حروف نئون پلاستیک

ساخت تابلو حروف نئون پلاستیک

از جمله تابلوهای حروف برجسته می توان به تابلو نئون پلاستیک اشاره کرد . تابلوهای نئون پلاستیک از جنس پلکسی گلاس می باشند که پلکسی گلاس نوعی پلاستیک بسیار شفاف می باشد که از پلی کربنات ساخته شده است.

استفاده از تابلو حروف نئون پلاستیک در گذشته رواج بیشتری داشت اما امروزه با وجود تابلوهای متنوع از جمله تابلو چلنیوم ، حروف وکیوم و… استفاده از این نوع تابلو ها کمرنگ تر شده است .

پلکسی گلاس در اغلب تابلوها مورد استفاده قرار می گیرد که این امر به جهت مقاومت بالای محصول در برابر عوامل جوی همانند سرما و گرما می باشد.

نحوه ی نورپردازی در تابلوهای حروف نئون پلاستیک :

نورپردازی تابلوهای نئون پلاستیک همانند سایر تابلوهای حروف برجسته از طریق LED و SMD انجام می شود.

روش ساخت نئون پلاستیک :

ابتدا توسط لیزر ابعاد کناری کار را برش می دهند و طرح مورد نظر به همین طریق برش داده می شود سپس با به کار گیری ابزارهای مخصوص حروف سازی و حرارت گاز لبه های پلکسی گلاس را دور تا دور طرح قرار می دهند.

تفاوت تابلو نئون پلاستیک و تابلو نئون :

شاید وقتی با نام تابلو نئون پلاستیک مواجه شوید تابلو نئون در ذهنتان تداعی شود اما باید بگوییم که بین این دو تفاوت هایی وجود دارد تابلو نئون تابلو های پلاستیکی حجم داری هستند که نورپردازی آن با استفاده از لامپ های مهتابی صورت می گیرد.

اما تابلوهای نئون پلاستیک فقط به صورت برجسته وجود دارند درواقع تابلو نئون پلاستیک همانند تابلو نئون حجم ندارد و در طریقه ی نور دهی نیز تفاوت هایی دارند زیرا همانطور که در بالا ذکر کردیم نورپردازی تابلو نئون پلاستیک از طریق SMD و LED انجام می شود.

گروه تبلیغاتی نقش و نگار با به کارگیری نیروی متعهد و با تجربه و با یک دهه فعالیت مفید در زمینه ی ساخت تابلو توانسته است خود را به قطب تابلو سازی در کرج تبدیل نماید.

[galleryimg ids=”6100,6101,6102,6103,6104,6105″]