نکاتی در خصوص خرید تقویم رومیزی 99

خرید تقویم رومیزی 99 با کمترین هزینه

نکاتی در خصوص خرید تقویم رومیزی 99

به دنبال خرید تقویم رومیزی 99 مناسب هستید؟

خرید تقویم رومیزی 99 با اطلاعاتی کامل از این محصول

خرید تقویم رومیزی 99 یکی از مواردی است که اکثر صاحبین کسب و کار نسبت به آن حساسیت به خصوصی نشان می دهند. خرید تقویم رومیزی 99  مستلزم دقت بسیار زیادی از جانب سفارش دهندگان خواهد بود.

در این نقش نامه قصد داریم نکات لازم در خصوص خرید تقویم دیواری 99 را به شما عزیزان ارائه دهیم تا از طریق انتخاب این هدیه تبلیغاتی ویژه تبلیغات خود را به صورت همه جانبه گسترش دهید.

تقویم رومیزی 99 نیز یکی از محصولات تبلیغاتی همانند سررسید تبلیغاتی 99 می باشد که اکثرا صاحبین مشاغل و هر شخصی که قصد تبلیغات کسب و کار خود را داشته باشد در انتهای سال 98 از آن بهرمند میگردد.

پیش تر در مورد خرید سررسید تبلیغاتی نقش نامه ای تحت عنوان ” راهنمای چاپ سررسید تبلیغاتی 99 ”  منتشر کردیم که انتخاب را برای شما عزیزان راحت تر می کند.

مراحل خرید تقویم رومیزی 99

حال قصد داریم در مورد خرید تقویم رومیزی 99 نیز اطلاعی ارائه دهیم تا از این طریق شما را در انتخاب هدیه تبلیغاتی هدفمند یاری نماییم.

اگر بخواهیم مراحل تولید یک تقویم رومیزی تبلیغاتی را بررسی نماییم متوجه خواهیم شد که تقویم رومیزی تبلیغاتی حاصل از سه مرحله طراحی، چاپ و صحافی می باشد. در حالت کلی نیز تقویم رومیزی تبلیغاتی همانند سررسیدهای تبلیغاتی در دو فرمت عمومی و اختصاصی چاپ می شوند.

در ادامه هر یک از مراحل که در پروسه خرید تقویم رومیزی 99 پیش رو خواهید داشت را با جزئیات کامل تفصیل می کنیم.

اولین مرحله خرید تقویم رومیزی 99

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی

طراحی اولین مرحله خرید تقویم رومیزی 99

در تمامی محصولات چاپی، طراحی نخستین گام است. تمامی دستگاه های چاپی به واسطه ی نرم افزارهای طراحی است که میتوانند محصول مورد نظر را چاپ کنند.

البته طراحی تقویم رومیزی به شدت وابسته فرمت انتخابی است. اگر شما قصد داشته باشید از فرمت عمومی برای خرید تقویم رومیزی 99 خود استفاده نمایید این مرحله بسیار کوتاه خواهد بود زیرا در فرمت عمومی شما تنها قادر هستید تبلیغات خود را بر روی بدنه ی تقویم حک کنید.

معمولا بر روی بدنه ی تقویم رومیزی از آدرس، شماره تماس،آدرس وبسایت و در برخی از موارد خاص از شعار تبلیغاتی کوتاه استفاده می کنند.

پیشنهاد می کنیم در خرید تقویم رومیزی 99 از استفاده بی رویه متون مختلف  بپرهیزید. اگر در طراحی تقویم رومیزی 99 از متن های زیادی استفاده کنید و یا آدرس های مختلفی ر بر روی آن حک کنید نتیجه ای عکس دریافت خواهید کرد.

برخلاف فرمت چاپ عمومی که تنها ملزم به رعایت استانداردهای مختلفی هستید در فرمت اختصاصی چاپ شما میتوانید از هر طرحی که مد نظر دارید استفاده کنید.

گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج معمولا به افرادی که  برای خرید تقویم رومیزی 99 مراجعه می کنند و به دنبال تفاوت هستند استفاده از فرمت اختصاصی را پیشنهاد می دهد.

در فرمت اختصاصی شما قادر هستید هر آنچه که می پسندید را به صورت کامل در تقویم رومیزی 99 خود پیاده سازی کنید. به این معنا که از هر طرح دلخواه می توانید به بهترین شکل استفاده نمایید.

اگر در فرمت عمومی تقویم رومیزی 99 شما تنها قادر به چاپ روی بدنه تقویم هستید در فرمت اختصاصی قادر هستید از تمام قسمت های تقویم رومیزی 99 در راستای تبلیغات خود استفاده نمایید.

در فرمت اختصاصی می توانید از عکس های مورد نظر خود برای طراحی صفحات داخلی ستفاده کنید. معمولا متخصصان نقش و نگار بر استفاده از عکس های مرتبط تاکید بسیاری دارند.

در حالت کلی طرح یک تقویم رومیزی از اهمیت بسیاری برای جذب مخاطبان برخوردار است. مخاطبان شما در اولین نگاه جذب طرح تقویم رومیزی تبلیغاتی خواهند شد.

اگر طرح مورد استفاده شما مرتبط با کسب و کارتان باشد یا یک عکس مرتبط و با کیفیت از محیط کسب و کارتان باشد مخاطب با یک نگاه بدون خواندن هیچ یک از متون برندتان را در ذهن تداعی خواهد کرد.

وقتی مشتریان در خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی از فرمت چاپ اختصاصی استفاده می کنند قادر خواهند بود از متون تبلیغاتی اعم از شعار،آدرس سایت، لوگو شرکت ، آدرس، شماره تماس ها و… در جای جای صفحات داخلی استفاده کند.

البته تاثیر گذاری این مورد نیز بسیار است. اگر در پروسه خرید تقویم رومیزی 99 از فرمت اختصاصی استفاده کنید می توانید تا حد بسیار زیادی مانع از شلوغ شدن بیش ازحد تقویم تبلیغاتی 99 شوید.

با این کار می توانید راه های ارتباطی شرکتتان را به بهترین شکل به مخاطبانتان ارائه دهید. به عنوان مثال میتوانید در تمام صفحات زوج تقویم از آدرس سایت و آدرس محل شرکت استفاده نمایید و در تمامی صفحات فرد میتوانید آدرس شبکه های مجازی به همراه شماره تماس استفاده کنید.

با این کار تا حد بسیاری به خوانایی تقویم رومیزی تبلیغاتی خود می افزایید.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی در نقش و نگار

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

عملیات چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 99 با استفاده از روش های مختلفی انجام پذیر است. این شما هستید که بهترین روش چاپ را برای تقویم رومیزی تبلیغاتی 99 خود انتخاب می نمایید. در پروسه خرید تقویم رومیزی 99 باید قادر به انتخاب بهترین روش چاپ باشید .

توجه داشته باشید چاپ یکی از مهم ترین قسمت های هر محصول تبلیغاتی است. قطعا برای هیچ شخصی قابل قبول نخواهد بود محصولی را به عنوان تبلیغ برند خود به مخاطبان ارائه دهد که از ثبات کمی برخوردار باشد.

شما باید باتوجه به متریال مورد استفاده بهترین روش چاپی را انتخاب نمایید که به مرور زمان این نوشته از بین نرود. این نکته در بسیاری از موارد چاپی قابلاهمیت میباشد اما شاید در مورد محصولاتی که مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار می گیرند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

برای مثال در مورد محصولات گروه تقویم و سررسید ، از جمله تقویم رومیزی تبلیغاتی ، تقویم دیواری تبلیغاتی ، انواع سررسیدهای تبلیغاتی از جمله سررسید چرم و ترمو، سررسید سلفونی و… ماندگاری چاپ بسیار قابل توجه خواهد بود.

این محصولات قرار است به مدت یک سال ( 365 روز ) مورد استفاده قرار گیرد. اگر قرار باشد چاپ آن از نوعی باشد که دوام کمی داشته باشد اصلا نباید برای چاپ آن از روش های چاپی کم دوام استفاده کرد.

انواع روش های چاپ مناسب برای تقویم رومیزی 99

اگر بخواهیم از روش های چاپی مناسب برای چاپ تقویم رومیزی 99 نام ببریم میتوانیم به موارد ذیل اشاره کنیم.

  • چاپ سیلک
  • چاپ طلاکوب و نقره کوب
  • چاپ داغی ( داغکوب )
  • چاپ لیزر
  • و…

این نوع چاپ معمولا از بهترین روش های چاپ تقویم رومیزی محسوب میشود البته اگر فرآیند چاپ آن به درستی انجام شود در گروه بهترین روش های چاپ تقویم رومیزی قرار خواهد گرفت.

معمولا متخصصان حوزه چاپ در نقش و نگار تمامی نکات لازم در جهت تحویل محصولات با کیفیت را ارائه می دهند. مشتریان عزیزی که به دنبال خرید تقویم رومیزی 99  می باشند باید در این مرحله چاپ مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

البته مواردی که در قسمت فوق از آن یاد شد تنها در چاپ بدنه تقویم رومیزی کاربرد دارد.برای چاپ صفحات داخلی تقویم رومیزی نیز از انواع به خصوصی از چاپ از جمله چاپ افست استفاده می شود.

صحافی تقویم رومیزی تبلیغاتی

صحافی تقویم رومیزی

صحافی

در آخرین مرحله از فرآیند خرید تقویم رومیزی 99 صحافی تقویم مطرح میگردد. صحافی علاوه تقویم رومیزی  در چاپ محصولاتی همچون کاتالوگ و سررسیدهای تبلیغاتی تاثیر بسیاری دارد.

البته در مورد سررسیدهای تبلیغاتی در نقش نامه ی ” انواع روش های صحافی سررسید تبلیغاتی ” توضیحاتی همه جانبه ارائه دادیم و به اهمیت آن در این هدیه تبلیغاتی به خصوص اشاره کردیم.

اما در مورد تقویم رومیزی تبلیغاتی شما به عنوان یک سفارش دهنده در هنگام خرید تقویم رومیزی 99 باید نهایت دقت را داشته باشید.

البته در مورد تقویم رومیزی تبلیغاتی معمولا از صحافی فنری استفاده می گردد اما در همین مورد نیز باید یک نمونه از تقویم را به شخصه ورق بزنید تا از راحت ورق خوردن آن اطمینان حاصل کنید.

معمولا انتخاب فنر در تقویم رومیزی تبلیغاتی باتوجه به تعداد برگه ها و گراماژ برگه های گلاسه وابسته است. انتخاب فنر معمولا به عهده ی چاپخانه است و مشتریان در انتخاب آن معمولا دخالتی نخواهند داشت.

پیشنهاد می کنیم در انتخاب نوع فنر استفاده شده در صحافی تقویم رومیزی نهایت دقت را به خرج دهید تا بهترین را انتخاب کنید.

امیدواریم این نقش نامه بهترین به بهترین شکل ممکن شما را در خرید تقویم رومیزی 99 یاری نماید.