دیگر هدایای دیجیتال

ارائه انواع هدایای دیجیتال میتوانید تبلیغان خود را گسترش دهید

دیگر هدایای دیجیتال شامل موارد ذیل می باشد :

  • گلدان موزیکال
  • شارژر های یو اس بی
  • چراغ مطالعه
  • چراغ قوه

گلدان موزیکال تبلیغاتی :

گلدان موزیکال تبلیغاتی نیز یکی از نوین ترین هدایای تبلیغاتی است که می تواند در اکثر شرکت ها ، مراکز آموزشی و … به مخاطبان ارائه گردد .

شارژر های یو اس بی :

امروزه تلفن همراه و تمام شدن شارژ باطری آن دغدغه ی اکثر افراد در اقشار مختلف و سنین مختلف می باشد . شارژرهای یو اس بی تبلیغاتی نیز از جمله کاربردی ترین هدایای دیجیتال تبلیغاتی به شمار می رود به دلیل حجم کم و سبک بودن این محصول بسیار پرطرفدار بوده است . پس با اعطای یک شارژر یو اس بی به مخاطبانتان می توانید با ساده ترین راه تبلیغات خود را گسترش دهید .

چراغ مطالعه ی تبلیغاتی :

یکی از هدایای تبلیغاتی که همه ساله مورد استقبال مدارس و مراکز آموزشی قرار می گیرد چراغ مطالعه ی تبلیغاتی می باشد . با اعطای یک چراغ مطالعه ی تبلیغاتی به دانش آموزان و نه تنها باعث ایجاد انگیزه برای ارتقاء رتبه ی تحصیلی آنها می شوید بلکه با این کار آموزشگاه و مدرسه ی خود را تبلیغ می نمایید . به همین جهت چاپ چراغ مطالعه ی تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی نوین محسوب می شود که بازدهی بسیار زیادی نیز برای مرکز آموزشی شما خواهد داشت .

چراغ قوه ی تبلیغاتی :

این نوع هدیه ی تبلیغاتی نیز بسیار کاربردی می باشد . تمامی افراد برای مواقع ضروری یک چراغ قوه نزد خود خواهند داشت و یکی از وسایلی می باشد که همواره در دسترس افراد است .

با چاپ چراغ قوه ی تبلیغاتی می توانید برند خود را بر روی یکی از ابزاری که همواره مورد استفاده قرار می گیرد و ضروری می باشد چاپ نمایید و برند خود را همراه همیشگی افراد قرار دهید.

چاپ تمامی محصولات در گروه تبلیغاتی نقش و نگار با بهترین روش های چاپی صورت می گیرد که دوام بالایی دارد و این امر تضمین کننده ی دوام تبلیغ شما خواهد بود .

در ذیل عکس هایی از این هدایای دیجیتال را مشاهده می نمایید .

[galleryimg ids=”4820,4821,4822,4823,4824,4825,4826,4827″]