بهترین راهنمای خرید سررسید تبلیغاتی

راهنمای چاپ و خرید سررسید تبلیغاتی

بهترین راهنمای خرید سررسید تبلیغاتی

اگر تا به حال نتیجه مطلوبی از سررسید تبلیغاتی خود نگرفتید این مطلب بخونید

خرید سررسید تبلیغاتی مستلزم اطلاع یافتن از نکات به خصوصی است. اگر در خرید سررسید تبلیغاتی به برخی از نکات واقف باشید میتوانید به راحتی سالنامه ای با بهترین کیفیت را به مخاطبان خود ارائه دهید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در خرید سررسید تبلیغاتی خود موفق نبودید و دیگر نسبت به این روش تبلیغاتی نا امید شده اید بهتر است چند دقیقه از وقت خود را به مطالعه این متن اختصاص دهید تا با تمام ریزه کاری های مربوط به خرید سررسید تبلیغاتی آشنا شوید.

ما قصد داریم شما را با تمامی نکات لازم که در خرید سررسید تبلیغاتی به شما کمک می کند آشنا سازیم. این که شما از چه سررسیدی، در چه زمانی، با چه ویژگی هایی استفاده نمایید در تبلیغاتتان بسیار مهم خواهد بود.

چاپ بهترین سررسید تبلیغاتی ها در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

خرید سررسید تبلیغاتی با کیفیت در نقش و نگار

نکات مربوط به سفارش سررسید تبلیغاتی 

شما در هنگام خرید سررسید تبلیغاتی باید فاکتورهای بسیاری را در نظر بگیرید. در این قسمت به برخی از المان های موثر در سفارش سالنامه تبلیغاتی اشاره شده است.

با در رعایت نکات مذکور در این مقاله میتوانی سررسید تبلیغاتی 99 ایده آل را چاپ و در اختیار مخاطبانتلن قرار دهید.

  • شناسایی جامعه هدف
  • اطلاع یافتن از تیراژهای مقرون به صرفه
  • اطلاعات کافی در مورد روش چاپی مناسب
  • مشخص نمودن فرمت چاپ اختصاصی یا عمومی
  • اطلاع یافتن از مناسب ترین فرمت صفحات داخلی
  • انتخاب بهترین صحافی
  • افکت های ویژه در سررسید تبلیغاتی

شناسایی جامعه هدف

نقش و نگاری های عزیز که دنبال کننده نقش نامه های ما هستند قطعا تا کنون به این موضوع پی برده اند که نخستین مرحله در انجام هر کار تبلیغاتی و چاپی مشخص نمودن مخاطبان هدف است.

در خرید سررسید تبلیغاتی باید در درجه اول بدانید قصد دارید برای چه اشخاصی تبلیغ کنید. باید به تمام ویژگی ها و خصوصیت های اخلاقی افراد جامعه هدفتان واقف باشید.

این شناخت باید همه جانبه باشد باید بدانید افرادی که تشکیل دهنده جامعه هدفتان هستند اکثرا در چه رده سنی می باشند؟ سطح تحصیلات آنها چطور است؟ و…

مهم ترین نکته سن افراد است این که بدانید جامعه هدفتان تشکیل شده از افرادی در چه رده سنی است نکته ی قابل اهمیتی می باشد زیرا با اطلاع یافتن از این مورد شما به راحتی می توانید بهترین رنگ، مناسب ترین طرح، بهترین ابعاد و… را انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر جامعه هدفتان متشکل از دانشجویان باشد طبیعتا به راحتی میتوانید تشخیص دهید که رده سنی آنها چیزی بین 18 الی 25 سال است.

حال با دانستن این رده سنی میدانید مناسب ترین رنگ، مناسب ترین جنس، مناسب ترین ابعاد، مناسب ترین طرح و… چیست.

برای اطلاع یافتن از این اطلاعات شما باید هم نوع سازی کنید و برای چند لحظه خود را به جای مخاطبانتان تصور کنید.

شما باید به دنبال سررسید تبلیغاتی باشید که برای این گروه از افراد جامعه کاربردی است، پس از آنکا خود را جای یکی از افراد جامعه هدفتان تصور کردید باید به این فکر کنید که حال به چه نوع سررسیدی احتیاج دارید در این صورت میتوانید بهترین گزینه را برای خرید سررسید تبلیغاتی انتخاب کنید.

فروش سررسید اختصاصی در نقش و نگار

خرید سررسید تبلیغاتی

اطلاع یافتن از تیراژهای مقرون به صرفه

در مورد محصولات چاپی هرچقدر تعداد افزایش یابد از لحاظ مبلغی مقرون به صرفه تر خواهد بود و این یک قانون کلی در مورد تمام محصولات چاپی است.

در مورد خرید سررسیدهای تبلیغاتی نیز همانند سایر محصولات چاپی اگر میزان تیراژ خود را افزیش دهید می توانید با کمترین قیمت سررسید دلخواه خود را سفارش دهید.

اغلب تمامی شرکت های چاپ و تبلیغات این نکته را به مشتریان خود گوشزد می کنند. اما اگر بنا به هر دلیلی شرکت مورد نظر شما این اطلاعات را به شما انتقال نداد شما هوشمندانه تر رفتار نمایید و با افزایش تیراژ کار خود خرید سررسید تبلیغاتی با بهترین قیمت داشته باشید.

اگر قصد دارید برای تبلیغ کسب و کارتان از سررسید اختصاصی مطابق سلیقه شخصی خود استفاده کنید نیز می توانید تعداد سفارش را بر روی 500 یا 1000 قرار دهید با این کار به راحتی با کمترین پرداخت هزینه تبلیغات دلخواه خود را به صورت جامع خواهید داشت.

البته در این مورد نیز کاملا طبیعی است اگر تیراژ کار خود را بیش از 500 یا 1000 در نظر بگیرید سود بیشتری خواهید داشت.

 

اطلاعات کافی در مورد روش چاپی مناسب

چاپ یک سررسید تبلیغاتی مهم ترین رکن تبلیغاتی است. شما باید نسبت به روش چاپی که انتخاب می کنید اطلاعات کافی داشته باشید.

باید باتوجه به جنس جلد سررسیدتان روش چاپی را انتخاب کنید که بیشترین ماندگاری را داشته باد.

همواره این موضوع را در نظر بگیرید که این سررسید تبلیغاتی در طول یک سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به این معنی که یک سال به صورت مداوم برای تنظیم قرار ملاقات، برنامه ریزی های شخصی مورد استفاده تک تک افراد جامعه هدفتان قرار می گیرد.

پس اصلا منطقی نیست اگر روش چاپی را برگزینید که دوام کمی دارد. اگر کاملا هوشمندانه نسبت به انتخاب روش چاپی اقدام نمایید در طول یک سال تبلیغات خود را تضمین کرده اید.

معمولا بهترین روش های چاپی که در طول یک سال کوچک ترین آسیبی نمی بیند روش چاپ لیزر است. البته انتخاب روش چاپ به عوامل بسیاری بستگی دارد.

مهم ترین عاملی که در چاپ سررسید تاثیر گذار است جنس جلد آن می باشد. شما نمیتوانید از هر روش چاپی برای چاپ روی جلد سررسید استفاده کنید.

اجازه دهید با ارائه مثالی این موضوع را شفاف سازی کنیم . به عنوان مثال فرض کنید هنگام خرید سررسید تبلیغاتی سررسیدی را انتخاب کرده اید که جلد آن سلفونی است.

در قسمت فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم که بهترین روش چاپ روی جلد سررسید چاپ لیزر است. اما به هیچ عنوان نمیتوانید روی سررسید با جلد سلفون از چاپ لیزر استفاده کنید.

یا اگر سررسیدی با جلد جیر انتخاب کرده اید بهتر است از پلاک های آلومینیومی استفاده نکنید. تجربه ثابت کرده است سررسیدهایی با جلد جیر به جهت پرزهای سطحی روی جلد توانایی ثابت نگه داشتن پلاک های فلزی را ندارند.

البته این مورد تا حد بسیاری به شرکت چاپ و تبلیغات و امکانات آن بستگی دارد. اگر از متریال با کیفیت، یا از تکنیک های به خصوص چاپی استفاده شود به هیچ عنوان با مشکل مواجه نخواهید شد.

در مورد روش های چاپی سررسیدهای تبلیغاتی اطلاعات جامع تری در قسمت سررسید تبلیغاتی ارائه دادیم. پیشنهاد نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج این است که قبل از اقدام به خرید سررسید تبلیغاتی تمامی اطلاعات لازم پیرامون روش های چاپی، انواع جلدها و… را به دست آورده و با دید کافی سفارش دهید.

سفارش سررسید تبلیغاتی در کرج

فروش سررسید تبلیغاتی

مشخص نمودن فرمت چاپ اختصاصی یا عمومی

همانطور که در مورد تقویم های تبلیغاتی نیز دو فرمت چاپ اختصاصی و عمومی وجود داشت در مورد چاپ سررسید نیز این دو راهی وجود دارد.

شما قبل از خرید سررسید تبلیغاتی باید تصمیم بگیرید که قصد چاپ با فرمت عمومی را دارید یا میخواهید سررسیدی با فرمت عمومی چاپ کنید و در اختیار جامعه هدفتان قرار دهید.

قاعدتا این انتخاب به عوامل بسیاری بستگی دارد که مهم ترین آنها میزان بودجه ای است که قصد دارید صرف تبلیغات خود از طریق خرید سررسید تبلیغاتی نمایید.

اگر از بودجه کافی برای تبلیغاتتان بهرمند هستید پیشنهاد میکنیم از طریق چاپ اختصاصی هر آنچه که مد نظر دارید بر روی سررسید تبلیغاتی خود پیاده سازی نمایید و در اختیار مخاطبانتان بگذارید.

در مقابل اگر از لحاظ مالی در مضیقه هستید بهترین انتخاب برای شما فرمت چاپ عمومی است. با چاپ سررسید تبلیغاتی در فرمت عمومی تا حدی محدودیت خواهید داشت.

البته محدودیت های چاپ عمومی بسیار اندک است و حتی با چاپ با فرمت عمومی نیز میتوانید بهترین تبلیغات را از طریق سررسیدهای تبلیغاتی خود ارائه دهید.

قبل از خرید سررسید تبلیغاتی خود به این نکته توجه داشته باشید که قصد دارید از چه نوع فرمت چاپی استفاده کنید.

خرید سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی

اطلاع یافتن از مناسب ترین فرمت صفحات داخلی

شما قبل از خرید سررسید تبلیغاتی باید بدانید فرمت مورد نظرتان برای صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی چیست. باتوجه به طرح مورد نظر از صفحات داخلی میتوانید یک گام به سمت انتخاب هدفمندتر سررسید تبلیغاتی نزدیک شوید.  در نقش نامه ای انحصاری به موضوع صفحات داخلی سررسیدهای تبلیغاتی پرداخته ایم.

پیشنهاد می کنیم شما عزیزان قبل از خرید سررسید تبلیغاتی اطلاعات کافی در مورد صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی بیابید تا با دیدی وسیع بهترین نوع سررسید را انتخاب نمایید.

 

انتخاب بهترین صحافی

صحافی مهم ترین رکن سررسید تبلیغاتی است. هر سررسید تبلیغاتی با صحافی درست می تواند یک سال به طور مکرر مورد استفاده قرار گیرد و هیچ آسیبی نبیند.

اما اگر صحافی به درستی انجام نشود در نهایت تمام برگ های سررسید از هم جدا خواهد شد و به هیچ عنوان کاربردی برای مخاطب نخواهد داشت.

در انتخاب نوع صحافی خود بیشترین دقت را داشته باشید. البته موضوعی که در مورد صحافی وجود دارد متریال مورد استفاده است.

گاهی اوقات شما نهایت دقت را در انتخاب نوع صحافی خود خواهید داشت اما نتیجه مطلوبی را دریافت نخواهید کرد. در این صورت میتوان نتیجه گرفت نوع متریال استفاده شده از کیفیت کافی برخوردار نبوده است.

افراد سودجویی همواره در کمین هستند تا از هر موقعیتی سوء استفاده نمایند. در چاپ سررسید نیز به همین شکل افرادی هستند که به جای استفاده از متریال با کیفیت بالا از مواد اولیه ای بی کیفیت استفاده می کنند.

پس لازم است حتما از پیشینه ی کاری شرکت تبلیغاتی که قصد خرید سررسید تبلیغاتی دارید را بدانید تا به صحت کارشان اطمینان پیدا کنید.

افکت های ویژه در سررسید تبلیغاتی

شما باید در سررسید تبلیغاتی خود تغییری ایجاد کنید که باعث تمایز سررسید تبلیغاتی شما از سایر سررسیدها شود. این تفاوت با راه های مختلفی انجام میشود که در این قسمت به چند مورد اشاره می کنیم.

یکی از راهکارهای ساده در ایجاد افکت در سررسید استفاده از چند کاغذ گلاسه با چاپ محصولی ویژه در بین صفحات داخلی سررسید است.

با این کار با پرداخت هزینه ای نا چیز سررسیدی متمایز خواهید داشت.

یکی دیگر از مواردی که می توانید از آن استفاده کنید چاپ روبان میانی سررسید است. میتوانید لوگو یا آدرس سایت خود را بر روی این روبان چاپ نمایید و از این طریق تفاوت ویژه ای در هدیه تبلیغاتی خود ایجاد کنید.

مرد دیگر چاپ آستر بدرقه است، موردی که اکثرا از آن غافل یشوند. در حالت کلی آستر بدرقه به صورت ساده در سررسید وجود دارد.

اما اگر با چاپ یک لوگو یا چاپ یکی از محصولات ویژه در آن تغییری ایجاد کنید تا چه حد تمایز بین این سررسید و سایر سررسیدهای تبلیغاتی ایجاد می شود.

اگر بخواهیم به این موارد اشاره کنیم از حوصله خارج می شود. معمولا شرکت های تبلیغاتی مختلف تمامی موارد ممکن را به مشتریان پیشنهاد می دهند.