چاپ مش

چاپ مش تبلیغاتی

مش تبلیغاتی :

از انواع ابزار تبلیغاتی می توان به مش تبلیغاتی اشاره کرد که در گروه ابزارهای تبلیغاتی فضای خارجی ( out door ) قرار دارند.
مش از جنس پلی استر شبکه ای می باشد که دارای سوراخ هایی می باشد . این محصول چاپی شباهت بسیاری به استیکر دارد شاید بتوان گفت به نوعی استیکر پشت چسب دار است که فقط قابلیت نصب بر روی شیشه را دارد

مزیت مش:

  • از جمله نکات مثبت این ابزار تبلیغاتی این است که مش ها در سایزهای دلخواه به چاپ می رسد.
  • از بین بردن دید داخل محیط و در عین حال عبوردهی نور به داخل محیط را دارد .
  • قابلیت نصب مش هم از داخل و هم از خارج بر روی شیشه
  • نصب آسان
  • امکان جداسازی آسان در صورت لزوم
  • قابلیت شست و شو

انواع مش :

معمولا مش ها در دو نوع پشت چسب دار و معمولی موجود می باشد .

  • مش پشت چسب دار اکثرا بر روی شیشه مغازه ها نصب می شوند و به جهت از بین نبردن دید کامل ، از بین نبردن نور ورودی و در عین حال حفظ جنبه تبلیغاتی محصول بسیار مورد توجه قرار می گیرند.
  • مش بدون چسب اغلب برای استندهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد که مصارف مختلفی دارد.

مش و استیکر از لحاظ نصب مشابه هم هستند اما نصب مش به لحاظ وجود منافذ آسان تر می باشد زیرا این سوراخ ها از جمع شدن حباب جلوگیری می نمایند اما با این وجود نیز ما پیشنهاد می دهیم مش را نیز همانند استیکر با استفاده از آب بچسبانید تا در هنگام خطا به راحتی جا به جا شود.

کاربرد مش های تبلیغاتی :

این محصول تبلیغاتی برای تمام محیط ها و اماکنی که قصد از بین بردن دید آن را داشته باشید مورداستفاده قرار می گیرد همانطور که در قسمت های قبل متذکر شدیم این محصول بخاطر وجود روزنه هایی که در سطح خود دارد نه تنها باعث از بین برد دید محیط می شود بلکه نور را به محیط عبور می دهد و از تاریک شدن محیط جلوگیری می کند .

بسیاری از اماکن نظیر فروشگاه ها ، آژانس های هواپیمایی ، داروخانه ها و… از این محصول تبلیغاتی استفاده می کنند که با صرف هزینه ای اندک تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن به انجام می رسانند .

برای مثال فروشگاه هایی که off هایی برای محصولات خود قرار دادند و قصد دارند توجه مشتریان را به فروشگاهشان جلب کنند می توانند از مش های تبلیغاتی استفاده کنند و آن را به قسمت بیرونی شیشه نصب کنند با این روش به بهترین شکل ممکن می توانند تبلیغاتی محیطی داشته باشند و توجه هر رهگذری را جلب نمایند .

و یا این که آژانس های مافرتی برای ایجاد محیطی مناسب برای مشتریان خود می تواند از مش های تبلیغاتی استفاده نماید و از این طریق محیطی آرامش بخش برای مشتریان ایجاد نماید که باعث اطمینان خاطر آنها شود همچنین مانع دید مشتریان به محیط بیرون شود.

کاربرد ویژه ای که مش های تبلیغاتی دارد در مورد بیلبوردهای بزرگی است که شاسی ندارند زیرا منافذی که بر روی مش وجود دارد تا حد بیار زیادی از وزن آن می کاهد .

چاپ مش تبلیغاتی خود را به گروه تبلیغاتی نقش و نگار بسپارید تا بهترین را به شما عزیزان ارائه دهیم.

[galleryimg ids=”6107,6108,6109,6110,6111″]