تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی در کرج

تقویم رومیزی در گروه هدایای تبلیغاتی است که در پایان هر سال طرفداران بسیاری دارد و اکثر شرکت ها و ارگان های دولتی و … برای هدیه دادن به مخاطبان خود استفاده می نمایند و از این طریق میتوان تبلیغات خود را به بهترین نحو گسترش داد.

امروزه در هر خانه و شرکتی روی هرکدام از میزها یک تقویم رومیزی قرار دارد که همواره در معرض دید عموم قرار دارد.

تقویم رومیزی بهترین هدیه تبلیغاتی برای افراد پرمشغله می باشد زیرا این افراد همواره در فکر برنامه ریزی و صرفه جویی در وقت خود هستند و همواره از هدیه هایی مثل تقویم رومیزی استقبال خواهند کرد .

گروه تبلیغاتی نقش و نگار تقویم رومیزی هایی را چاپ می نماید که امکان نوشتن روی آن وجود داشته باشد و این تقویم بسیار مناسب افرادی است که نیاز دارند برنامه روزانه خود را یادداشت نمایند.

چاپ تقویم رومیزی نیز همانند سایر تقویم ها هم به صورت اختصاصی و هم به صورت عمومی انجام می شود که تقویم رومیزی هایی با چاپ اختصاصی دقیقا مطابق سلیقه و طرح شما خواهد بود .

با هدیه دادن یک تقویم رومیزی به مخاطبتان نه تنها مخاطب خود بلکه افرادی که به محل کار مخطبتان مراجعه می نمایند نام شما را در ذهن تداعی نمایند و این امر باعث گسترش تبلیغات شما و بالطبع باعث افزایش فروشتان خواهد شد.

گروه تبلیغاتی نقش و نگار همواره بهترین پیشنهادات را در زمینه ی چاپ و تبلیغات به شما ارائه میدهد.

نکاتی برای چاپ تقویم رومیزی 99 را در ذیل برای اطلاعات شما قرار می دهید :

  • از شلوع شدن طرح تقویم رومیزی 99 خودداری کنید زیرا این شلوغی مانع دیده شدن برند شما خواهد شد . اطلاعات مختصری در طرح تقویم خود قرار دهید اگر شرکت شما خطوط تلفن زیادی دارد از درج همه ی این اطلاعات تماس خودداری کنید یا اگر آدرس محل شرکت یا دفتر شما طولانی است حدالامکان آن را خلاصه کنید .
  • اگر قصد دارید تقویم رومیزی 99 را به صورت اختصاصی چاپ کنید پیشنهاد میکنیم عکس هایی با کیفیت از محصولات ، فضای شرکت ، دفتر و محل کار خود تهیه کنید و در طرح صفحات داخلی تقویم رومیزی 99 خود از این عکس ها استفاده نمایید.
  • لوگوی خود را بر روی صفحات داخلی تقویم رومیزی 99 چاپ نمایید زیرا این صفحات همواره مورد توجه قرار می گیرند.
  • از تبلیغات بیش از حد بر روی تقویم رومیزی 99 خودداری کنید زیرا هیچ شخصی به قرار دادن یک تقویم رومیزی پر از تبلیغات بر روی میز کار خود تمایلی نخواهد داشت به عبارتی این تبلیغات اثر معکوس خواهند گذاشت .
  • بهترین مکان برای تبلیغ بر روی تقویم رومیزی 99 ، پایه ی تقویم می باشد و بهترین پیشنهاد ما چاپ طلا کوب و نقره کوب می باشد .

 

به دنبال ارتقاء کسب و کار خود هستید؟

به راحتی با استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی می توانید سطح شغلی خود را ارتقاء دهید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی همواره به عنوان برترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود که معمولا در انتهای هر سال صاحبین مشاغل از آن در راستای ارتقاء سطح شغلی خود استفاده می نمایند.

تقویم رومیزی تبلیغاتی در گروه تقویم تبلیغاتی قرار دارد که همه ساله به عنوان  یکی از پر طرفدارترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند.

این گروه از هدایای تبلیغاتی در امور تبلیغات نقش پر رنگی دارند و حتی هدایایی نظیر تقویم دیواری تبلیغاتی ، تقویم رومیزی اختصاصی  نیز بسیار قابل اهمیت می باشند.

در بحث هدایای تبلیغاتی همواره کاربردی بودن آن محصول بسیار قابل اهمیت بوده است. شما به عنوان شخصی که قصد ارتقاء کسب و کار خود به واسطه تبلیغات محیطی بالاخص هدایای تبلیغاتی را دارید همواره باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هدایایی که انتخاب می کنید باید برای افراد جامعه هدف کاربردی باشد.

به نوعی باید هدایای را برای امور تبلیغات خود انتخاب کنید که مخاطبانتان به آن احتیاج داشته باشند و در طول روز چند بار به آن رجوع نمایند.

اهمیت تقویم رومیزی تبلیغاتی

برای چند لحظه ذهن خود را از بحث تبلیغات و هدایای تبلیغاتی خارج نمایید و زندگی روزمره خود را تصور کنید. در طول یک روز چند بار به دانستن تاریخ روز فکر خواهید کرد؟

برای چه کارهایی به دانستن تاریخ روز احتیاج خواهید داشت؟

تقریبا در طول روز چندین بار به اطلاع یافتن از تاریخ روز مجبور خواهید شد. برای انجام کارهای ساده تا کارهای اداری باید تاریخ روز را بدانید.

تقویم رومیزی یکی از مهم ترین عناصر زندگی بشریت بوده است زیرا در این مواقع با یک نگاه به آن می توانند به راحتی تاریخ روز را تشخیص دهند.

تقویم رومیزی به جهت قابلیتی که در یادداشت برداری دارد نیز به عنوان یکی از ابزار ضزوری در زندگی انسان ها محسوب می شود.

هر فرد با داشتن یک تقویم رومیزی می تواند وقایع مهمی که در زندگی پیش رو دارد را یادداشت نماید و در موعد مقرر به آن رسیدگی نماید.

حال که به اهمیت تقویم رومیزی در زندگی روزمره پی بردید بهتر می توانید اهمیت تقویم تبلیغاتی در امور تبلیغات را حس کنید. وقتی ابزاری تا این حد در زندگی روزمره انسان ها کاربردی می باشد چقدر راحت می توان از آن در تبلیغات استفاده کرد.

تا به اینجای کار حتما متوجه شده اید که تقویم رومیزی عنصر جدا نشدنی زندگی امروز انسان ها می باشد و در طل یک روز چندین بار به آن نیازمند خواهند بود.

اگر یک ابزاری در زندگی انسان ها تا این حد قابل اهمیت است که در طول روز چندین بار برای کارهای مختلف به آن رجوع می کنند پس قطعا می توان از آن جهت یادآوری برند به خصوص استفاده نمود.

شما به راحتی می توانید تقویم رومیزی معمولی را با چاپ چند جمله به یک عنصر تبلیغاتی ویژه تبدیل نمایید که از لحاظ تبلیغاتی برای شما سودآوری بسیاری خواهد داشت.

یکی از استراتژی های تبلیغاتی که متخصصان نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج آن را به مشتریان پیشنهاد می دهند استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی می باشد.

تقویم دیجیتال یا تقویم رومیزی ؟

سوالی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند این است که امروزه با تحولات و پیشرفت های عظیمی که تکنولوژی داشته است هنوز هم به تقویم های چاپی نیازی هست؟

پاسخ این سوال بسیار واضح است با وجود این همه تحولاتی که امروزه دنیای دیجیتال داشته است و هر شخصی در گوشی موبایل خود یک اپلیکیشن تقویم دارد باز هم تقویم رومیزی های چاپی بسیار قابل اهمیت می باشند.

جایگاهی که تقویم رومیزی به خود اختصاص داده است آن چنان همه جانبه و وسیع است که اهیت آن غیر قابل انکار می باشد.

اگر شما به عنوان یکی از صاحبین مشاغل به دنبال تقویم رومیزی تبلیغاتی می باشید باید هدف خود از ارائه این هدایای تبلیغاتی مشخص نمایید.

تقویم رومیزی 99 تبلیغاتی 

همانند سال های پیش در سال 99 نیز تقویم رومیزی 99 تبلیغاتی نیز یکی از موثر ترین راهکارهای تبلیغاتی محسوب می شود که صاحبین مشاغل از آن استفاده می کنند

در سال 99 نیز می توانید با توجه به تنوعی که تقویم رومیزی 99 تبلیغاتی دارد بهترین و مناسب ترین نوع را انتخاب نمایید تا بدین واسطه تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن وسعت دهید و به دنبال آن پیشرفت های چشم گیری در سطح شغلی خود داشته باشید.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

در حالت کلی تقویم رومیزی تبلیغاتی در دو فرم عمومی و اختصاصی چاپ می شود. در فرمت عمومی تقویم رومیزی های تبلیغاتی همانند سایر محصولات چاپی دارای استانداردهای به خصوصی می باشند.

در مقابل در تقویم رومیزی اختصاصی فرمت چاپی به نحوی است که تمام استانداردها توسط مشتری مشخص می شود. در این نوع تقویم رومیزی تبلیغاتی تمامی المان ها و فاکتورهای موجود در تقویم رومیزی بسته به انتخاب مشتریان می باشد.

در چاپ تقویم رومیزی با فرمت عمومی شما تنها قادر به انتخاب طرح های محدودی می باشید همچنین در نحوه و جایگاه چاپ نیز با محدودیت مواجه خواهید شد. در فرمت عمومی چاپ تقوی رومیزی تبلیغاتی شما تنها می توانید بر روی بدنه تقویم رومیزی چاپ انجام دهید.

در مورد صفحات داخلی تقویم رومیزی تبلیغاتی نیز تنها قادر به انتخاب نمونههای مشخص می باشید.

در نقطه مقابل این محدودیت ها آزادی عمل در مورد چاپ تقویم رومیزی اختصاصی وجود دارد در این مورد شما با هیچگونه محدودیتی مواجه نخواهید بود.

در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی میتوانید از هر نوع طرح دلخواه، از هر جایگاه دلخواه برای چاپ لوگو و از روش های چاپی مختلف در بدنه و صفحات داخلی می توانید بهرمند گردید.

به راحتی با انتخاب یکی تقویم رومیزی تبلیغاتی 99 به عنوان هدایای تبلیغاتی سال 99 می توانید سطح شغلی و درآمد خود را ارتقاء دهید و نهایتا به سودآوری بیشتری دست یابید.

گروه تبلیغاتی نقش و نگار همواره در تلاش است تا با ارائه راهکارهای تبلیغاتی ویژه به بهترین شکل ممکن شما را در امور تبلیغات یاری رساند.

[galleryimg ids=”5063,5064,5065,5066,5067,5068,5069,5070,5071,5072,5073,5074,5075,5076,5077,5078,5079,5080,5081,5082,5083,5084,5085,5086,5087,5088,5089,5090,5091,5092,5093,5094,5095,5096,5097,5098,5099″]