چاپ تندیس

چاپ تندیس با بالاترین کیفیت

اگر بخواهیم سراغ واژه تندیس برای آشکاری سازی معنی آن برویم به دو واژه تن به معنی جسم و دیس به معنی مانند می باشد پس از لحاظ لغوی به معنی تن مانند یا پیکر و  کابلد می رسیم.

در گذشته های دور تندیس ها برای یادبود افراد بزگ با ظاهری شبیه به خودشان ساخته می شدند اما با گذر زمان  جنبه ی دیگری به خودشان گرفتند.

این محصول با توجه به اینکه در جهت تقدیر به فردی هدیه داده می شود باید دارای کیفیت بالا باشد تا در کنار ارزش معنوی ، ارزش مادی مناسبی داشته باشد و زیبایی و کیفیت ساخت مناسبی داشته باشد.

انواع تندیس :

  • تندیس چوبی
  • تندیس آبکاری
  • تندیس پلکسی

امروزه معمولا تندیس ها کاربردهای به خصوصی دارند که شامل موارد ذیل می شوند :

  • بزرگداشت اشخاص بزرگ در میادین مختلف شهر
  • تقدیر و تجلیل افراد برتر هر مجموعه
  • به عنوان هدایه ای برای تقدیر از هر شخص
  • ایجاد یک هویت بصری از لوگوی هر شرکت
  • و…

اگر طرح خاصی را مد نظر دارید نقش و نگار می تواند آن را برای شما به شکل تندیس بسازد. این محصول با انعطاف پذیری مناسبی که دارد به شرکت ها اجازه می دهد تا ایده خود را در ساخت آن به کار ببرند.

به عنوان مثال بسیار دیده اید که این محصول با توجه به موضوع کاری طراحی و ساخته می شود تا علاوه بر زیبایی در یک نگاه مفهومی را منتقل نماید.

اگر قصد تقدیر و تشکر از اشخاص یا یادبود از شخصی را دارید گروه تبلیغاتی نقش و نگار این محصول را به شما پیشنهاد می دهد که برای اکثر افراد هدیه ای  ارزشمند است .

ساخت این محصول :

در مرحله ی اجرا و ساخت این محصول از موادی همچون پلکسی گلاس ، چوب ، فلز و… استفاده می شود و با استفاده از روش های خاصی این مواد در هم آمیخته می شود و در نهایت برای برش ، شکل دادن و حکاکی از دستگاه هایی همچون  CNC ، دستگاه های لیزر ، دستگاه های برش مختلف و فرز و… استفاده می شود.

گروه تبلیغاتی نقش و نگار با سالها تحربه در زمینه چاپ و تبلیغات ، برترین ارائه دهنده خدمات ساخت تندیس در کرج می باشد که با قیمتی مناسب و با ایده های خلاقانه در خدمت شما خواهد بود. تنها با یک تماس می توانید قیمت انواع محصولات را استعلام نمایید و ثبت سفارش نمایید.

[galleryimg ids=”6214,6215,6216,6217,6218,6219,6220,6221,6222,6223,6224,6225,6226,6227,6228,6229,6230″]