اما این ارتقاء چطور حاصل می شود.

تصور کنید شما به عنوان یک شرکت محصولی با کیفیت و کارآیی ویژه تولید میکنید که اگر وارد زندگی اطرافیان و انسان ها شود تحول عظیمی در زندگی آنها ایجاد می کند. اما باوجود این هیچ شخصی برند شما را نمی شناسد یا تنها تعداد کمی از انسان ها با آن آشنایی دارند. تا زمانی که شما محصولات و برند خود را در جامعه تبلیغ نکنید به هیچ عنوان به حداکثر میزان بازدهی خود دست نخواهید یافت.

امروزه اهمیت این امر برای تک تک افرادی که محصولی تولید میکنند و به افراد ارائه می دهند آشکار شده است اما شاید راه انجام آن برای افراد هنوز به وضوح مشخص نشده باشد.

یکی از راهکارهای تبلیغاتی استفاده از هدایای تبلیغاتی است که نقش بسزایی در شناخته شدن یک برند به خصوص دارد. تحقیقاتی که در حوزه تبلیغات صورت گرفته است معرفی برند به اطرافیان را از جمله مزایای هدایای تبلیغاتی نام برده است.

وقتی شما از یک هدیه تبلیغاتی همچون تقویم تبلیغاتی استفاده می کنید گویی یک رزومه مختصر از برند خود به مخاطبان ارائه دادید که به مدت 365 روز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تاثیر گذاری بر مخاطبان هدف

از جمله مزایای هدایای تبلیغاتی میزان تاثیرگذاری آن بر مخاطبان است. استفاده از تراکت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی هر دو راهکار تبلیغاتی محسوب می شود اما برای چند لحظه شما خود را به جای فردی در نظر بگیرید که در معابر مختلف تراکت تبلیغاتی دریافت می کند و هم زمان خود را در موقعیتی تصور نمایید که یک هدیه تبلیغاتی کوچک همچون فلش تبلیغاتی دریافت می کنید.

میزان خوشنودی شما از دریافت این دو ابزار تبلغاتی چقدر متفاوت خواهد بود؟ تاثیرگذاری هدیه تبلیغاتی و تراکت تبلیغاتی نیز اصلا قابل مقایسه با هم نخواهد بود.

وقتی شما برای تبلیغات خود هدیه تبلیغاتی به خصوصی ارائه می دهید حس ارزشمند بودن را به مخاطبانتان القاء می کنید. این حس آنقدر تاثیر گذار خواهد بود که باعث حک شدن نام تجاری شما در ذهن مخاطبان خواهد شد.

مزایای هدایای تبلیغاتی

جایگزین تبلیغات تراکت

  • بهترین جایگزین برای تبلیغات کاغذی

امروزه با گسترش محصولات کاغذی محیط زیست آسیب های بسیاری دیده است که عواقب جبران ناپذیری همچون آلودگی هوا را به همراه داشته است. ما انسان ها در قبال تک تک کاغذهایی که تولید می شود مسئول هستیم زیرا در ازای تولید هر کاغذ چندین درخت از بین می رود پس تا حد امکان باید از تولید کاغذ جلوگیری به عمل آوریم.

اگر بخواهیم پیشینه تبلیغات را مورد بررسی قرار دهیم به اهمیت تبلیغات کاغذی همچون کارت ویزیت ، تراکت ، پوستر و… پی می بریم.

به راحتی می توان هدایای تبلیغاتی را جایگزین این نوع تبلیغات نمود علاوه بر این که میزان تاثیر گذاری آن در مخاطبانتان بیشتر خواهد شد یک گام موثر در حفظ محیط زیست برداشته اید و به خودی خود تاثیر بسیاری در این مورد داشته اید.

از نظر محققان این مورد شاید از مهم ترین مزایای هدایای تبلیغاتی باشد.

  • استفاده طولانی مدت

هدایای تبلغاتی از آسیب پذیری کمتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی برخوردار می باشد. استفاده طولانی مدت یکی از برترین مزایای هدایای تبلیغاتی می باشد.

تبلیغات هرچقدر ماندگاری بیشتری داشته باشد مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد و باعث می شود قدرت بیشتری برای تحکیم در ذهن افراد داشته باشد و این مورد امری طبیعی است و با نحوه آنالیز مغز انسان ها بازمیگردد.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته اطلاعاتی که مدام در حال تکرار باشد در مغز انسان ها ثبات و تحکیم بیشتری دارد. وقتی شما از پاوربانک به عنوان ابزاری که نقش پر رنگی در زندگی امروزه دارد به جامعه هدف خود ارائه می دهید درواقع باعث می شوید با هر بار استفاده از این پاوربانک برند شما را ببیند و همین تداوم استفاده باعث می شود برند شما در ذهن فرد ثبت گردد.

  • نوعی بازاریاب

شاید این مزایای هدایای تبلیغاتی برایتان جالب توجه باشد و حتی شاید تا به حال به این مورد توجه نکرده باشید. وقتی شما هدیه تبلیغاتی ویژه ای همچون سررسید تبلیغاتی را به مخاطبان خود ارائه می دهید قطعا آنها از این هدایای تبلیغاتی در محیط های عمومی همچون شرکت ها ، دانشگاه ها و… استفاده می کنند و این موضوع باعث شناخته شدن برند شما توسط افراد دیگر خواهد شد.

در این موقعیت گویی این هدیه تبلیغاتی کوچک همانند یک بازاریاب عمل می کندو تاثیر بسیاری در شناسایی برند شما توسط افراد دیگر خواهد داشت.

امیدواریم با این نقش نامه مزایای هدایای تبلیغاتی برایتان به وضوح مشخص شده باشد.