نکاتی در خصوص چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

تقویم دیواری ارزان با بهترین کیفیت در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

نکاتی در خصوص چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

به دنبال چاپ هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی هستید؟ 

تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان شاید به عنوان امری محال در ذهن افرد نقش بسته باشد.

متخصصان نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج در طول روز با افراد مختلفی مواجه می شود که با داشتن بودجه ای اندک به دنبال تبلیغات بی نظیر هستند.

معمولا هدایای تبلیغاتی همچون تقویم تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی به عنوان عناصر تبلیغاتی در جامعه شناخته شده اند که مستلزم هزینه های گزاف می باشند.

در مورد چاپ سررسید تبلیغاتی با کمترین هزینه در نقش نامه ی ” چاپ سررسید اختصاصی ارزان ” توضیحاتی جامع ارائه دادیم. که با صرف مدت زمان اندکی که به مطالعه آن اختصاص می دهید بهترین و مناسب ترین سررسید تبلیغاتی را برای تبلیغات خود انتخاب نمایید.

اما در این نقش نامه قصد داریم در مورد کاهش هزینه های چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی نکاتی اساسی ارائه دهیم.

فرآیند تولید تقویم دیواری تبلیغاتی نیز همچون سررسید تبلیغاتی می‏باشد و شامل مراحل طراحی،چاپ و بسته بندی است. در هر یک از این مراحل نکاتی نهفته است که به کاهش قیمت سررسید شما کمک خواهد کرد.

حال ما قصد داریم تمامی نکاتی که باتوجه به آن می توانید تقوسم دسواری ارزان سفارش دهید را برایتان به صورت کامل توضیح دهیم.

اگر بخواهیم فرآیند چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی را توضیح دهیم قبل از آن لازم است به فرمت های چاپی اشاره نماییم.

در حالت کلی تقویم دیواری تبلیغاتی نیز همانند سررسید تبلیغاتی به دو صورت عمومی و اختصاصی چاپ می شود.

در فرمت عمومی چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی استانداردهای به خصوصی وجود دارد. این فرمت به خصوص از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است اما محدودیت های آن باعث شده است افراد کمتر نسبت به سفارش تقویم دیواری تبلیغاتی با این فرمت رغبت نشان دهند.

قطعا فرمت عمومی و اختصاصی تفاوت های بسیاری با هم دارد. همانطور که از نام آن مشخص است و تا کنون در نقش نامه های مختلفی از آن صحبت کردیم در فرمت اختصاصی تمامی المان ها بنا به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.

در فرمت اختصاصی مشتری قادر است طرح، رنگ، ابعاد، روش چاپ و… را تغییر دهد. اما در مقابل در فرمت عمومی مشتریان تنها می توانند از بین طرح های موجود تقویم دیواری انتخاب نمایند، تعداد سفارش آن نیز محدودیت هایی دارد، ابعاد آن کاملا استاندارد است و قابل تغییر نمی باشد و… در حالت کلی وقتی شما فرمت عمومی را برای چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی خود بر می گزینید باید از بین یکسری استانداردهای به خصوصی انتخاب نمایید.

تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان در فرمت عمومی 

در این قسمت قصد داریم تک تک مراحل چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی را شرح دهیم و مقرون به صرفه ترین روش را به شما عزیزان ارائه دهیم.

طراحی تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

طراحی تقویم دیواری تبلیغاتی

طرح تقویم دیواری تبلیغاتی

با انتخاب فرمت عمومی تقویم دیواری تبلیغاتی در انجام این مرحله راحت هستید. شما با سفارش تقویم دیواری تبلیغاتی در فرمت عمومی نمیتوانید از طرح دلخواه و شخصی خود استفاده نمایید.

در این فرمت تنها تعدادی طرح به شما معرفی می شود که از لحاظ ظاهری بسیار زیبا هستند اما ممکن است دقیقا با آن طرحی که مد نظر شما می باشد مطابقت نداشته باشد.

چاپ سیلک در چاپ تقویم دیواری عمومی

چاپ عمومی تقویم دیواری تبلیغاتی

روش چاپ

روش چاپ یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین قسمت های سفارش یک تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان است. البته متخصصان نقش و نگار هیچ گاه استفاده از روش های چاپی نامرغوب را به مشتریان پیشنهاد نمیدهند. حتی اگر قرار باشد ارزان ترین روش چاپی را به مشتریان معرفی کنیم آن را با بالاترین کیفیت ارائه خواهیم داد.

در مورد چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان می توانید از روش چاپ سیلک استفاده نمایید که علاوه بر پرداخت هزینه ای اندک چاپ با کیفیت داشته باشید.

ارزان ترین کاغذ در سفارش تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

جنس کاغذ در چاپ عمومی تقویم

جنس کاغذ تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

در مورد جنس کاغذ مورد استفاده در تقویم دیواری تبلیغاتی همانند نقش نامه ی ” معرفی انواع لت داخلی سررسید تبلیغاتی ”  باز هم با دو نوع کاغذ تحریر و گلاسه مواجه خواهیم شد.

اما در مورد تقویم دیواری تبلیغاتی قضیه اندکی متفاوت خواهد بود. در مورد تقویم دیواری استفاده از کاغذهای تحریر مرسوم نیست. مخصوصا در مورد تقویم دیواری تبلیغاتی با فرمت عمومی به هیچ عنوان از کاغذهای تحریر استفاده نمی شود.

در مورد این هدیه تبلغاتی ویژه در فرمت عمومی اصولا از کاغذهای گلاسه در گراماژهای متفاوت استفاده می شود. عموما تقویم دیواری گلاسه به دو صورت تک برگ و چهار برگ موجود می باشد.

در مورد تقویم های چهار برگ میتوانید برای جلوگیری از هزینه های گزاف از کاغذهای 135 گرم استفاده نمایید. اما متخصصان نقش و نگار همواره به مشتریانی که این نوع کاغذ را انتخاب می نمایند توضیحاتی ارائه می دهند.

گراماژ کاغذ یا به اصطلاح ضخامت آن در مورد تقویم دیواری تبلیغاتی بسیار مهم است. شما مشتریان عزیز در تمام پروسه ی سفارش تقویم دیواری تبلیغاتی باید نکته ای را در نظر داشته باشید. شما با سفارش این محصول قرار است تبلیغاتی یکساله داشته باشید.

پس استحکام محصول تبلیغاتی نکته ی حائز اهمیتی است. شما باید در انتخاب المان های مختلف تقویم دیواری تبلیغاتی در نظر داشته باشید از کیفیت محصول تبلیغاتی خود چیزی کم نشود.

اگر قرار باشد تقویم تبلیغاتی ارائه دهید که تنها یک ماه مورد استفاده قرار گیرد و به مرور زمان از بین برود اصلا منطقی نیست که در تبلیغات خود از آن استفاده کنید.

در مورد تقویم دیواری های تک برگ نیز برای کاهش هزینه های خود می توانید از کاغذ گلاسه 250 یا 300 گرم استفاده نمایید.

ابعاد تقویم دیواری تبلیغاتی

در حالت کلی تقویم دیواری تبلیغاتی در فرمت عمومی  در ابعاد A3 ،  A4 موجود می باشد. قاعدتا هرچه کاغذ کمتری در تقویم مصرف شود از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر خواهد بود.

به همین جهت به افرادی که به دنبال کاهش هزینه های تقویم دیواری عمومی خود هستند تقویم دیواری تبلیغاتی در ابعاد A4 پیشنهاد می شود.

حداقل تعداد سفارش

در مورد فرمت عمومی چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان حداقل تعداد سفارش 500 و گاها 300 عدد می باشد. البته این نکته را فراموش نکنید در مورد تمامی محصولات چاپی هرچقدر تعداد سفارش شما بیشتر باشد از لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه تر خواهد شد.

اما با این وجود حداقل تعداد سفارش را برای افرادی که قصد دارند تبلیغات محدودی داشته باشند بیان کردیم.

تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان در فرمت اختصاصی

در مورد تقویم دیواری هایی که به صورت اختصاصی چاپ می شوند نیز نکاتی وجود دارد که با رعایت آن می توانید علی رغم داشتن تقویم دیواری با کیفیت هزینه ای اندک پرداخت نمایید.

طرح تقویم دیواری تبلیغاتی در چاپ اختصاصی

طرح تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

طرح تقویم دیواری تبلیغاتی

در مورد تقویم دیواری تبلیغاتی در فرمت اختصاصی تمام المان ها بنا به درخواست و سلیقه مشتریان است و این مورد مهم ترین حسن آن می باشد.

طرح یک تقویم دیواری تبلیغاتی در میزان جذب مخاطبان بسیار مهم است. هرچقدر طراحی شما بهتر باشد و به کسب و کارتان نزدیک تر باشد بیشتر به سمت اهداف تبلیغاتی خود نزدیک می شوید.

در هنگام طراحی همواره سعی کنید از طرح های مرتبط استفاده کنید.عموما طراحان خبره نقش و نگار به مشتریان پیشنهاد می دهد از فضای به خصوصی از کسب و کار خود عکاسی کنند.

عکس استفاده شده در تقویم دیواری تبلیغاتی بسیار مهم و تاثیر گذار است اگر عکس شما مرتبط باشد مخاطبان جامعه هدفتان با یک بار مشاهده به این تقویم کسب و کار و برند شما را در ذهن تداعی می کنند.

معمولا نوع طراحی سررسید تاثیر چندانی در کاهش هزینه ی آن ندارد.

ارزان ترین روش چاپ تقویمدیواری تبلیغاتی ارزان

چاپ اختصاصی تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

روش چاپ

در مورد روش چاپی تقویم دیواری ارزان معمولا ما چاپ افست و دیجیتال را پیشنهاد می کنیم. البته چاپ افست اندکی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تنها تفاوتی که در مورد این دو نوع چاپ وجود دارد تعداد سفارش های آن است. معمولا چاپ دیجیتال قابلیت چاپ بر روی تعداد کمتری را نیز دارد.

معمولا به افرادی که به دنبال تبلیغات محدود با تعداد تقویم تبلیغاتی کمتری هستند چاپ دیجیتال معرفی می شود.

جنس کاغذ تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

در مورد جنس کاغذ تقویم دیواری با وضوح کامل در قسمت فرمت عمومی توضیحاتی ارائه دادیم. در مورد تقویم دیواری تبلیغاتی با فرمت اختصاصی نیز همان موارد کاملا صادق می باشد.

در این مورد نیز استفاده از کاغذهای تحریر اصلا مرسومیت ندارد و به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود.

کاغذهای تحریر از میزان مقاومت کمتری برخوردار هستند و به راحتی تا می شوند و در اثر عوامل مختلف ممکن است پاره شود. به همین جهت است که به هیچ عنوان استفاده از این نوع کاغذ در تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان پیشنهاد نمی شود.

اما در مورد کاغذهای گلاسه هرچقدر میزان گراماژ کاغذ کمتر باشد از لحاظ قیمتی مقرن به صرفه تر خواهد شد.

در مورد فرمت اختصاصی نیز قضیه به همین شکل است اگر شما در سفارش تقویم دیواری تبلیغاتی چهار برگ از کاغذهای گلاسه 135 گرم استفاده نمایید علاوه بر این که استحکام کافی را دارد میزان مبلغ کمتری را در ازای آن پرداخت خواهید کرد.

در مورد تقویم دیواری های تک برگ نیز همانند چاپ با فرمت عمومی میباشد و برای سفارش تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان استفاده از کاغذهای گلاسه 250 یا 300 گرم پیشنهاد می شود.

ابعاد تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

در مورد ابعاد تقویم دیواری تبلیغاتی با فرمت اختصاصی نیز دو اندازه ی  A3 و A4 وجود دارد که مرسوم ترین نوع آن می باشد.

اما از آنجا که در مورد چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان با فرمت اختصاصی تمام جزئیات باتوجه به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد اگر شخصی ابعاد به خصوصی را در نظر داشته باشد می تواند از آن استفاده کند و کاغذ مورد استفاده را در ابعاد دلخواه برش دهد.

حداقل تعداد سفارش تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

در مورد چاپ با فرمت اختصاصی قضیه کاملا متفاوت خواهد بود. در این مورد کمترین تعداد سفارشی که می توان داشت 1000 عدد است.

البته قانون چاپ را فراموش نکنید!

اگر تعداد سفارش های شما بیشتر از 1000 عدد باشد قطعا در ازای هر تقویم دیواری تبلیغاتی بهای کمتری پرداخت می کنید.