خرید سررسید تبلیغاتی ارزان سال 99

سررسید تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه در نقش و نگار

خرید سررسید تبلیغاتی ارزان سال 99

خرید سررسید تبلیغاتی ارزان در انتهای هر سال از آرزوهای همیشگی هر فردی است که در پی تبلیغات برند خود میباشد. البته خرید سررسید تبلیغاتی ارزان در گروی مسائل مختلفی می باشد که در این نقش نامه به توضیح کامل پیرامون این موضوع میپردازیم.

پیشتر در مورد خرید سررسید تبلیغاتی نقش نامه ای ارائه دادیم که بهترین راهنما برای خرید سررسید تبلیغاتی بود.

اما در این نقش نامه قصد داریم شما را المان های لازم در خصوص خرید سررسید تبلیغاتی ارزان آشنا سازیم تا با صرف هزینه ای اندک بهترین سررسید تبلیغاتی را خریداری نموده و در ختیار مخاطبان هدفتان قرار دهید.

خرید سررسید تبلیغاتی ارزان در گروی رعایت المان های به خصوصی می باشد و در ادامه به تمامی المان های خرید سررسید تبلیغاتی ارزان اشاره می کنیم. اما قبل از ارائه اطلاعاتی در این خصوص اجازه دهید موضوعی را مطرح کنیم تا ابهامات موجود در خرید سررسید تبلیغاتی ارزان سال 99 به طور کلی برطرف گردد.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزانچرا مردم به دنبال خرید سررسید تبلیغاتی ارزان هستند؟

امروزه قیمت کاغذ روز به روز در حال نوسان است و هر روزه شاهد افزایش قیمت کاغذ هستیم. همین موضوع باعث شده است هدایای تبلیغاتی که در ساخت آن از کاغذ استفاده میشود از لحاظ قیمت روز به روز افزایش یابد.

متریال اصلی که در ساخت و تولید محصولات تبلیغاتی از جمله سررسید تبلیغاتی، تقویم رومیزی تبلیغاتی، تقویم دیواری تبلیغاتی ، انواع اوراق اداری و… از آن استفاده می شود کاغذ است.

به همین جهت با هر بار افزایش قیمت کاغذ، قیمت این محصولات تبلیغاتی نیز افزایش پیدا می کند. همین عامل باعث می شود مردم معمولا به دنبال خرید این محصولات تبلیغاتی با صرف کمترین قیمت می باشند و این موضوع امری کاملا منطقی است.

اما متخصصان گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج همواره در اتاق های فکر به این موضوع اشاره می کنند که در امور تبلیغات به هیچ عنوان نباید کیفیت را به بهای کاهش قیمت کاهش داد.

شما باید به این موضوع توجه داشته باشید هدایای تبلیغاتی از جمله سررسید تبلیغاتی در گروه هدایای تبلیغاتی بلند مدت قرار دارند، به این معنی که این هدیه تبلیغاتی قرار است به مدت یک سال به صورت مداوم مورد استفاده افراد جامعه هدف قرار گیرد.

پس کاملا منطقی است که چنین محصول تبلیغاتی که تا این حد مورد استفاده قرار می گیرد باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا ماهیت تبلیغاتی برند شما حفظ شود.

نقش و نگار هیچگاه کیفیت محصولات تبلیغاتی خود را فدای کاهش قیمت نمی کند اما در مقابل ما همواره به دنبال ارائه راهکارهایی می باشیم که در عین حفظ کیفیت محصول تبلیغاتی مبلغ را کاهش دهد. که در ادامه به این راهکارها اشاره خواهد شد.

چاپ سررسید تبلیغاتینوع چاپ در خرید سررسید تبلیغاتی ارزان

یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مسائل در چاپ سررسید تبلیغاتی نوع چاپ آن است. البته چاپ مهم ترین فاکتور در تمامی محصولات تبلیغاتی می باشد زیرا شما به واسطه همین چاپ است که می توانید تبلیغات برند خود را انجام دهید.

در مورد خرید سررسید تبلیغاتی ارزان نیز دو راه پیش روی شما است. چاپ سررسید در حالت کلی به دو روش چاپ سررسید اختصاصی و چاپ سررسید عمومی انجام می شود.

در خرید سررسید تبلیغاتی ارزان با بالاترین کیفیت ممکن پیشنهاد ما به شما انتخاب فرمت عمومی می باشد. فرمت عمومی نوعی فرمت استاندارد در چاپ سررسید تبلیغاتی می باشد.

به این معنی که در این فرمت شما تنها مجاز به استانداردهای به خصوصی می باشید که تمامی این استانداردها منجر به کاهش قیمت و در نتیجه خرید سررسید تبلیغاتی ارزان خواهد شد.

اما این کاهش قیمت هیچ تاثیری در افت تبلیغات شما نخواهد داشت. گاها با مشتریانی مواجه می شویم که بر این تصور هستند چاپ در فرمت عمومی را از لحاظ تبلیغاتی موثر نمی داندد، اما این تصور کاملا اشتباه است زیرا تمامی المان های مهم در تبلیغات در سررسید تبلیغاتی در فرمت عمومی موجود می باشد.

در مورد چاپ اختصاصی سررسید تبلیغاتی قضیه شکل دیگری دارد. در این نوع فرمت شما به طور کلی قادر به تغییر تمامی المان های موجود در سررسید تبلیغاتی می باشید.

برای آگاهی از ” چاپ سررسید اختصاصی ارزان ” پیشنهاد می کنیم به مطالعه این مقاله بپردازید.

جنس سررسید تبلیغاتیانتخاب نوع سررسید

انتخاب نوع سررسید در خرید سررسید تبلیغاتی ارزان مهم ترین رکن است. در حالت کلی سررسید تبلیغاتی در انواع مختلفی وجود دارد. اگر بخواهیم به انواع سررسید تبلیغاتی اشاره نماییم می توان از سررسید چرم و ترمو، سلفونی، سررسید مدیریتی ( ارگانایزر ) نام برد.

حال اگر شما قصد خرید سررسید تبلیغاتی ارزان را دارید پیشنهاد می کنیم سررسید تبلیغاتی سلفونی را به عنوان هدایای تبلیغاتی شب عید خود انتخاب نمایید.

این نوع سررسید تبلیغاتی از جمله ارزان ترین سررسیدهای تبلیغاتی محسوب می شود. سررسید تبلیغاتی با جلد سلفونی بهترین انتخاب در خرید سررسید تبلیغاتی ارزان می شود.

قطع سررسید تبلیغاتی اروپایی

سررسید تبلیغاتی اروپایی

انتخاب بهترین قطع سررسید در خرید سررسید تبلیغاتی ارزان

در ابتدای این نقش نامه به قیمت بالای کاغذ اشاره شد. قطع های سررسید انواع مختلفی دارد ، منظور از قطع سررسید همان ابعاد سررسید تبلیغاتی می باشد.

طبیعی است هرچقدر میزان قطع سررسید تبلیغاتی کوچک تر باشد از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر خواهد بود. در مورد خرید سررسید تبلیغاتی ارزن ما معمولا قطع اروپایی را پیشنهاد می کنیم.

اما نکته ای قابل اهمیت در مورد خرید سررسید تبلیغاتی ارزان وجود دارد، توجه داشته باشید هرچقدر ابعاد سررسید تبلیغاتی کوچک تر باشد قیمت آن کاهش نمیابد، زیرا برخی از سررسید تبلیغاتی ها در قطع کوچک تولید می شود اما این قطع فانتزی است و در قطع فانتزی میزان دور ریز کاغذ بسیار زیاد است و نه تنها در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود بلکه میزان مصرف کاغذ در این سررسید تبلیغاتی بسیار زیاد است و شاید با بزرگترین قطع سررسید تبلیغاتی برابری کند.

به همین جهت نقش و نگار همواره در مورد قطع سررسید تبلیغاتی به تفکیک نوع محصول مشاوره می دهد تا شما عزیزان به بهترین شکل ممکن خرید سررسید تبلیغاتی ارزان را انجام دهید.

ارزان ترین روش چاپ سررسید تبلیغاتی

چاپ سررسید تبلیغاتی

چاپ سررسید تبلیغاتی

چاپ سررسید تبلیغاتی در دو قسمت روی جلد و صفحات داخلی انجام می شود. در مورد چاپ در فرمت عمومی که ارزان ترین فرمت چاپی است به جهت محدودیت هایی که وجود دارد شما تنها قادر به چاپ خارجی هستید.

در مورد چاپ روی جلد سررسید تبلیغاتی در حالت کلی چهار روش چاپ سیلک، چاپ طلا کوب، چاپ داغکوب، چاپ لیزر بر روی پلاک موجود می باشد.

در حالت کلی از بین این روش ها به عنوان ارزان ترین روش چاپ می توان به چاپ سیلک اشاره کرد. با استفاده از این روش میتوانید نسبت به خرید سررسید تبلیغاتی ارزان اقدام نمایید.

میزان نوشته در خرید سررسید تبلیغاتی ارزان تاثیر گذار است؟

شاید برایتان این موضوع سوال برانگیز باشد که میزان نوشته ها در قیمت سررسید تاثیر گذار است یا خیر؟ این سوال شاید از سمت اغلب مشتریانی که قصد خرید سررسید تبلیغاتی ارزان را دارند مطرح گردد.

چاپ سررسید تبلیغاتی به وسیله ابزاری به نام کلیشه انجام می شود. کلیشه در چاپ سررسید تبلیغاتی نوعی فلز است که در ابعاد مشخصی چاپ می شود و به واسطه آن می توان نوشته ای را بر روی سررسید تبلیغاتی حک نمود.

این کلیشه در چاپ سررسید تبلیغاتی در ابعاد مشخص 8*8 ساخته می شود و میزان نوشته شما در افزایش و کاهش قیمت ساخت آن تاثیری نخواهد داشت.