کاهش قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی با نقش و نگار

تقویم رومیزی ارزان با بالاترین کیفیت

کاهش قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی با نقش و نگار

می خوای با کمترین قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی سفارش بدی ؟

تقویم رومیزی ارزان یکی از آرزوهای افرادی است که قصد ارائه هدایای تبلیغاتی را دارند. گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج اطلاعاتی پیرامون تقویم رومیزی ارزان در این مقاله ارائه می دهد تا از این طریق تا حدی مشکلات مربوط به خرید تقویم رومیزی ارزان را حل کند.

ما به شما می گوییم چطور سفارش دهید تا با کمترین قیمت با کیفیت ترین تقویم رومیزی را داشته باشید و از این طریق تبلیغات همه جانبه ای ارائه دهید تا به سود آوری بیشتر دست یابید.

در حالت کلی تقویم رومیزی در دو حالت اختصاصی و عمومی به چاپ می رسد که طبیعتا فرمت عمومی هزینه اندکی دارد اما یک سری محدودیت های آن باعث می شود تا صاحبین مشاغل بیشتر به سمت سفارش تقویم رومیزی اختصاصی تمایل داشته باشند.

به هر جهت در این مقاله قصددارین راه کارهایی را ارائه دهیم که با استفاده از آن می توانید تقویم رومیزی ارزان تبلیغاتی داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا از راهکارهای زیرکانه چاپ تقویم رومیزی ارزان اطلاع پیدا کنید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. در سری مقالات بهترین هدایای تبلیغاتی بارها و بارها متذکر شدیم که یک هدیه تبلیغاتی تنها زمانی خوب تلقی می شود که کاربردی باشد.

شما تا زمانی که به یک وسیله به خصوص احتیاج نداشته باشید از آن استفاده نمی کنید. در مورد هدایای تبلیغاتی نیز قضیه به همین شکل است اگر وسیله به خصوصی برایتان کاربردی نباشد قطعا از آن استفاده نخواهد شد.

برای چند لحظه بحث تبلیغات و سود آوری  را فراموش کنید. حال زندگی روزمره خود را به خاطر آورید. در طول روز شما چند بار به دانستن تاریخ روز فکر می کنید؟ چند بار جویای تاریخ می شوید؟ اصلا وقتی بخواهید برنامه ریزی داشته باشید بااستفاده از چه چیزی آن را انجام می دهید؟

پاسخ تمام سوالات به تقویم باز می گردد، تقویم یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهایی است که هر شخصی در طول روز به آن نیازمند است.

حال که ابزاری تا این حد در زندگی انسان ها نقش پر رنگی دارد چرا از آن استفاده های بهتر و همه جانبه تری نداشته باشیم؟

وقتی شما تبلیغات خود را از طریق یک تقویم رومیزی انجام میدهید در واقع برند خود را هر لحظه در معرض دید مخاطبان هدفتان قرار می دهید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی در شرکت ها، کارخانجات، دفاتر مختلف، خانه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد و در طول روز چندین و چند بار در معرض دید قرار می گیرد.

مخاطبان هدف شما با هر بار نگاه کردن به تقویم رومیزی تبلیغاتی شما و کسب و کارتان را به یاد می آورند و همین عامل باعث ثبات برند شما در ذهن مخاطبانتان می شود.

حال که تقویم رومیزی تبلیغاتی تا این حد در تبلیغاتی موثر است با چه ترفندهایی می توان قیمت آن را کاهش داد. در این مقاله به ترفندهایی زیرکانه که منجر به کاهش قیمت تقویم تبلیغاتی می شود اشاره می کنیم.

چاپ تقویم رومیزی ارزان در فرمت عمومی

در چاپ عمومی تقویم تبلیغاتی شما تنها مجاز به تغییر قسمت ای به خصوصی از تقویم تبلیغاتی می باشید. در حالت کلی تقویم رومیزی عمومی ارزان ترین نوع تقویم های تبلیغاتی است. اما این تقویم رومیزی عمومی نیز با روش های به خصوصی می تواند با قیمت ارزان تر چاپ شود.

تولید ارزان ترین تقویم رومیزی ها تنها در نقش و نگار

نوع چاپ 

نوع چاپ یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در تقویم رومیزی تبلیغاتی است. در حالت کلی تقویم رومیزی تبلیغاتی با روش های چاپی مختلفی چاپ می شوند که در ذیل به آن اشاره می کنیم:

  • چاپ سیلک
  • چاپ طلاکوب
  • چاپ نقره کوب
  • داغکوب
  • لیزر
  • و…

در قسمت فوق به انواع روش های چاپی تقویم تبلیغاتی اشاره شد که هر یک باتوجه به میزان متریال مصرف شده و فعالیتی که بر روی آن انجام می شود قیمت های مختلفی دارد.

اما از آنجا که در این مقاله قصد داریم تمام امور مربوط به چاپ تقویم رومیزی ارزان را ارائه دهیم پس از توضیحات حاشیه ای اجتناب می کنیم و به سرغ معرفی ارزان ترین نوع چاپ می رویم.

بهترین و ارزان ترین نوع چاپی که می توانید از آن برای چاپ تقویم رومیزی ارزان استفاده نمایید چاپ سیلک است. چاپ سیلک اسکرین از ارزان ترین روش های چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی است که در فرم های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ برند و ملزمات

چاپ تقویم تبلیغاتی اختصاصی ارزان در نقش و نگار

در فرم عمومی چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی چاپ لوگو، شماره تماس ها، آدرس سایت و… می تواند بر روی بدنه یا تک تک صفحات داخلی استفاده شود.

اگر شما برند و اطلاعات تماس خود را در صفحات داخلی چاپ نمایید خب قاعدتا ایده آل ترین حالت است زیرا در این صورت است که مخاطبان هدفتان با هر بار مشاهده این تقویم تبلیغاتی شما را در ذهن تداعی می کنند اما توجه داشته باشید که علی رغم این که چاپ صفحات داخلی بازدهی بسیاری دارد هزینه ی بیشتری را نیز می طلبد.

یک راه دیگر که در مورد چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی وجود دارد چاپ بدنه است. در چاپ تقویم رومیزی ارزان معمولا از چاپ روی بدنه استفاده می شود.

شما وقتی روی بدنه چاپ انجام میدهید در واقع به جای 12 چاپ صفحات داخلی یک چاپ انجام میدهید. خب طبیعتا این نوع چاپ بسیار مقرون به صرفه تر از حالت قبل است زیرا شما در این چاپ فقط یک بار از دستگاه های چاپی استفاده می کنید اما در حالت قبل 12 بار فرآیند چاپ تکرار می شود.

این مقرون به صرفه بودن به این معنا نیست که شما بازدهی از یک قویم رومیزی ارزان نخواهید داشت. درواقع بدنه تقویم رومیزی در مرکز توجه است و در طول روز چندین و چند بار افراد به آن توجه خواهند داشت.

پس درواقع شما با کترین هزینه می توانید بیشترین بازدهی را داشته باشید.

ابعاد تقویم رومیزی ارزان

ابعاد تقویم رومیزی یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت تقویم رومیزی است. امروزه با قیمت های سر سام آوری که کاغذ دارد هرچقدر میزان به کار گیری آن بیشتر باشد قیمت محصول نیز افزایش میابد. دقیقا همانطور که در مورد سررسید تبلیغاتی به این موضوع اشاره شد.

در مورد تقویم رومیزی تبلیغاتی نیز به همین شکل است هرچقدر میزان کاغذ استفاده شده بیشتر باشد هزینه محصول نهایی نیز افزایش میابد.

اگر شما آن دسته از افرادی هستید که قصد چاپ تقویم رومیزی ارزان دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم ابعاد تقویم رومیزی خود را کاهش دهید.

چاپ تقویم رومیزی ارزان در نقش و نگار

البته اگر افراد از لحاظ هزینه در مضیقه نباشند ما به هیچ عنوان این مورد را پیشنهاد نمی دهیم. زیرا هرچقدر فضای صفحات داخلی بزرگ تر باشد نوشته ها و تقویم خوانا تر خواهد شد.

این خواناتر شدن تقویم از دیدگاه تبلیغاتی بسیار قابل اهمیت است زیرا افراد بدون هیچ زحمتی می توانند به اطلاعات موجود در تقویم را بررسی کنند.

پایه تقویم رومیزی

در حالت کلی پایه تقویم رویزی تبلیغاتی در دو نوع سخت و غیر سخت موجود می باشد. اگر بخواهید در مورد پایه تقویم رومیزی و نحوه تولید آن اطلاعاتی کسب نمایید پیشنهاد می کنیم به صفحه تقویم رومیزی اختصاصی مراجعه نمایید و آن را مطالعه نمایید.

اگر بخواهیم به ارزان ترین نوع پایه تقویم رومیزی اشاره کنیم یتوانیم از پایه غیر سخت نام ببریم.

البته از لحاظ کیفیت ما به هیچ عنوان تقویم رومیزی با پایه غیر سخت را پیشنهاد نمی کنیم اما اگر واقعا قصد دارید کیفیت محصول را فدای قیمت آن کنید استفاده از تقویم رومیزی پایه غیر سخت را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

حداقل تعداد چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

چاپ تقویم اختصاصی در نقش و نگار

معمولا در مورد محصولات چاپی تعداد فاکتور مهمی محسوب می شود. شما می توانید کمترین تعداد را برای چاپ تقویم رومیزی عمومی انتخاب کنید که کمترین تعداد چاپ ممکن 50 عدد است. اما نکته ی جالبی که وجود دارد در مورد تقویم رومیزی تبلیغاتی در مورد تعداد چاپ آن است هرچقدر تعداد چاپ افزایش پیدا کند قیمت محصولات کاهش میابد.

چاپ تقویم رومیزی ارزان در فرمت اختصاصی

چاپ اختصاصی کاملا فرمت متفاوتی نسبت به فرم های عمومی دارد. در فرم های اختصاصی شما قادر هستید تمامی هر آنچه که با سلیقه شخصیتان هماهنگی دارد را انتخاب نمایید.

در مورد چاپ اختصاصی انتخاب ابعاد، رنگ، طرح و… به انتخاب مشتری باز می گردد به این معنی که شما به صورت کامل مختارید هر آنچه که می پسندید را برای چاپ انتخاب نمایید.

در این میان گاها با افرادی مواجه میشویم که قصد چاپ تقویم رومیزی ارزان به صورت اختصاصی را دارند به همین جهت راهکارهایی ویژه برای کاهش قیمت تقویم رومیزی ارزان ارائه می دهیم تا شما را در ارائه بهترین هدیه تبلیغاتی با ارزان ترین قیمت یاری نماییم.

صفحات داخلی

در مورد صفحات داخلی تقویم رومیزی تبلیغاتی باید بگوییم در حالت کلی جنس صفحات داخلی تقویم های رومیزی عموما از نوع گلاسه است.

کاغذهای گلاسه هرچقدر میزان گراماؤ کمتری داشته باشند از قیمت کمتری برخوردار هستند، در مورد تقویم های رومیزی نیز کاغذهای صفحات داخلی در دو نوع 100 گرم و 200 گرم موجود میباشد.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال چاپ تقویم رومیزی ارزان هستید پیشنهاد می کنیم از کاغذ گلاسه 100 گرم استفاده نمایید.

با این کار تا حد زیادی از قیمت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی کاهش میابد. البته از لحاظ کیفیت کاغذ گلاسه 100 گرم بسیار کیفیت کمتری نسبت به کاغذ گلاسه های 200 گرم دارند.

نوع چاپ تقویم رومیزی ارزان

در مورد تقویم های اختصاصی معمولا از انواع چاپ های مختلف از جمله مواردی که در قسمت ذیل به آن اشاره می کنیم استفاده می شود.

  • چاپ سیلک
  • چاپ افست
  • چاپ لیزر
  • چاپ طلاکوب و نقره کوب
  • چاپ داغکوب
  • و…
فروش تقویم تبلیغاتی در نقش و نگار

هر یک از چاپ های فوق الذکر فر آیند به خصوصی دارد و متریال به خصوصی را میطلبد و با توجه به شرایط چاپ قیمت آن نیز متفاوت خواهد شد.

اگر بخواهیم به ارزان ترین نوع چاپ تقویم رومیزی اختصاصی اشاره کنیم باید از چاپ افست نام ببریم.

با چاپ افست میتوان بدنه ای با کیفیت چاپ بالا و صفحات داخلی با بهترین کیفیت چاپ نمود. نکته حائز اهمیت دیگر در مورد چاپ افست کیفیت آن است.

چاپ افست در گروه چاپ های ارزان و با کیفیت قرار دارد که به کمک آن میتوان تقویم رومیزی هایی با کیفیت چاپ نمود.

حداقل تعداد چاپ

در مورد چاپ تقویم رومیزی اختصاصی قضیه اندکی متفاوت تر از حالت چاپ عمومی خواهد بود. در مورد فرم های عمومی چاپ تقویم کمترین تعداد چاپی 50 عدد بود اما در مورد چاپ اختصاصی کمترین تعداد چاپ 100 یا 200 عدد می باشد.

در مورد چاپ اختصاصی قضیه متفاوت خواهد بود زیرا هرچقدر تعداد سفارش بیشتر باشد هزینه کاهش میابد.

ابعاد تقویم رومیزی ارزان در چاپ اختصاصی
تقویم رومیزی ارزان با نقش و نگار

در مورد تقویم رومیزی عمومی نیز این موضوع را متذکر شدیم هرچقد ابعاد کار شما کوچک تر باشد میزان کاغذ کمتری برای آن استفاده می شود. قاعدتا هرچقدر میزان کاغذ استفاده شده در محصولات تبلیغاتی کمتر باشد میزان هزینه نیز کمتر خواهد بود.

اگر شما قصد دارید هزینه تقویم تبلیغاتی خود را به نحوی کاهش دهید پیشنهاد می کنیم از انتخاب ابعاد بزرگ بپرهیزید.

پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان

در مورد انتخاب پایه تقویم رومیزی اختصاصی نیز همانند تقویم رومیزی با چاپ عمومی پایه غیر سخت ارزان ترین حالت ممکن است.