چاپ بروشور

چاپ کاتالوگ
چاپ کاتالوگ
7 خرداد , 1397
چاپ فولدر
فولدر
7 خرداد , 1397
چاپ بروشور

قطعا همه ما تاثیر بروشور در زندگی روزمره را متوجه شده ایم . این که شما قصد دارید یک باشگاه که به مکان جدید انتقال یافته است را به جمعیت زیادی معرفی نمایید ، نمایش املاک برای فروش و یا ارائه ی اطلاعات در مورد کسب و کار خود بروشورها ابزار قدرتمند و موثر برای جذب و آموزش هر مخاطب هستند فقط در صورتی است که طراحی و چاپ بروشور شما مناسب باشد

درواقع وقتی صحبت از بروشورها در میان است تماما همه چیز به طراحی و کیفیت چاپ بروشور برمیگیردد. یک طراحی فوق العاده مخاطبان را مجبور به خواندن هر موضوعی می کند. متقابلا یک طرح ضعیف فقط منجر به انتقال این بروشور به سطل زباله خواهد شد.

چاپ بروشور در کرج

اگر قصد چاپ بروشور را دارید برای اینکه با صرف هزینه ای مناسب و محصولی با کیفیت در اختیار داشته باشید با ما در ارتباط باشید. تیم نقش و نگار متخصص در چاپ بروشور در کرج بوده و می توانند شما را از ایده تا اجرا راهنمایی نمایند.

اصول طراحی و چاپ بروشور چیست ؟

نگران نباشید ما راهنمایی های لازم برای طراحی یک بروشور حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهیم . با مطالعه ی این مقاله تمام نکات لازم برای خلق ، طراحی و چاپ بروشور به صورت خارق العاده ، که نتیجه دلخواه را به شما می دهد و باعث میشود تا یک اثر جاودان را برای مخاطبان خود چاپ نمایید را در اختیار شما قرار میدهد .

چگونه یک بروشور حرفه ای طراحی کنیم ؟

قبل از این که شما شروع به طراحی نمایید :

  • در مورد هویت برند مورد نظر تحقیق کنید.
  • پیام خود را بسط دهید.
  • معیارهای خود را برای موفقیت تعیین کنید.
  • بودجه خود را تعیین کنید.

طراحی بروشور شما :

  • استانداردهای طراحی برندتان را بخاطر آورید .
  • هنگام طراحی خود را به عنوان خواننده تصور کنید .
  • نوع بوشور خود را انتخاب نمایید .
  • رونوشت و تصاویر خود را جمع آوری کنید .
  • سبک خود را پیدا کنید .
  • CTA کامل را انتخاب کنید .

ارزیابی و چاپ بروشور

طراحی خود را ارزیابی کنید .

یک سیستم چاپ مناسب برای چاپ بروشور انتخاب کنید .

به دنبال گزینه های ایده آل برای چاپ بروشور باشید

قبل از شروع طراحی بروشور خود :

درواقع ایده ی طراحی یک بروشور خارق العاده قبل از شروع طراحی به ذهن شما میرسد . هنگامی که با شناختن هویت برندتان ، پیام و هدف مشتری مشغول به جمع آوری اطلاعات قبل از شروع طراحی هستید ، فرآیند طراحی شما بسیار راحت تر خواهد شد .

هویت برندتان را شناسایی کنید :

آیا شما میدانید چه کسی هستید ؟ دانستن هویت برند شما یکی از ضروری ترین کارهای است که قبل از طراحی و چاپ بروشور باید انجام دهید. اگر شناخت کامل و درستی از برند و عناصر تشکیل دهنده ی آن را نداشته باشید احساس خواهید کرد همه چیز از هم گسیخته و نامفهوم است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخص شدن هویت برندتان از راهنمایی های جامع و کامل که در زیر آمده است  کمک بگیرید :

  • هویت برند
  • نام تجاری شخصی
  • ایجاد یک برند برای کارآفرینان

مشتری ایده آل خود را تعیین کنید :

قبل از این که شما شروع به طراحی بروشور کنید ، مشخص کنید برای چه کسی قصد طراحی دارید . مخاطبان مختلف نیاز به طراحی متفاوت دارند ، اگر درک درستی از مخاطبتان نداشته باشید ، شما د معرض انتخاب طرح نادرست هستید .

از خودتان بپرسید :

  • مشتری دلخواه من چه کسی است ؟
  • آنها به دنبال چه اطلاعاتی هستند ؟
  • آنها عکس بیشتر یا متن بیشتر را می پسندند ؟
  • آنها چه نوع سبک را می پسندند ؟ ( به عنوان مثال سبک شرکتی یا محاوره ای ؟ شوخ یا جدی ؟ )
  • چه کاری می توانم انجام دهم تا توجهات بیشتری را جلب کنم ؟

وقتی شما بدانید که طراحی را برای چه کسی انجام می دهید از آن برای سوق دادن طراحی به آن سمت استفاده می کنید و چاپ بروشور را به سلاحی قدرتمند برای خود تبدیل می کنید.

پیام خود را بسازید :

در بالا به این مورد اشاره کردیم ، قبل از این که بروشورتان را طراحی کنید ، این موضوع بسیار اهمیت دارد که شما پیام خود را تعریف کنید .

شما قبل از این که بخواهید در مورد طراحی یک طرح حتی فکر کنید باید بدانید که در بروشور خود چه می خواهد بگویید و چگونه می خواهید بگویید ، زیرا پیام شما مهم ترین چیز است . همه این مسائل به شناخت شما از مشتری برمی گردد . اگر شما یک پیام قوی و واضح که گویای کلام و تصاویرتان باشد ، نداشته باشید اهمیت طرحتان از بین می رود . بروشورتان زیر پای عابران می افتد.

طراحی و چاپ بروشور در کرجبروشور شما باید همانند این بروشور واضح باشد .

برای مثال فرض کنید شما یک بروشور برای یک باشگاه ورزشی کودکان طراحی کردید تا برای والدین تبلیغ شود . پیام شما ممکن است به این صورت باشد : ” ما سرگرم کننده و مهربان هستیم به ما بپیوندید ! ” بنابراین شما می خواهید که تصویر دردسترس ، ساده ، کلامی دوستانه و روشن ، پرطراوت و پر جنب و جوش مطابق با برندتان را به مخاطبتان القا نمایید ، در این مورد استفاده از لحن رسمی برای مخاطبانتان مناسب نمی باشد .

از طرف دیگر اگر شما یک بروشور برای تبلیغ خدمات خود به عنوان یک مشاور مالی طراحی کنید پیام شما کاملا متفاوت خواهد بود ، بنابراین استفاده از لحن و زبان ساده و تصاویر روشن میتواند بیش از حد کودکانه باشد و مخاطبتان پیامتان را جدی نمیگیرد .

قبل از طراحی پیامتان را بسازید با این کار شما می توانید طرحی را انتخاب کنید که پیامتان را بهتر القا می کند .

برای موفقیت استاندارد و چارچوب هایی را تعیین کنید :

هر بروشوری که طراحی می کنید باید دارای استانداردها و چارچوب های ثابتی باشد . بدون داشتن چارچوب  اگر قرار باشد طرح یکسان را برای بروشورهای آینده داشته باشید یا اگر برای رسیدن به نتیجه موردنظر نیاز داشته باشید تمام جزئیات را اعمال کنید درواقع شما ایده ای نخواهید داشت .

قبل از این که شروع به طراحی کنید با تعیین چیزی که میخواهید از بروشورتان برداشت کنند چارچوب هایتان را تعیین کنید . در اینجا چند ایده وجود دارد :

  • آیا میخواهید مردم را به یک فروشگاه خرده فروشی هدایت کنید ؟ یک کارت خرید یا کارت تخفیف در نظر بگیرید و تعیین کنید مشتریان با ارائه ی چه تعداد از آن میتوانند از فروشگاهتان خرید کنند .
  • آیا می خواهید مردم را به بازدید از وبسایتتان دعوت کنید ؟ یک URL مرسوم بر روی برگه ی چاپ شده در نظر بگیرید و تعداد بازدیدکنندگان را در طی این مدت تحت کنترل داشته باشید .
  • آیا شما برای تبلیغ یک محصول جدید تلاش می کنید ؟ یک CTA برای ورود به ایمیلتان جهت دریافت بروزرسانی در نظر بگیرید و ببینید در طی این مدت این لیست چقدر افضایش میابد .

بودجه خود را برای چاپ بروشور مشخص کنید :

برای مشخص کردن بودجه نباید فقط به دانستن تعداد مورد نظر در چاپ بروشورتوجه کنید بلکه همه ی مسائل از نوع کاغذ تا روش چاپی که میخواهید استفاده کنید را باید در نظر بگیرید .

هزینه ی کلی را در ازای هر چاپ برآورد کنید و تصمیم گیری خود را بر اساس اهمیت بیشتر انجام دهید .

آیا شما به بروشوری نیاز دارید که استحکام داشته باشد ؟ سرمایه ی خود را صرف خرید کاغذ ضخیم تر کنید .

آیا شما ایده ی خوبی برای نشان دادن موضوع دلخواهتان دارید ؟ توجهتان را به جوهرهای گران تر و تکنیک های چاپی معطوف کنید تا از این طریق به تصاویرتان جان دهید .

دانستن این که به ازای یک طرح و چاپ چشم نواز چقدر پول نسیب شما خواهد شد به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری خود بگیرید و از هر ریال پولتان بهتر استفاده کنید .

بروشورتان را طراحی کنید

برندتان را به خاطر آورید :

درحالی که شروع به طراحی می کنید برندتان را جلو ذهن خود نگه دارید . مهم نیست شما چه بروشوری طراحی می کنید این عناصر توصیف کننده ی ظاهر بصری و احساس برندتان هستند و باید بر پایه ی تمام جزئیات برندتان استوار باشد .

عناصر طراحی ( رنگ ، فونت ها ، تصاویر ) را انتخاب کنید که با هویت برندتان ، لحن و محتوای بروشورتان مطابقت داشته باشد .

اگر رنگ و فونت برندتان را از پیش تنظیم کرده باشید اطمینان حاصل کنید که آنها با طراحی بروشورتان مطابقت داشته باشند .

در هنگام طراحی خود را به عنوان خواننده تصور کنید :

به عنوان صاحب کسب و کار یا طراح بدیهی است درگیر آنچه که می خواهید شوید . اما موضوع اصلی آنچه که شما می خواهید نیست بلکه آنچه که مشتری می خواهد اهمیت دارد .

هنگامی که طرح خود را طراحی می کنید به مخاطب خود توجه داشته باشید . مشتری ایده آل شما چگونه تمایل به دریافت اطلاعات دارد ؟ آیا آنها متن های بزرگ می پسندند ؟ یا آنها طرحی را می پسندند که حاوی تصاویر تفکیک شده باشد ؟

آیا رنگ ها و فونت های بخصوص برای آنها جذابیت دارد ؟ کجا می توانید اطلاعات خود مثل نام کسب و کار و اطلاعات تماستان را قرار دهید تا بیشتر در معرض دید آنها باشد ؟

هنگامی که در حال طراحی هستید مطمئن شوید چیزهایی که برای مشتریانتان جذاب است را طراحی می کنید . به یاد  داشته باشید که شما چاپ بروشور را برای مشتریانتان انجام می دهید و قرار نیست شما خواننده آن باشید.

نوع بروشور خود را انتخاب کنید :

ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که آیا بیش از یک نوع بروشور وجود دارد ؟ باید بگوییم بله بروشور انواع مختلفی دارد و لیستی حاوی انواع بروشور وجود دارد که در انتخاب نوع بروشور به شما کمک می کند .

انواع بروشور

در حالت کلی 15 نوع بروشور وجود دارد (15 روش لت ) :

  • بروشور 3 لت
  • بروشور 2 لت
  • بروشور Z شکل
  • بروشور با خط تا موازی
  • بروشور با خط تا رولی
  • بروشور با خط تا آکوردئونی
  • بروشور با خط تا دروازه ای

و… که در زیر تصاویر مربوط به هر یک را مشاهده می کنید

نوع بروشور متناسب طرحتان قطعا باید متناسب با محتوایتان باشد .

شما میتوانید از بروشور سه لت ساده استفاده کنید . اگر برای برقراری ارتباط نیاز دارید حجم عظیمی از اطلاعات را در بروشور قرار دهید باید از بروشور با فضای بیشتر مانند بروشورهای دارای 8 خط تا یا 16 خط تا استفاده کنید .

اگر شما از بروشور برای راهنمای گام به گام محصولتان استفاده می کنید از رول 4 قسمتی استفاده کنید تا محتوا و مطالبتان را به ساده ترین شکل به مخاطبتان القا کنید .

همچنین در نظر داشته باشید که در نهایت بروشور شما چگونه تحویل داده خواهد شد . آیا می خواهید بروشور را در یک قفسه قرار دهید ؟ آیا می خواهید آنها را در یک کیسه به سایر ویژگی های تبلیغاتی مورد علاقه خود قرار دهید ؟ آیا میخواهید آنها را به عنوان نامه پست کتید ؟ این که برنامه شما برای نمایش یا تحویل بروشورتان چگونه می باشد راه بسیار خوبی برای انتخاب بهترین گزینه برای شما و کسب و کارتان می باشد.

نسخه های کپی و تصاویرتان را جمع آوری کنید :

قبل از این که شروع به طراحی کنید نسخه های کپی و تصاویرتان را آماده داشته باشید ، این مورد به شما کمک می کند تا تصمیمات مهم در مورد طرح ، طول ، اندازه ، فونت و موارد دیگر بگیرید . اما این موضوع بیش از حد مهم نیست خوشبختانه فقط بر مقدار متن یا تعدادعکس موجود در طرح تاثیر خواهد گذاشت . اطمینان حاصل کنید که نکات اصلی آن را وارد کرده باشید .

با تعداد نسخه های کپی مورد نیاز و مطلوب شروع کنید. اگر طرحتان شامل تعداد  زیادی از نسخه های کپی باشد اطلاعات  زیادی را به مخاطبتان القاء می کند . با این حال این متن های بزرگ با توجه به این که سراسر طرح را میپوشانند مخاطبان را از خواندن دلسرد می کنند .

برای ساخت متن خود از عنوان و زیر شاخه استفاده کنید با این کار خواننده با نگاه سطحی به متن متوجه منظور شما می شود و کسانی که به جزئیات توحه نمیکنند نیز از بروشورتان استقبال می کنند. حتما چاپ بروشور رنگی را در دستور کار خود قرار دهید و به جز در مواردی که طراحی خاصی مد نظر دارید ، از چاپ بروشور سیاه و سفید استفاده نکنید.

عنوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، شما فقط یک شانس برای جلب توجه مخاطبانتان دارید .

سپس همین کار را با تصاویر خود انجام دهید . تمام تصاویرتان را مقابل خود قرار دهید و به این فکر کنید که کدام یک از آنها کمک میکند تا به بهترین نحو متن خود را به مخاطبانتان القا کنید و بهترین جای قرار گرفتن این تصویر کجا خواهد بود .

تصاویر اولین چیزی است که مخاطبتان خواهد دید بنابراین آنها باید برای برقراری ارتباط با مخاطبتان به شما کمک کنند و به روشنی بیانگر فعالیت شما باشد .

چنان که طراحی خود را گسترش می دهید احتمالا نسخه های کپی و تصاویرتان بزرگ و کوچک خواهد شد ، گوشزد می کنیم تغییر پذیر باشید و برای این که موضوع را همانگونه که مخاطبتان به آن نیاز دارد ارائه دهید از عناصر خلاقانه استفاده کنید .

سبک خود را برای طراحی و چاپ بروشور پیدا کنید

وقتی تمام مسائلی که در بالا ذکر کردیم انجام شد ، آخرین موردی که باعث درخشیدن بروشورتان می شود عناصر سبک شما می باشد .

آن را پاک و ساده نگهدارید :

گرافیک ، عناصر 3 بعدی ، درخشندگی ، تمام متن !

اگر طراحی بروشور شما خیلی خردمندانه باشد خواننده با نگاه اول متوجه آن نخواهد شد و بروشور شما این حس را به او القا می کند که برای درک این طرح نیاز به تفکر بیشتر دارد . شما نباید بروشورتان با تعداد زیادی متن ، نقش و طرح های بسیار زیاد ، عناصر طراحی مختلف، بیش از حد شلوغ کنید با این کار خواننده سردرگم خواهد شد . برای این که بهترین نتیجه را بگیرید طرحتان باید ساده ، تمیز ، گیرا و واضح باشد .

طراحی و چاپ بروشور در کرجاز بالا به طرحتان نگاه کنید

طراحی بروشوزتان را ذخیره کنید

این روزها مصرف کنندگان بسیار زیرک هستند . آنها نسخه های قدیمی را نمی پسندند . بنابراین اگه می خواهید بروشورتان روی مخاطبانتان تاثیرگذارد بدون شک این بروشور نباید شبیه به بروشورهایی که 10 سال چاپ شده اند باشد

هنگامی که طرح ها به بروشور تبدیل می شوند بهترین طرح ها جزء بروشورهای متفاوت شناخته می شوند . چه کاری میتوانید انجام دهید که تا بحال هیچ کس دیگری انجام نداده است ؟ هرچقدر که شما با طرح بروشورتان مغز را بیشتر به چالش بکشید ، توجه مخاطبان را بیشتر جلب خواهید کرد .

کانون توجه = CTA شما

اولین دلیل این که شما بروشوری را طراحی می کنید ، این است که خوانندگان خود را به وجد آورید تا مخاطبتان را به  بازدید از مجموعه مورد نظر تشویق نمایید و برای این منظور باید بهترین راه اطلاع رسانی را انتخاب نمایید .

اگر CTA شما در آخرین پاراگراف بروشورتان متن زیادی داشته باشد ، حدس می زنید چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ هیچ کس آن را نخواهد دید .

اگر می خواهید که CTA شما واقعا جرقه ای در ذهن مخاطبتان ایجاد کند و آنها را به بازدید از محل مورد نظرتان سوق دهد فونت آن را بزرگ و بولد نمایید و از دست دادن آن را برای مخاطبانتان غیر ممکن سازید

طراحی و چاپ بروشور در کرجCTA باید بهترین جایگاه را در چاپ بروشور داشته باشد به همین جهت آن را در مکان های متعدد قرار دهید تا بهترین جایگاه آن را بیابید ، شما باید قادر به تشخیص بهترین مکان برای هر عنصر در بروشورتان باشید درواقع باید بدانید برای داشتن یک ظاهر مناسب هر عنصر چقدر فضا اشغال می کند . CTA شما نباید از دید مخاطبتان پنهان باشد درواقع با یک نگاه اولین چیزی که به چشم خواننده می رسد باید CTA باشد. CTA شما باید بهترین فونت و جایگاه را داشته باشد و همین امر باعث می شود شما بهترین بازده را از تبلیغات خود بگیرید

بعد از چاپ بروشور آن را ارزیابی کنید

بروشور شما طراحی شده است و شما تقریبا باید آماده ی چاپ عمده آن باشید ، اما در ابتدا از کامل و بی نقص بودن آن اطمینان حاصل نمایید .

طراحی بروشور خود را ارزیابی کنید

بعد از آن که طراحی بروشورتان به اتمام رسید باید آن را ارزیابی نهایی کنید . حالا آخرین فرصت اعمال تغییرات و اصلاح طرحتان وجود دارد .

از خودتان بپرسید :

  • آیا این طرح توجه را به خود جلب می کند ؟
  • آیا پیام من واضح است ؟
  • آیا این طرح به CTA من اشاره دارد ؟
  • آیا این بروشور با نام تجاری من مطابقت دارد ؟

از دیگران سوال بپرسید تا دید واضح تر و دقیق تری داشته باشید ، اگر بهترین بروشور را می خواهید طراحی خود را به همکاران ، مشتریان و حتی دوستانتان نشان دهید . وقتی رضایت کامل از طرحتان حاصل شد وقت چاپ بروشور رسیده است.

چاپگر خود را برای چاپ بروشور انتخاب کنید

وقتی از یک پرینتر با کیفیت عالی چاپی استفاده نمایید تفاوت بروشور چاپ شده ی شما با طرحی که در ذهن داشتید بسیار اندک خواهد بود .

اگر بتوانید به چاپخانه بروید و چاپ بروشور خود را از نزدیک مشاهده کنید کمک شایانی در زمینه ی طراحی صحیح به شما خواهد کرد . مشاهده ی نمونه ی چاپی بسیار موثرتر از دیدن نمونه ی آنلاین است زیرا به شما درک صحیح تری از کار چاپ خواهد داد.

طراحی و چاپ بروشور در کرجهنگامی که شما در حال تحقیق در مورد شرکت چاپ بروشور مناسب هستید ، از شرکت های چاپ پرس و جو کنید تا ببینید نوع چاپ انتخابی برای شما مناسب است یا خیر . در اینجا چند نمونه از سوالات رایج را برایتان آوردیم :

  • جوهر انتخابی برای چاپ بروشور از چه نوعی است ؟
  • باتوجه به زمان و بودجه ی شما بهترین نوع چاپ چاپ بروشور چیست ؟
  • آیا تطابق رنگ وجود دارد ؟
  • آیا شما مجوز چاپ بروشور را دارید ؟
  • اگر در پایان از کار چاپی شما رضایت نداشته باشم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
  • آیا شما در اینجا طراح بروشور دارید ؟
  • آیا شما در طراحی و چاپ بروشور تجربه دارید ؟
  • آیا شما مراجع دیگری برای مشتریان بروشورتان فراهم می کنید ؟

در حالت کلی چاپخانه ای را انتخاب کنید که تجربه ی کاری در زمینه ی بروشور را داشته باشد ، از آخرین تکنولوژی چاپ استفاده کند و اپراتورهای چاپی داشته باشد که با هر طرحی می توانند کار کنند تمام این عوامل باعث می شود کار چاپ بروشور شما به بهترین شکل ممکن انجام شود .

گروه نقش و نگار با سالها سابقه و فعالیت در زمینه چاپ و تبلیغات در کرج ، تمامی سفارشات شما در زمینه چاپ بروشور با بهترین کیفیت به انجام می رساند.

مواد چاپی خود را انتخاب کنید :

با چاپخانه مورد نظر کارهای چاپی مکرر انجام دهید تا بهترین مواد را برای بروشورتان انتخاب کنید .

در اینجا برای کمک به شما المان های مهم و تاثیرگذار بر بروشورتان را معرفی میکنیم  :

وزن کاغذ :

به طور کلی بیشترین وزن کاغذ را ضخیم ترین نوع آن دارد . روش های مختلفی برای اندازه گیری وزن کاغذ وجود دارد اما معمول ترین آن وزن متریک است که با نام GSM معروف است ، GSM وزن هرکاغذ به ابعاد 1*1 متر مربع است ، بیشتر بروشورها در بازه ی 170 تا 300 GSM قرار دارند .

جنس کاغذ از لحاظ مات و براق بودن:

وقتی که کاغذ مورد نظر خود را انتخاب کردید وقت آن است که جنس آن از لحاظ مات و براق بودن کاغذ را نیز انتخاب نمایید . انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد :

مات : نوعی کاغذ است که به صورت کامل صاف است و هیچ درخششی ندارد .

نیمه براق : نوعی کاغذ است درجه براق بودن آن چیزی بین مات و براق است .

براق : نوعی کاغذ که سطح براق و بازتابنده ای دارد .

نوع کاغذی که انتخاب می کنید کاملا به سلیقه شما بستگی دارد . با اپراتور چاپ خود در مورد گزینه های مختلفی که مناسب بودجه شما است صحبت کنید تا بهترین مورد را به شما پیشنهاد کند که مناسب کار و سلیقه ی شما باشد .

طراحی و چاپ بروشور در کرججوهر و چاپ اختصاصی :

برخی از چاپگرها جوهرهای خاصی ارائه می دهند که گامی مثبت در جهت ارتقاء کیفیت چاپ بروشور شما می باشد . در اینجا مواردی وجود دارد که شما می توانید راجع به آن تحقیق و پرس و جو نمایید :

فویل : جوهر براق ، فلزی یا چاپی که نور را انعکاس می دهد .

امباسینگ : فرآیند فشار یک شکل یا تصویر به کاغذ برای ایجاد اثر آن بر روی کاغذ

UV : یک پوشش براق که برای نقاط خاصی از کاغذ به کار برده می شود ( معمولا لوگو ، عنوان یا قسمت های مهم )

اگر انجام این موارد امکان پذیر است آن را با اپراتور چاپتان در میان بگذارید و میزان هزینه و زمانی که صرف آن می شود را از چاپخانه مورد نظر بپرسید .

شما هرچیزی که برای طراحی یک بروشور نیاز داشتید از این مقاله آموختید و قادر به طراحی یک بروشور خارق العاده هستید . یکی از راهکارهایی که پیام برندتان را القاء خواهد کرد ، مشتریانتان را برای خرید تشویق می کند و شما را به اهدافتان نزدیک می کند یک بروشور است ، پس همین الان برای چاپ بروشور خود اقدام نمایید .

نقش و نگار برترین شرکت فعال در زمینه چاپ بروشور در کرج به شما انواع سیستم ها و مدل های بروشور را معرفی خواهد کرد تا با دیدی باز نسبت به سفارش و چاپ بروشور اقدام نمایید.