پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی با آمپرهای مختلف جزء کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی

زمانی که در حین انجام کار متوجه به اتمام رسیدن شارژ تلفن همراهتان شوید افکارتان آشفته خواهد شد . در دنیای دیجیتال امروز تمامی افراد به دنبال عمر بیشتر باتری تلفن همراه خود هستند به صورتی که همواره نگران به اتمام رسیدن شارژ تلفن همراهشان هستند و این امر بدان جهت نگران کننده است که امروزه اکثر اطلاعات افراد در گوشی تلفن همراهشان ذخیره می شود و با به اتمام رسیدن باتری تلفن همراهشان دیگر قادر به دسترسی به این اطلاعات نخواهند بود. به همین منظور پاور بانک تبلیغاتی می تواند به عنوان یک تبلیغ متحرک برای شما در نظر گرفته شود.

اگر شما به دنبال راه حلی ساده برای شارژ نگه داشتن دائمی تلفن همراهتان هستید پس باید تمام مزایای پاور بانک های تبلیغاتی را در نظر داشته باشید . طرز کار این ابزار کوچک بسیار راحت است و به شما این امکان را می دهد که تمام وسایل الکترونیکی خود را در طول روز فعال نگه دارید .

از آنجا که پاور بانک ها قدرت شارژ هر وسیله ی الکترونیکی ( اعم از تبلت ها تا گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها ) را دارند ، پس برای شما این امکان را فراهم می نمایند که همواره به ایمیل و شبکه های اجتماعی خود دسترسی داشته باشید . باتوجه به محبوبیت پاور بانک ها کمپانی های متعددی از آنها به عنوان پاور بانک تبلیغاتی برای مشتریان و کارمندانشان استفاده می کنند. اگر شما قصد خرید یک پاور بانک برای استفاده ی شخصی خود یا سفارش عمده و استفاده از آن به عنوان پاور بانک تبلیغاتی را دارید پس لازم است که اطلاعات بیشتری در مورد برخی از ویژگی های مفید آن کسب کنید . به این ترتیب شما قادر به انتخاب بهترین گزینه ها خواهید بود . در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بدانید :

جریان خروجی پاور بانک تبلیغاتی :

چه نوع دستگاهی را می خواهید شارژ کنید ؟ نیروی لازم تمام ابزارهایی که قصد دارید به پاور بانک وصل کنید را محاسبه نمایید . با انجام این کار شما برای میزان انرژی مناسب پاور بانک خود اطمینان حاصل خواهید کرد . یک پاور بانک تبلیغاتی با خروجی کم به این معنی است که ابزارهای الکترونیکی را با سرعت کمتری شارژ می کند . همچنین در نظر داشته باشید که جریان خروجی کم به اندازه ی کافی قدرت شارژ یک دستگاه بزرگ مثل تبلت را ندارد به خصوص اگر این ابزار در حال استفاده باشد.اگر شما قصد شارژ کردن ابزارهای بزرگ تر را دارید پاور بانکی با خروجی بیشتر را انتخاب نمایید .

ظرفیت پاور بانک تبلیغاتی:

میلی آمپر ساعت ( MAH ) ظرفیت شارژ پاور بانک را مشخص می کند . عدد بزرگ تر بیانگر دوام بیشتر شارژ وسیله ی مربوطه است . MAH به نوع دستگاه مورد نظر برای شارژ ، همچنین مدت زمانی که به شارژ این دستگاه نیاز دارید بستگی شدیدی دارد. به عنوان مثال ، اگر چند عضو خانواده به استفاده از پاور بانک در طول روز نیاز داشته باشند پیدا کردن یک شارژر با حداکثر MAH ممکن ، یک ایده ی عقلانی برای شارژ ابزارهای الکترونیکی خواهد بود .

زمان استند بای :

غیر از مقدار شارژ موجود همچنین مدت زمانی که شارژر می تواند شارژ را در حالت استند بای نگه دارد را نیز باید در نظر بگیرید . شاید شما بخواهید هرزگاهی از شارژر استفاده کنید ، اگر اینطور باشد و زمانی که از پاور بانک استفاده نمی کنید باتری آن افت پیدا کند ممکن است از استفاده ی پاور بانک پشیمان شوید زیرا در این صورت در هنگام نیاز نمی توانید از آن استفاده نمایید . هیچکس لحظه ای که باتری تلفن همراهش در حال اتمام است و به پریز برق دسترسی ندارد را دوست ندارد. اصلا حس خوبی نیست که بخواهید ایمیل و پیام هایی را تا قبل از خاموش شدن و سیاه شدن صفحه نمایش به سرعت بفرستید . با این حال ، هیچ دلیلی نباید برای ترس از آن وجود داشته باشد . با یک پاور بانک تبلیغاتی کوچک ، شیک و قدرتمند به راحتی می توانید هر جایی که باشید وسیله ی الکترونیکی خود را شارژ کنید .

در اینجا 8 دلیل برای داشتن یک پاور بانک جیبی را آوردیم :

عملکرد پاور بانک تبلیغاتی:

اجازه دهید توضیح ساده ای ارائه دهیم ، پاور بانک شما می تواند توسط هر پریز برقی شارژ شود و پس از آن این انرژی (شارژ) در پاور بانک ذخیره می شود و در این لحظه برای انتقال به هر وسیله ی الکترونیکی با هر برندی در هرلحظه و هرجا آمده است .

در ماشین ، فرودگاه یا در زمانی که برق قطع است :

مهم نیست که کجا هستید ، ممکن است در ساحل ، در یک بازی ورزشی ، یا منتظر قطار باشید با در دست داشتن یک پاور بانک هرگز نگران به اتمام رسیدن شارژ وسایل الکترونیکی خود نخواهید بود . به راحتی وسیله ی الکترونیکی خود را توسط یک کابل USB و اتصال آن به پاور بانک شارژ می کنید و به همین سادگی وسیله ی الکترونیکی شما قابل استفاده خواهد بود .

سبک و قابل حمل بودن پاور بانک تبلیغاتی :

نگران نباشید قرار نیست یک ژنراتور را حمل کنید . پاور بانک ها کوچک و سبک وزن هستند ، در کیف دستی و ساک دستی به راحتی جای می گیرند به صورتی که شما حتی وزن آن را احساس نخواهید کرد ، این پاور بانک ها باتوجه به اندازه ، وزن و قابل حمل بودنشان برای مسافران و افراد پر مشغله بسیار مناسب است .

8400 میلی آمپر – به معنی شارژ اضافی است :

توسط یک پاور بانک  شما می تواند به راحتی آیفون را شارژ نمایید و علاوه بر آن مقداری از شارژ پاور بانک نیز باقی بماند . تنها چیزی که باید آن را رعایت کنید این است که آن را در خانه ، محل کار ، یا هرجایی که به  پریز برق دسترسی دارید شارژ نمایید و آن را برای رفتن به هر مکان در هر زمانی آماده سازید .

هر دستگاه موبایل را با USB شارژ نمایید :

این مهم نیست که قصد شارژ کردن چه وسیله ی الکترونیکی را دارید در هر صورت تمامی ابزارهای الکترونیکی دارای یک کابل USB هستند . اگر شما در سفر کاری هستید و خودتان و همکارتان باتری های تخت دارید یا تلفن هایی با برند مختلف دارید نیازی به نگرانی نیست !

مشخصاتتان را بر روی پاور بانک چاپ نمایید :

لوگوی کمپانی خود را برای نمایش برندتان در نمایشگاه های کاری یا جهت ارائه بین کارمندانتان ، بر روی پاور بانک تبلیغاتی خود چاپ نمایید . یک پاور بانک تبلیغاتی خیلی فراتر از ابزار بازاریابی معمولی است این پاور بانک های تبلیغاتی استفاده ی کارآمد و موثر برای هر مشتری آینده نگر می باشند .

ورودی های USB چندگانه :

قادر به شارژ بیش از یک دستگاه الکترونیکی هستند و بسیار برای کارهای حرفه ای مناسب هستند . امروزه معمولا مردم بیش از یک وسیله ی الکترونیکی را با خود حمل می کنند . اگر شما با همکارتان در سفر هستید و باتری تلفن همراه هر دوی شما در حال اتمام است این پاور بانک های چند USB بسیار مناسب می باشد .

پاور بانک تبلیغاتی در کرج :

یک پاور بانک تبلیغاتی یک هدیه ی تبلیغاتی عالی یا یک قطعه ی بسیار مفید برای کارمندان ، شرکا ، یا مشتریان می باشد که هیچ خللی در بودجه ی مجموعه ایجاد نخواهد کرد . پاور بانک از جمله ابزارهایی است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی مورد استفاده ی اکثر افراد جامعه قرار می گیرد . امروزه با وجود پاور بانک ها هرگز هیچ پیام یا ایمیلی را از دست نخواهید داد .

اگر شما قصد دارید که پاور بانک تبلیغاتی خود را با چاپ لوگوی خود بر روی آن به مخاطبانتان عرضه نمایید با گروه تبلیغاتی نقش و نگار تماس حاصل فرمایید تا بهترین را به شما عزیزان ارائه دهیم . در زیر نمونه هایی از پاور بنک تبلیغاتی ساخته شده توسط نقش و نگار را مشاهده می نمایید

[galleryimg ids=”5453,5454,5455,5456,5457,5458,5459,5460,5461,5462,5463,5464,5465,5466,5467,5468,5469,5470,5471″]