چاپ تقویم در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

چاپ تقویم یکی از روش های تبلیغاتی است

چاپ تقویم در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

چاپ تقویم یکی از روش های تبلیغاتی است. امروزه با وجود پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی شاهد آن هستیم میتوان ابزارهای تبلیغاتی مختلف را مشاهده کرد که هر یک در جایگاه منحصر به فردی که دارد طرفداران به خصوصی نیز دارد. چاپ تقویم یکی از روش های تبلیغاتی است که امروزه جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داه است.
عموما چاپ تقویم با استفاده از لوگو، رنگ سازمانی، اطلاعات تماس و راه های ارتباطی شما انجام میشود. در واقع شما با استفاده از یک تقویم میتوانید تبلیغات خود را به صورت همه جانبه گسترش دهید.
پیش از آن که بخواهیم در رابطه با چاپ این محصول تبلیغاتی و نمونه های تقویم تبلیغاتی اطلاعاتی ارائه دهیم لازم میدانیم اندکی در رابطه با فلسفه تبلیغات توضیحاتی اجمالی ارائه دهیم.

تبلیغات از طریق چاپ تقویم

تبلیغات در عصر جدید جایگاه ویژه ای دارد. هیچ برندی را در سراسر دنیا نمیتوان یافت که در راستای پیشرفت از تبلیغات بهره نبرده باشد. در چند دهه گذشته روش های تبلیغاتی بسیار محدود بود و شاید ارائه تبلیغات از طریق چاپ تقویم روشی ملموس نبود و از نظر مخاطبان روشی بیهوده تلقی میشد. اما این مورد امروزه یک روش تبلیغاتی به خصوص با بازدهی بسیار زیاد میباشد.
به صورت کلی تبلیغات به تمام روش هایی اطلاق میگردد که مخاطبان به واسطه این روش جذب برند شما میشود و یا با مشاهده آن محصول تبلیغاتی برند شما را در ذهن با نیکی ثبت میکنند.
تحولات صنعت چاپ این امکان را برای تبلیغات محیا ساخته است تا با استفاده از دستگاه های چاپی مختلف فرآیند چاپ روی هر ابزار دلخواه را با بالاترین کیفیت انجام دهند. در واقع شما با استفاده از روش های چاپی مختلف میتوانید ابزار تبلیغاتی منحصر به فرد مناسب برای جامعه هدف را آماده نموده و در اختیار جامعه هدف خود قرار دهید.
تقویم تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی است که در یک دهه اخیر جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است. همانطور که در بخش فوق به این موضوع اشاره شد امروزه با استفاده از دستگاه های چاپی موجود در بازار امکان چاپ روی هر ابزاری با ویژگی های خاص امکان پذیر میباشد.چاپ تقویم نیز به همین شکل میباشد.

چرا چاپ تقویم ؟
چرا چاپ تقویم ؟

نخستین موضوعی که باید به آن توجه شود دلیل ثبت سفارش چاپ تقویم است. در این بخش به صورت کامل در خصوص این موضوع اطلاعاتی ارائه میدهیم. همانطور که در بخش فوق به این موضوع اشاره شد امروزه با استفاده از ابزارهای چاپی میتوان هر محصولی را با هر مشخصه خاص به یک ابزار تبلیغاتی ویژه تبدیل نمود.
مهم ترین رکنی که در انتخاب روش تبلیغاتی انتخاب بر اساس نیاز مخاطب است. در هر صنف مشخصی باید در مرحله نخست به این موضوع توجه کنید که نیاز مخاطبان شما چه چیزهایی هستند. فلسفه شکل گیری هدایای تبلیغاتی دقیقا همین موضوع است.

به صورت کلی زمان مهم ترین و اصلی ترین موضوع در زندگی بشر میباشد. فقط کافی است یک نگاه سحطی به زندگی روزمره بشر داشته باشیم تا متوجه اهمیت زمان در زندگی امروزی شویم.
تقویم یکی از ابزارهایی است که زمان را یادآور میشود. بسیاری از برنامه ریزی ها بر پایه تقویم میباشد. پس نمیتوان نقش اساسی تقویم در زندگی روزمره بشر را منکر شد. نکته حائز اهمیت آن است که از این اهمیت به خوبی استفاده شود. وقتی یک ابزار تا این حد در زندگی روزمره بشر نقش دارد پس میتوان از آن در تبلیغات استفاده کرد. با استفاده از چاپ تقویم میتوان از یک ابزار با چنین نقش پر رنگی استفاده نمود و مانور تبلیغاتی داد.

تقویم تبلیغاتی با بالاترین کیفت

امروزه بسیاری از سازمان ها، شرکت ها، مطب های پزشکی و… از تقویم تبلیغاتی برای جذب مشتریان جدید و جلب رضایت و ثبت در ذهن مشتریان قدیم استفاده می نمایند.
هنگامی که چاپ تقویم با استفاده از مشخصات برند شما اعم از لوگو، رنگ سازمانی و… انجام شود و به مشتریان ارائه شود چه تاثیری در تبلیغات دارد؟
فرض کنید تقویم تبلیغاتی شما با مشخصات برندتان به کارمند یک مجموعه هدیه داده شود. قطعا این کارمند برای برنامه ریزی های شخصی و کاری خود به یک تقویم نیازمند است. تقویم شما بر روی میز این کارمند قرار خواهد گرفت. حال در این وضعیت این شخص با هر با استفاده از این تقویم تبلیغاتی برند شما با تمام جزئیات را میبیند. این موضوع در درجه نخست باعث تثبیت برند شما در ذهن مشتریتان خواهد شد. در واقع در این مرحله فرایند جلب رضایت مشتریان قدیم صورت میگیرد. چرا که مشتری شما از میزان ارزشمندی خود آگاه میشود و از این موضوع خرسند خواهد شد. قطعا این کارمند در طول روز تعدادی ارباب رجوع خواهد داشت. هنگامی که مشتریان به دفتر کار این کارمند مراجعه میکنند میتوانند با وضوح کامل برند شما را بر روی میز مشاهده کنند. در این مرحله فرآیند جذب اتفاق خواهد افتاد.
این زنجیره تنها با ارائه تقویم تبلیغاتی اتفاق می افتد. از این طریق میتوانید علاوه بر حفظ مشتریان قدیم افراد بسیاری را به سمت برند خود جذب نمایید.
کارشناسان نقش و نگار که در زمینه ایده پردازی روش های تبلیغاتی به مشتریان فعالیت دارند همواره استفاده از تقویم را به جهت چنین مزایای ارزشمند به مشتریان پیشنهاد میدهند. چاپ تقویم در گروه تبلیغاتی نقش و نگار با استفاده از برترین دستگاه های چاپی انجام میشود و این موضوع تضمین کننده کیفیت این محصول است که توسط این مجموعه چاپ میشود.

انواع تقویم تبلیغاتی
انواع تقویم تبلیغاتی

پیش از آن که بخواهید سفارش این محصول تبلیغاتی را ثبت نمایید لازم است نسبت به انواع تقویم آگاهی کامل داشته باشید. امروزه این هدیه تبلیغاتی در سه نوع مختلف چاپ میشود. از جمله انواع تقویم میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
تقویم رومیزی تبلیغاتی
• تقویم دیواری تبلیغاتی
• تقویم جیبی تبلیغاتی
هر یک از این موارد جایگاه منحصر به فردی در تبلیغات و برند سازی دارند. باتوجه به جامعه هدف میتوان بهترین و مناسب ترین نوع تقویم را انتخاب کرد.
از نظر کارشناسان نقش و نگار بهترین مورد تقویم های رومیزی هستند. چرا که علاوه بر جذابیت ظاهری که دارد کاربردهای منحصر به فردی نیز برای افراد مختلف دارد.

انواع روش های چاپی تقویم

این محصول تبلیغاتی از حیث چاپ در دو دسته تقسیم بندی میشود.
• چاپ اختصاصی
• چاپ تقویم عمومی
فرمت های چاپی هر یک از این موارد متفاوت است. باتوجه نیاز مشتریان انتخاب فرمت های چاپی انجام میشود. معمولا سفارش تقویم بر اساس تیراژ های متعارف انجام میشود.

تقویم اختصاصی
تقویم اختصاصی

تقویم اختصاصی تنها در مواردی کاربردی میباشد که شخص تبلیغ کننده قصد سفارش این محصول تبلیغاتی دقیقا منطبق با سلیقه شخصی خود را داشته باشد. در این موارد تک تک المان های موجود در تقویم کاملا سفارشی سازی شده میباشد و تمام جزئیات مطابق با سلیقه مشتریان خواهد بود. چرا که در خصوص تقویم اختصاصی طراحی کلی تقویم منطبق با سلیقه مشتریان خواهد بود و تنها موردی که طراح گرافیست ملزم به رعایت آن میباشد نکات و استانداردهای چاپی است که خطوط برش و رنگ های چاپی را در بر میگیرد.
اگر شما نسبت به انتخاب تقویم اختصاصی تصمیم گرفتید و قصد دارید این محصول تبلیغاتی دقیقا منطبق با سلیقه شخصی خودتان باشد باید نسبت به این موضوع واقف باشید که چاپ تقویم به صورت اختصاصی تنها در تیراژ های بیش از 1000 عدد امکان پذیر میباشد.

تقویم عمومی
تقویم عمومی

در مقابل تقویم اختصاصی که طراحی و چاپ دقیقا منطبق با سلیقه شخص میباشد، در فرمت عمومی مشتریان تنها ملزم به رعایت استانداردهای عمومی میباشند. در واقع در چاپ در فرمت عمومی یک شیت کلی از تقویم موجود میباشد که بیس کلی تقویم در این شیت موجود است. اگر شما تقویم عمومی را برای تبلیغات خود برگزیدید میتوانید در تیراژ های کمتر از 1000 عدد سفارش دهید.
در فرمت عمومی طرح کلی تقویم آماده میباشد و شما تنها از میان طرح های آماده میتوانید یک مورد را انتخاب نمایید و جزئیاتی همچون شماره تلفن، آدرس، راه های ارتباطی، آدرس وبسایت و لوگوی برندتان را در قسمت های از پیش تعیین شده چاپ نمایید.

قیمت چاپ تقویم تبلیغاتی

قیمت چاپ تقویم تبلیغاتی

نکته حائز اهمیت در خصوص سفارش این هدیه تبلیغاتی آگاهی از قیمت این محصولات میباشد. قطعا لازمه هر ثبت سفارشی در هر حیطه مشخصی آگاهی از قیمت ها میباشد. در مورد ثبت سفارش تقویم نیز به همین ترتیب است. ارائه یک قیمت ثابت برای تقویم به عنوان یک هدیه تبلیغاتی امری دشوار است. دلیل این نوسانات موجود در بازار میباشد. باتوجه به نوسانات موجود در بازار امروزه قیمت محصولات تبلیغاتی دائما در حال تغییر میباشد. خصوصا در مورد محصولات تبلیغاتی که متریال اصلی آن کاغذ میباشد این نوسانات قیمت بسیار محسوس میباشد. باتوجه به آن که متریال اصلی این هدیه تبلیغاتی در هر نوع و هر ابعادی کاغذ میباشد به سختی میتوان قیمت ثابت و مشخصی تعیین نمود. اما شاید اشاره به عوامل تاثیرگذار در قیمت بتواند در این زمینه کمک شایانی به انتخاب مشتریان داشته باشد. به همین جهت در این بخش قصد داریم به برخی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت اشاره کنیم. به صورت کلی قیمت تقویم به موارد مختلفی بستگی دارد که در این بخش به برخی از مهم ترین این موارد اشاره خواهیم کرد.
• انتخاب نوع تقویم
• تیراژ
• نوع چاپ
البته عوامل مختلفی در قیمت تقویم تاثیرگذار میباشد اما در این بخش به مهم ترین موارد تاثیرگذار در قیمت اشاره شده است. در ادامه با جزئیات بیشتری در مورد هر یک از این موارد توضیحاتی ارائه میدهیم.

انتخاب نوع تقویم
انتخاب نوع تقویم

همانطور که مشخص است امروزه تقویم در سه نوع مختلف در بازار موجود میباشد. در بخش های قبل به انواع تقویم تبلیغاتی اشاره شد. از جمله تقویم هایی که در حیطه چاپ تقویم از آن استفاده میشود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• تقویم رومیزی
• تقویم دیواری
• تقویم جیبی
مهم ترین موضوعی که در قیمت تقویم تاثیرگذار است انتخاب نوع تقویم میباشد. قطعا تقویم رومیزی باتوجه به متریال استفاده شده، میزان فضای چاپ و… برای افرادی که سعی در صرفه جویی در هزینه های تبلیغات دارند مناسب نمیباشد. در مقابل تقویم رومیزی با هزینه های بالا تقویم دیواری وجود دارد. تقویم دیواری ها در نوع خاصی به نام گلاسه با گراماژ پایین میتواند انتخاب درستی برای افرادی باشد که بودجه محدودی برای تبلیغات خود دارند.
پس توجه داشته باشید با انتخاب درست این محصول میتوانید قیمت چاپ تقویم را تا حد بسیار زیادی تحت کنترل خود داشته باشید. اما نکته قابل توجه آن است که در تبلیغات هیچ گاه نباید انتخاب صحیح را به جهت کاهش هزینه نادیده گرفت. هر کسب و کاری راه های تبلیغاتی مختلف را مورد استفاده قرار میدهد تا از این طریق به اهداف تبلیغاتی خود که جلب رضایت مشتریان ثابت و جلب توجه و جذب مشتریان جدید میباشد را محقق نماید. پس توصیه ما به شما این است که در انتخاب های خود همراه این موضوع را در نظر داشته باشید.

تاثیر تیراژ در قیمت چاپ تقویم

تاثیر تیراژ در قیمت چاپ تقویم

تیراژ یکی از موثرترین المان ها است. به صورت کلی تیراژ در تمام امور چاپی از مهم ترین المان ها و تاثیرگذارترین موارد در قیمت میباشد. در مورد این محصول تبلیغاتی نیز به همین ترتیب میباشد.
در ابتدای این متن به این موضوع اشاره شد که چاپ این محصول تبلیغاتی در دو فرمت اختصاصی و عمومی انجام میشود. در فرمت عمومی باتوجه به آن که شیت عمومی میباشد تقویم های تبلیغاتی در تعداد انبوه با طرح گرافیکی کلی چاپ میشود. در این فرمت مشتریان میتوانند در تیراژ کمتر از 1000 عدد ثبت سفارش کنند. اما در فرمت اختصاصی شیت کلی تنها جهت چاپ تقویم اختصاصی سفارشی سازی شده چاپ میشود و از لحاظ هزینه کمی بیشتر از فرمت عمومی میباشد.
در متریال چاپی یک قانون مشخصی وجود دارد. هرچه تیراژ بیشتر باشد قیمت فی تقویم ها تا حد بسیار زیادی کاهش میابد. در واقع هنگامی که شما قصد سفارش 100 عدد تقویم تبلیغاتی دارید شاید هزینه کلی نسبت به 1000 عدد تقویم بسیار کمتر باشد اما با اندکی تامل متوجه میشویم که قیمت هر عدد تقویم در تیراژ 1000 عدد بسیار کمتر از تیراژ 100 عدد میباشد. پس توصیه ما به شما که قصد کاهش قیمت تقویم را دارید این است که به تیراژ سفارش خود توجه ویژه ای داشته باشید.

نوع چاپ
نوع چاپ

نوع چاپ تا حد بسیار زیادی در قیمت تاثیر گذار میباشد. امروزه باتوجه به روی کار آمدن دستگاه های چاپ مختلف میتوان روش های چاپی منحصر به فردی را معرفی کرد که هر یک دارای ویژگی های ظاهری به خصوص میباشد. انواع چاپ به صورت مستقیم بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار میباشد. در ادامه با ذکر مثال این موضوع را شفاف سازی مینماییم.
به عنوان مثال چاپ طلاکوب یکی از روش های چاپی است که میتواند تا حدی بر قیمت این محصول تبلیغاتی تاثیرگذار باشد. چرا که در مورد چاپ طلا کوب قیمت بر حسب ضرب طلاکوب محاسبه میشود. هر ضرب طلاکوب نرخ مشخصی دارد و اگر شما چاپ طلاکوب را برای چاپ بنه تقویم رومیزی خود انتخاب کنید قطعا متقبل هزینه بیشتری خواهید شد.
در مقابل چاپ طلاکوب چاپ سیلک قرار دارد. باتوجه به نرخ پایین چاپ سیلک میتوانید تا حد بسیار زیادی هزینه تقویم را کاهش دهید. اما تفاوت ظاهری بسیاری در میان این دو نوع چاپ وجود دارد. نوع چاپ تقویم در گیرایی این هدیه تبلیغاتی تاثیرات بسزایی دارد.

سفارش تقویم تبلیغاتی در نقش و نگار

سفارش تقویم تبلیغاتی در نقش و نگار

پروسه سفارش تقویم در نقش و نگار بسیاز ساده است. در این بخش به پروسه ثبت سفارش تقویم اشاره میشود.
• اخذ مشاوره رایگان
• بررسی محصولات موجود
• انتخاب تیراژ مورد نظر
• انتخاب چاپ مناسب
• ثبت سفارش
• تحویل سفارش
برای شروع ثبت سفارش خود تنها کافی است تا از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان و تیم فروش نقش و نگار ارتباط برقرار نمایید. جهت تسهیل ارتباطات میتوانید فرم زیر را تکیمل نموده و برای ما ارسال نمایید.

ثبت محصول درخواستی
صرفه جویی در وقت با نقش و نگار
ارسال تصویر

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

کارشناسان نقش و نگار به محض دریافت فرم تکمیل شده توسط شما طی تماس تلفنی در خصوص چاپ تقویم مشاوره رایگان به شما ارائه میدهند. در مشاوره رایگان مشتریان محترم نقش و نگار میتوانند علاوه بر پرسش سوالات مرتبط با این هدیه تبلیغاتی و کسب آگاهی کامل از سفارش این محصول میتوانند با تشریح کامل کسب و کار خود در خصوص انتخاب بهترین روش تبلیغاتی از کارشناسان تبلیغات مشاوره رایگان دریافت نمایند.
پس از مشاوره کارشناسان کاتالوگ محصولات را برای شما ارسال خواهند کرد. باتوجه به آن که سلیقه افراد با هم تفاوت های بسیاری دارد طبیعتا لازم است هر کسب و کاری به صورت انحصاری به بررسی کاتالوگ بپردازد تا از این طریق مناسب ترین محصول را برای تقویم تبلیغاتی انتخاب نماید. پس از انتخاب نوبت به ارسال کد محصول مورد نظر میرسد. در این مرحله کد محصول مورد نظر خود را ارسال نمایید.
انتخاب تیراژ سومین مرحله پروسه سفارش شما میباشد. برای انتخاب تیراژ مناسب به صورت کامل این متن را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین و مناسب ترین تیراژ را برای تقویم انتخاب نمایید. جهت انتخاب تیراژ مورد نظر میتوانید از نظر کارشناسن نیز در این خصوص مطلع شوید و در نهایت بهترین تیراژ را برای تقویم تبلیغایت انتخاب نمایید.
نوع چاپ مورد دیگری است که باید در این پروسه برگزینید. باتوجه به بودجه بندی سازمان مورد نظر برای تبلیغات از طریق چاپ تقویم میتوان در خصوص برگزیدن نوع چاپ تصمیم گرفت. باتوجه به آن که نوع چاپ میتواند در تبلیغات این روش تاثیرات بسیاری در مخاطب شما داشته باشد توصیه میکنیم تا حد بسیار زیادی از تجربیات تیم کارشناس استفاده نمایید تا انتخابی مطمئن داشته باشید.
در انتهای این پروسه نیز سفارش شما ثبت میشود و با سپری شدن مدت زمان لازم جهت انجام امور طراحی و چاپ میتوانید محصول تبلیغاتی مورد نظر خود را تحویل گرفته و پروسه پخش را آغاز نمایید.