نکاتی برای چاپ سررسید اختصاصی ارزان

سررسید اختصاصی ارزان با گروه تبلیغاتی نقش و نگار

چاپ سررسید اختصاصی ارزان

فروش سررسید اختصاصی ارزان در نقش و نگار 

یکی از خواسته های دائمی افراد چاپ سررسید اختصاصی ارزان است. معمولا وقتی نام چاپ اختصاصی در میان می آید تصور عموم محصولی با هزینه های سرسام آور است.

در این مقاله قصد داریم شما را با چاپ سررسید اختصاصی ارزان آشنا سازیم.

در واقع قصد داریم روش های چاپی که باعث می شود محصولی ارزان تر داشته باشید را به شما عزیزان معرفی نماییم.

سررسید اختصاصی چیست 

سررسید تبلیغاتی در دو نوع عمومی و اختصاصی به چاپ می رسد. چاپ عمومی آن یک فرمت به خصوصی دارد و از اصول خاصی پیروی می گردد. بالعکس در چاپ اختصاصی سررسید تمام اصول چاپی که در چاپ استفاده می شود منطبق با سلیقه مشتری خواهد بود.

معمولا در چاپ اختصاصی سررسید عواملی نظیر قطع سررسید، نوع چاپ جلد و صفحات داخلی، نوع جلد و سایر پارامترهای دیگر به انتخاب مشتریان گرامی می باشد.

شاید مجموع این عوامل باعث می شود یک سررسید تبلیغاتی به سررسید اختصاصی دلخواه شما عزیزان تبدیل گردد.

در قسمت ذیل به چند مورد از چاپ سررسید اشاره شده است که یک سررسید تبلیغاتی معمولی را با کمترین قیمت به سررسید تبلیغاتی ویژه تبدیل می نماید.

قطع سررسید

یکی از عواملی که در چاپ اختصاصی سررسید تبلیغاتی تاثیر گذار است قطع سررسید می باشد. در حالت کلی قطع سررسید تبلیغاتی به موارد ذیل تقسیم می شود.

  • قطع وزیری
  • قطع رقعی
  • قطع اروپایی
  • قطع پالتویی
  • قطع خشتی

از توضیحات دقیق تر این قطع ها صرف نظر می کنیم و برای مطالعه دقیق تر و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم به قسمت سررسید تبلیغاتی مراجعه نمایید.

در این قسمت تنها قصد داریم قطع هایی از سررسید را که مقرون به صرفه ترین قطع سررسید است به شما عزیزان پیشنهاد دهیم تا شما را یک گام به سمت سررسید اختصاصی ارزان نزدیک تر گردانیم.

یکی از ابعاد مناسب برای سررسید اختصاصی ارزان قطع پالتویی است. شما عزیزان می توانید با سفارش سررسید اختصاصی در قطع پالتویی با هزینه ای اندک بهترین و تخصصی ترین تبلیغات را داشته باشید.

ابعاد دیگری از سررسید تبلیغاتی 12*17 می باشد. این قطع سررسید نیز همانند قطع پالتویی است با این تفاوت که از لحاظ فضای یادداشت برداری کمی فضای بیشتر ایجاد می نماید.

از آنجا که روز به روز قیمت کاغذ در حال افزایش است معمولا محصولات تبلیغاتی که کمترین کاغذ را استفاده کند به عنوان ارزان ترین تبلیغات به شمار می رود.

نقطه ی مقابل سررسیدهای پالتویی و 12*17 که میتواند از سررسید تبلیغاتی ارزان به شمار رود. سررسیدهای تبلیغاتی در ابعاد خشتی وجود دارد که گران ترین نوع سررسید تبلیغاتی است.

جلد سررسید 

جلد سررسید تبلیغاتی نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت آن است. در حالت کلی سررسیدهای تبلیغاتی از لحاظ جنس جلد به چند گروه مختلف تقسیم می شود که در ذیل به آن اشاره می کنیم.

سررسید با جلد چرم مصنوعی

  • جلد جیر
  • جلد ترمو
  • جلد گالینگور
  • جلد سلفونی
  • جلد چرم طبیعی

اگر بخواهیم از موارد فوق به سررسیدهای اختصاصی ارزان اشاره کنیم باید از جلد سلفونی نام ببریم. جلدهای سلفونی سررسید تبلیغاتی از لحاظ کیفیت از مرغوب ترین سررسیدهای تبلیغاتی به شمار می روند.

به همین جهت افرادی که به مرکز چاپ نقش و نگار مراجعه می نمایند و به دنبال سررسید اختصاصی ارزان هستند سررسید سلفونی را پیشنهاد می کنیم.

البته سررسید سلفونی تبلیغاتی مزیت های مختلفی دارند و با استفاده از روش های چاپی مختلف می توان به آن جلوه ای ویژه اعطا نمود. در ادامه در مورد بهترین و ارزان ترین روش چاپی سررسید اختصاصی نیز توضیحاتی ارائه می دهیم.

نوع صفحه داخلی

معمولا صفحات داخلی سررسید نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در حالت کلی صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی به چند گروه تقسیم بندی می شود که در این قسمت به انواع آن اشاره می نماییم و در نهایت به ارزان ترین نوع آن اشاره می نماییم.

  • کاغذ تحریر سفید
  • کاغذ تحریر کرم
  • کاغذ گلاسه

معمولا از سه نوع کاغذی که در قسمت فوق به آن اشاره شد در چاپ صفحات داخلی سررسید استفاده می گردد اما این که کدام یک مناسب تر است را چطور می توان فهمید.

مقرون به صرفه ترین نوع کاغذ داخلی سررسید کاغذ تحریر سفید 70 گرم است.

معمولا افرادی که قصد دارند چاپ سررسید اختصاصی ارزان داشته باشند و همه چیز مطابق سلیقه آنها باشد و در عین حال کمترین مبلغ را بابت تبلیغات خود از طریق سررسید داشته باشند ما به آنها استفاده از کاغذ سفید تحریر با گراماژ 70 گرم را پیشنهاد می کنیم.

با این کار می توانید تبلیغات هدفمندتری داشته باشید البته نقطه مقابل کاغذ تحریر سفید 70 گرم کاغذ گلاسه قرار دارد که از لحاظ قیمت چندین برابر کاغذهای تحریر می باشد.

معمولا کاغذهای گلاسه بخاطر مقرون به صرفه نبودن و گراماژی که منجر به سنگین شدن این هدیه تبلیغاتی می شود برای تمامی صفحات مورد استفاده قرار نمی گیرد.

اکثر اوقات گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج از کاغذهای گلاسه برای ایجاد جلوه ای ویژه استفاده می کند.

منظور از ایجاد جلوه ویژه چیست ؟ قطعا شما به عنوان شخصی که صاحب یک نوع کسب و کاری است با استفاده از سررسید تبلیغاتی قصد دارد تبلیغاتی پیرامون محصولات خود داشته باشد.

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک شرکت تولید قالب هستید قطعا تمایل دارید یک قالب به خصوص را در معرض نمایش بگذارید که خاص بودن را به تماشا بگذارید.

بهترین راه نشان دادن این تفاوت استفاده از عکس این محصول به خصوص در برگه ای به خصوص است به راحتی با استفاده از یک برگه گلاسه در میان برگه های تحریر سفید رنگ و ایجاد طراحی ویژه می توانید تفاوت ایجاد نمایید.

فراموش نکنید که همین تفاوت هرچقدر هم اندک و جزئی باشد توجه اکثر مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد و برتری شما را به نمایش می گذارد.

نوع چاپ

معمولا سررسیدهای تبلیغاتی به چند روش چاپ می شود که در این قسمت به انواع روش های چاپی که در سررسید مورد استفاده قرار می گیرد اشاره می نماییم.

  • چاپ لیزر
  • استفاده از پلاک فلزی
  • استفاده از پلاک های مولتی استایل
  • چاپ داغی
  • چاپ طلا کوب و نقره کوب
  • چاپ سیلک

از میان چاپ هایی که در قسمت فوق به آن اشاره کردیم قطعا نوع به خصوصی وجود دارد با استفاده از آن می توان چاپ سررسید اختصاصی ارزان داشته باشید.

نقش و نگار معمولا در اینطور مواقع چاپ سیلک را به مخاطبان پیشنهاد می دهد که از جمله ارزان ترین نوع چاپ سررسید اختصاصی است .

چاپ سیلک یکی از قدیمی ترین روش های چاپی است که از دیرباز در جامعه چاپی رواج داشته است و علی رغم قدیمی بودن کیفیت بسیار مرغوبی دارد و از پیشنهادات ویژه چاپی محسوب می شود.

صحافی

صحافی سررسید از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در کیفیت این محصول است. این نکته را در تمامی مراحل چاپ سررسید اختصاصی ارزان در نظر داشته باشید که شما قرار است محصولی در اختیار مخاطبان قرار دهید که یک سال مورد استفاده قرار می گیرد.

دقیقا در طول 365 روز قرار است این محصول تبلیغاتی به نزدیک ترین دوست مخاطبان تبدیل شود. سررسید تبلیغاتی همانند همراه همیشگی مخاطبان خواهد بود.

پس اگر قرار باشد شما محصولی را به مخاطبین رائه دهید که از لحاظ کیفیت مناسب نباشد و کیفیت پایینی داشته باشد قطعا  طول عمر کوتاهی نیز خواهد داشت.

پشنهاد نقش و نگار به افرادی که سفارش دهنده سررسید تبلیغاتی هستند این است که در درجه اول کیفیت را در نظر داشته باشند.

درواقع شما باید کیفیت محصول را نکته ای محوری در نظر بگیرید و تمامی برنامه ریزی های لازمه را در این مورد انجام دهید.

مقرون به صرفه بودن محصولات نیز امری قابل توجه است اما هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید.

در مورد صحافی سررسید باید دقت لازمه را داشته باشید که از بهترین نوع صحافی برای محصول خود استفاده نمایید در قسمت ذیل به انواع روش های صحافی اشاره می نماییم.

  • ته دوخت
  • فنری
  • چسب گرم
  • کلاسوری

معمولا اگر هر یک از روش های صحافی که در قسمت فوق به آن اشاره شد به درستی انجام شود و از متریال با کیفیت استفاده گردد نتیجه یک سررسید با کیفیت با صحافی ایده آل خواهد بود.

اما گاهی اوقات با مواردی مواجه شده ایم که چاپخانه های مختلف برای داشتن سود بیشتر از متریال نامرغوب استفاده می نمایند و همین موضوع باعث افت کیفیت محصول می گردد.

در حالت کلی ارزان ترین روش صحافی روش ته دوخت است. این روش قدیمی با وجود قدمتی که در صحافی دارد از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

در روش صحافی ته دوخت از دوخت و چسب به صورت هم زمان استفاده می شود. در این قسمت اندکی در مورد چگونپی انجام این نوع صحافی اطلاعاتی ارائه می دهیم.

در این روش ابتدا صفحات داخلی را به دسته های 8، 16، 32 تایی تقسیم بندی می شوند و با دستگاه به خصوصی تا می شوند. در این مرحله به کاغذهای تشکیل دهنده صفحه داخلی فرم گفته می شود .

حال که فرم ها تهیه شد و در یک راستا قرار گرفت توسط دستگاه های مخصوص دوخته می شود. پس از مرحله دوخت اندکی زمان به برگه ها داده می شود تا به استحکام و ثبات برسند.

پس از استحکام و ثبات برگه ها عملیات چسب کشی انجام میشود.

حال که عملیات چسب کشی به خوبی انجام شد فرم هایی که در مرحله اول ساخته شده بود توسط دستگاه هایی ویژه برش می خورد.

در نهایت فرم های برش خورده در صفحات فیکس می گردد. حال سررسید تبلیغاتی با بهترین نوع صحافی در اختیار داریم.

در این مقاله سعی داشتیم روش هایی که با استفاده از آن چاپ سررسید اختصاصی ارزان می توانید انجام دهید را معرفی نماییم. امیدواریم این نوشته مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.