فرمت تاریخ صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی

با برگزیدن مناسب ترین فرمت صفحه داخلی سررسید تبلیغاتی را به یک وسیله کاربردی تبدیل سازید

فرمت تاریخ صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی

به دنبال بهترین فرمت تاریخ برای سررسید تبلیغاتی خود هستید؟

فرمت تاریخ سررسید شاید یکی از مهم ترین قسمت های یک سررسید تبلیغاتی باشد که مستلزم دقت بسیاری است. در حالت کلی فرمت تاریخ صفحات داخلی سررسید به هفت گروه تقسیم می شود .

انتخاب فرمت تاریخ صفحات داخلی نیز همانند تمام المان های مورد استفاده در سررسید تبلیغاتی از جمله قطع، لت داخلی، نوع جلد و… بسته به انتخاب مشتریان می باشد.

انواع فرمت تاریخ صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی 

  • روز شمار
  • روز شمار پنج شنبه و جمعه مشترک
  • دو روز شمار
  • هفته شمار (دستیار)
  • هفته در دو صفحه
  • ماه شمار
  • یک ماه در دو صفحه

 

فرمت تاریخ روز شمار

سررسید روز شمار

سررسید با فرمت تاریخ روز شمار 

همانطور که از نام آن مشخص است سررسید با این فرمت تاریخ از تعداد برگه های بیشتری نسبت به سررسید های دیگر تشکیل شده است.

درواقع در ازای هر روز یک برگه در سررسید تعبیه شده است. صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی که از نوع روز شمار باشد فضای کافی برای یادداشت های روزانه را دارد.

اغلب مشتریان پس از این که جامعه هدف خود را شناسایی کردند و به این نتیجه رسیدند که جامعه هدف آنها متشکل از افرادی هستند که مشغله کاری بالایی دارند و در طول روز برای انجام فعالیت های خود مستلزم برنامه ریزی هایی دقیق می باشند از بین سررسید های تبلیغاتی نوع روز شمار را انتخاب می کنند.

البته تا به اینجای کار از مزایای آن صحبت کردیم قطعا این نوع سررسید با این فرمت تاریخ معایبی نیز دارد.

همانطور که در قسمت فوق به این موضوع اشاره کردیم تعداد صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی روز شمار بسیار بیشتر از سایر فرمت سررسید ها می باشد و به تبع آن وزن سررسید نیز افزایش میابد.

به همین جهت است که سالنامه تبلیغاتی با صفحات روز شمار حمل و نقل سخت تری نسبت به سایر سررسید ها دارند.

این نوع سررسید تبلیغاتی با این فرمت تاریخ روز شمار با نام ” سررسید تبلیغاتی پنج شنبه و جمعه جدا ” نیز مرسوم است.

چاپ سررسید پنجشنبه و جمعه مشترک

سررسید پنجشنبه و جمعه مشترک

سررسید تبلیغاتی با فرمت پنج شنبه و جمعه مشترک 

یکی از انواع سررسید تبلیغاتی هایی که امروزه در جوامع تبلیغات بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است سررسید با فرمت تاریخ پنج شنبه و جمعه مشترک است.

البته دلیل این استقبال بینظیر کاملا واضح است. اغلب سررسید های تبلیغاتی مورد استفاده کارمندان، مدیران، دانشجویان و… قرار می گیرد خب طبیعی است که این افراد برنامه ریزی های کاری به خصوصی در روزهای کاری خود نخواهند داشت. اغلب پنج شنبه و جمعه روزهای تعطیل تلقی می گردد.

برای کاهش هزینه های چاپ سررسید تبلیغاتی از این نوع صفحات داخلی استفاده می شود تا علاوه بر حفظ کاربرد این هدیه تبلیغاتی ویژه در هزینه های تبلیغاتی اندکی صرفه جویی گردد.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث برتری این فرمت تاریخ صفحات داخلی شده است استفاده از متریال کمتر است. تعداد برگه های این سررسید تبلیغاتی اندکی کمتر از حالت قبل است. قاعدتا به طبع استفاده کمتر کاغذ وزن سررسید نیز کاهش میابد.

این فرمت تاریخ برای سررسید تبلیغاتی مناسب ترین حالت است و در عین سبک بودن کاربردی نیز می باشد.

چاپ سررسید دو روز شمار تبلیغاتی

سررسید دو روز شمار

سررسید های دو روز شمار 

این فرمت صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی شکل جالبی دارد. نام این فرمت تاریخ دو روز شمار است باه این معنی که هر برگ سررسید به دو روز اختصاص داده می شود.

تقریبا هر هفته در سه برگ جای داده می شود. به این صورت که شنبه و یک شنبه ، دوشنبه و سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه در یک برگه قرار می گیرد.

قاعدتا میزان برگه های این سررسید کمتر از سایر موارد است و متریال کمتری برای تولید این نوع سرسید استفاده می شود. در حالت کلی صفحات داخلی این سررسید علاوه بر این که فضای مناسب و کافی برای یادداشت دارد بسیار سبک و قابل حمل می باشد.

با وجود اینکه این فرمت سررسید تبلیغاتی فضای کافی برای یادداشت های روزانه را دارد اما با این وجود فضایی تحت عنوان یادداشت نیز در انتهای این فرمت تاریخ سررسید قرار می دهند تا اگر افراد به فضای بیشتری نیاز داشتند بتوانند از آن استفاده نمایند.

از لحاظ وزن وقابل حمل بودن نیز باید بگوییم با توجه به میزان کاغذهای استفاده شده این سررسید از لحاظ وزنی سبک و قابل حمل می باشد.

چاپ سررسید هفته شمار

سررسید هفته شمار

سررسید های هفته شمار 

همانطور که از نام آن مشخص است این نوع سررسید تبلیغاتی تعداد روزهای هر هفته را در یک برگ قرار می دهد. درواقع هر صفحه سررسید از 7 کادر تشکیل شده است که هر کادر بیانگر یک روز است.

این نوع صفحه داخلی به موجب مصرف کاغذ اندکی که دارد از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر سررسیدهای تبلیغاتی برخوردار است.

همچنین اگر بخواهیم این نوع به خصوص از سررسید را از لحاظ وزن مورد سنجش قرار دهیم باید بگوییم از لحاظ وزنی بسیار سبک و قابل حمل هستند.

البته بسته به نیاز مشتریان میتوان از برگه های به خصوصی برای یادداشت برداری نیز استفاده نمود. این برگه های یادداشت معمولا در انتهای سررسید قرار می گیرند و فضای بیشتری برای یادداشت فراهم می کنند.

 

سررسید هفته در دو صفحه 

این فرمت تاریخ سررسید تبلیغاتی تعداد روزهای صفحه را در دو صفحه قرار می دهد. این سررسید به خصوص روزهای هفته را به دو گروه تقسیم بندی می کند. به این معنی که هر هفته در دو صفحه ی رو به روی هم قرار می گیرد.

به این معنی که در صفحه اول روز های شنبه ، یکشنبه و دوشنبه میباشد و صفحه ی رو به روی آن سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه قرار می گیرد.

قاعدتا تعداد صفحاتی که در این سررسید تبلیغاتی با این فرمت تاریخ به خصوص وجود دارد از لحاظ تعداد کم است به این معنی که میزان متریال استفاده شده در این سررسید بسیار کمتر از سایر موارد است.

زمانی که برای چاپ سررسید از کاغذهای کمتری استفاده شود از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سررسید تبلیغاتی ماه شمار 

این نوع به خصوص از سررسید تبلیغاتی تعداد روزهای هر ماه را در یک صفحه قرار می دهند. البته لازم به ذکر است که این نوع از سررسید تبلیغاتی با این فرمت تاریخ اصلا برای یادداشت برداری مناسب نخواهد بود. شاید این نوع به خصوص از سررسید های تبلیغاتی با چنین صفحات داخلی نوعی تقویم تبلیغاتی تلقی شوند.

با استفاده از چنین طرح صفحه داخلی تمام روزهای یک ماه با یک نگاه به مخاطب القاء می شود. البته باتوجه  به این که، این هدیه تبلیغاتی ماهیت سررسید دارد پس نباید از حالت یادداشت برداری خارج شود.

به همین جهت اغلب چند صفحه به عنوان صفحات یادداشت برداری به انتهای سررسید اضافه می کنند. گاها از این نوع سررسید تبلیغاتی با عنوان سررسیدهای یادداشتی نام برده می شود.

سررسید ماه در دو صفحه 

این فرمت سررسید تبلیغاتی یک ماه را در دو صفحه رو به روی هم قرار می دهد. با این کار در هر برگ 15 روز قرار می گیرد.

حجم کاغذهای این نوع سررسید تبلیغاتی بسیار کم است و بسیار سبک و قابل حمل میباشد.

امیدواریم این نقش نامه به بهترین شکل ممکن شما را یک گام به سمت انتخابی هدفمندتر هدایت می کند.