هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه بهترین روش جذب مخاطب

هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از تاثیر گذارترین ابزار تبلیغاتی است که با استفاده از آن می توان تفاوت و برتری هر برندی را نشان دااد.

حالا این هدایای تبلیغاتی خلاقانه چه چیزهایی هستند؟ چطور می توان هدایای تبلیغاتی خلاقانه را تشخیص داد و از آن در امور تبلیغات استفاده نمود؟ اصلا چرا باید از هدایای تبلیغاتی استفاده شود؟

امروزه هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی به خود اختصاص داده است، همانطور که روز به روز دستگاه های چاپی در حال پیشرفت است هدایای تبلیغاتی خلاقانه

نیز در حال رشد می باشد.

درواقع هدایای تبلیغاتی خلاقانه همانطور که از نامشان مشخص است نوع به خصوصی از هدایای تبلیغاتی می باشد که در جامعه تبلیغاتی کمتر استفاده می شود.

در بین این همه یک رنگی در تبلیغات، متفاوت بودن تنها باارائه هدایای تبلیغاتی خلاقانه میسر خواهد شد. نکته ای قابل توجه در مورد هدایای تبلیغاتی خلاقانه وجود دارد که باید در حین انتخاب به آن توجه داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه هرچقدر هم که متفاوت بودن را به مخاطبانتان القاء کند اما کاربردی برای آنها نداشته باشد قطعا به تبلیغات شما نیز کمکی نخواهد کرد.

همانطور که در نقش نامه های مختلف به آن اشاره شد اگر هدایای تبلیغاتی کاربردی نباشد قطعا در زندگی روزمره مخاطبان شما هیچ نقشی نخواهد داشت و این مورد تبلیغات برند شما را زیر سوال می برد. زیرا تبلیغات زمانی پاسخگو خواهد بود که به صورت مداوم برند شما را در ذهن مخاطبان و جامعه هدفتان تداعی کند.

حال قصد داریم برای آگاهی بیشتر شما نقش و نگاری های عزیز به تعدادی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه اشاره کنیم تا از این طریق بتوانید سطح تبلیغات و به تبع آن سطح شغلی خود را ارتقاء دهید.

نقش هدایای تبلیغاتی خلاقانه در تبلیغات

فروش هدایای تبلیغاتی خلاقانه

قطعا وقتی هدایای تبلیغاتی به خصوصی را برای تبلیغات خود برمی گزینید به دنبال نقش آن در تبلیغات و نحوه ارتقاء برندتان به وسیله آن خواهید بود.

در ابتدای این نقش نامه به این مورد اشاره شد که امروزه تبلیغات دچار یکنواختی به خصوصی شده است و این یکنواخت بودن باعث شده است مردم دیگر نسبت به تبلیغات برندهای مختلف عکس العمل نشان ندهند و هدایای تبلیغاتی به نوعی ابزار تبلیغاتی بی اهمیت در امور تبلیغات تلقی گردد.

حال با وجود این یکنواختی اگر هدایای تبلیغاتی خلاقانه ای روی کار آید قطعا توجه افراد بسیاری به آن جلب می شود، هدایای تبلیغاتی خلاقانه منجر به خاص بودن هدایای تبلیغاتی و تبلیغات شما می شود و این امر منجر به ثبت بهتر برند شما در ذهن مخاطبان خواهد شد.

مگنت تبلیغاتی اولین هدایای تبلیغاتی خلاقانه

مگنت تبلیغاتی اولین هدایای تبلیغاتی خلاقانه ای است که امروزه در جامعه تبلیغات روز کار آمده است. به جای استفاده از چاپ بروشورها و تراکت های تبلیغاتی که تنها منجر به آسیب رساندن به محیط زیست می شود میتوان از مگنت های تبلیغاتی استفاده نمود.

مگنت های تبلیغاتی می تواند بر اجسام فلزی چسبانده شود و در طراحی آن از طرح های خاص و ویژه استفاده شود که جذابیت آن را دو چندان خواهد کرد.

اغلب مگنت  های تبلیغاتی بهترین گزینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای رستوران ها ، فست فود ها و… می باشد. با ارائه یک مگنت تبلیغاتی از سمت رستوران های مختلف به مشتریان می توانید آن مشتری را به یک فرد ثابت در مجموعه خود تبدیل سازید.

فروش مگنت تبلیغاتی

هولدر تبلیغاتی

چاپ هولدر تبلیغاتی

هولدرهای تبلیغاتی نیز یکی دیگر از انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه می باشد که با وجود خلاقانه بودن جنبه کاربردی بودن آن نیز حفظ شده است.

امروزه تلفن های همراه یکی از همراهان همیشگی افراد در زندگی تبدیل شده است. تقریبا تمام افراد برای نصب تلفن همراه خود در اتوموبیل به دنبال ابزار به خصوصی هستند. بهترین پیشنهاد به این دسته از افراد هولدرهای تبلیغاتی است.

با استفاده از یک طرح خلاقانه و ویژه و یک لوگو ساده از برند خود می توانید از هولدر تبلیغاتی این هدایای تبلیغاتی خلاقانه می توانید به راحتی برند خود را در ذهن مخاطبانتان ثبت کنبد.

دستمال کاغذی تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی خلاقانه محبوب

دستمال کاغذی تبلیغاتی از جمله محبوب ترین هدایای تبلیغاتی است که در گروه هدایای تبلیغاتی خلاقانه قرار دارد. دستمال کاغذی یکی از وسایلی است که در هر اتاق کار، خانهف اتوموبیل و… وجود دارد. تنها کافی است هر جایی که هستید به محیط اطرافتان نگاه کنید، قطعا چند جعبه دستمال کاغذی را خواهید دید.

اگر از چنین وسیله ای که در زندگی انسان ها چنین نقش پر رنگی دارد استفتده تبلیغاتی شود و آن را با استفاده از راهکارهای طراحی بتوان به یک هدایای تبلیغاتی خلاقانه تبدیل ساخت قطعا تاثیرش به صورت کاملا مشهود در هر کسب و کاری مشاهده خواهد شد.

این هدایای تبلیغاتی خلاقانه به راحتی با استفاده از تکنیک های طراحی تبدیل به هدایای تبلیغاتی خاص خواهد شد که تاثیرات بسزایی در مخاطبان هدف شما خواهد گذاشت.

برای اطلاع یافتن از هدایای تبلیغاتی خاص نیز می توانید به مطالعه  نقش نامه ” هدایای تبلیغاتی خاص ” بپردازید.

چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی

شکلات تبلیغاتی

فروش شکلات تبلیغاتی

شکلات یکی از هدایای شناخته شده است که همه روزه بین انسان ها در زندگی روزمره رد و بدل می شود. تمام انسان ها در هر سن و جایگاهی از طعم شکلات لذت می برند.

حال که شکلات به عنوان یک هدیه از دیرباز در اجتماع انسان ها وجود داشته است پس به راحتی با استفاده از حکاکی هایی ظریف بر روی آن می توان به راحتی شکلات را وارد عرصه تبلیغات نمود.

شکلات تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه ای است که با استفاده از آن می توانید برند خود را با طعم شیرینی یک شکلات در ذهن مخاطبانتان تثبیت نمایید.

با استفاده از این هدایای تبلیغاتی خلاقنه به راحتی می توانید لوگوی شرکت و کسب و کار خود را بر روی شکلات و حتی بسته بندی شکلات حک نموده و آن را به مخاطبان هدف خود ارائه دهید.

پازل تبلیغاتی برترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه

قطعا با شنیدن نام پازل به دوران کودکی خود بازمی گردید و لحظات خوشی در ذهنتان تداعی می گردد. این ابزار بازی های کودکانه امروزه به عنوان برترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه قرار دارد.

البته امروزه پازل نه تنها در مورد کودکان بلکه در مورد افراد بالغ و بزرگسال نیز به نوعی سرگرمی محسوب می شود. پس قطعا نقش بسزایی در زندگی انسان ها دارد. زیرا در طول هفته قطعا چنیدن بار توجهشان به این ابزار سرگرمی جلب خواهد شد.

حال به راحتی می توان از این وسیله بازی و سرگرمی در امور تبلیغات استفاده کرد و به موجب آن سطح شغلی خود را ارتقاء دهید.

امروزه با استفاده از دستگاه های چاپ و برش نوین می توان پازل های تبلیغاتی در ابعاد و طرح های مختلفی تولید کرد و آن را در دسترس قرار داد.

با استفاده از این هدایای تبلیغاتی خلاقانه می توانید به راحتی تبلیغات برند خود را گسترش دهید و به تبع آن سطح شغلی خود را ارتقاء دهید.

چاپ پازل تبلیغاتی

اگر بخواهیم بیش از این به معرفی هدایای تبلیغاتی خلاقانه بپردازیم باید مقاله ای بلند بالا تهیه کنیم و به توضیحات آن بپردازیم که قطعا از حوصله خارج خواهد بود.

معمولا متخصصان نقش و نگار در اتاق های فکر خود با توجه به صنف شغلی متفاوت هدایای تبلیغاتی خلاقانه به خصوص و متناسبی را ارائه می دهند که افراد ر به انتخابی صحیح سوق می دهد که منجر به تبلیغاتی هدفمند خواهد بود.