چاپ تقویم 1401

چاپ تقویم 1401 با بالاترین کیفیت در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

معیارهای چاپ تقویم 1401

چاپ تقویم 1401 از برترین انتخاب ها جهت سفارش هدایای تبلیغاتی میباشد. باتوجه به پیشبینی های صورت گرفته در سال 1401 نیز همانند سال های گذشته با حجم عظیمی از درخواست مشتریان نسبت به چاپ تقویم 1401 مواجه خواهیم شد. همه ساله در انتهای سال شرکت ها، کارخانجات، مدارس، فروشگاه ها به دنبال هدیه ای به یاد ماندنی با طول عمری بالا هستند تا از این طریق منجر  بهبود و ارتقاء برند خود شوند. در واقع باتوجه به پیشرفت های تکنولوژی که امروزه شاهد آن هستیم همه روزه هدایای تبلیغاتی بسیاری روی کار می آید که هر یک به نوعی به بهبود تبلیغات و ارتقاء برند کمک شایانی مینماید. امروزه این دامنه گسترده هدایای تبلیغاتی منجر به سختی و دشواری انتخاب شده است. تجربه ثابت کرده است هر یک از مشتریانی که به دنبال ارائه یک هدیه تبلیغاتی به جامعه هدف خود هستند به محض مواجه شدن با حجم عظیمی از هدایای تبلیغاتی دچار سردرگمی شده و نمیتوانند انتخاب درستی داشته باشند. تمامی این موارد باعث شده است تا کارشناسان نقش و نگار نسبت به آگاه سازی مشتریان و هدایت آنه به سمت انتخابی دقیق تلاش نمایند.

چاپ تقویم 1401

موضوعی که همواره توجه ما را به خود جلب نموده است جایگاه هدایای تبلیغاتی است که از دیرباز در جامعه وجود داشته و همچنان همانند سابق جایگاه ویژه ای در میان انبوهی از هدایای تبلیغاتی دارند. تقویم و سررسید تبلیغاتی یکی از این هدایای تبلیغاتی میباشد که با وجود گذشت سالیان طولانی از روی کار آمدن آن همچنان جایگاه ویژه ای میان هدایای تبلیغاتی دارد.

کارشناسان ما همواره به دنبال معرفی برترین هدایای تبلیغاتی باتوجه به نیاز مشتریان هستند. این نیاز سنجی میتواند تاثیرات بسیار ویژه ای در چگونگی ارائه تبلیغات داشته باشد. علیرغم برتری و میزان تاثیرگذاری سررسید 1401 و تقویم 1401 در جامعه هدف گاهی اوقات امکان دارد چاپ تقویم و یا چاپ سررسید 1401 گزینه مناسبی برای این افراد نباشد و چیزی جز صرف هزینه های گزاف و اضافی نباشد که هیچ سودی از لحاظ  تبلیغات برای مجموعه نداشته باشد. شما عزیزان با مطالعه این نقش نامه میتوانید از تجربه کارشناسان نقش و نگار استفاده نموده و از این طریق نسبت به چاپ این هدیه تبلیغاتی تصمیم گیری درستی اتخاذ نمایید. اگر شما نیز به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تقویم 1401 هستید توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چاپ تقویم 1401 با بالاترین کیفیت
تقویم تبلیغاتی چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به صورت تخصصی نسبت به معیار های چاپ تقویم 1401 اطلاعاتی ارائه دهیم قصد داریم شما را با پدیده تقویم تبلیغاتی آشنا سازیم. امروزه باتوجه به پیشرفت های تکنولوژی شاهد روی کار آمدن هدایای تبلیغاتی مختلف در انواع مختلف هستیم. زیرا از دیدگاه تبلیغاتی هر وسیله ای که در زندگی روزمره افراد کاربردی باشد را میتوان نوعی هدیه تبلیغاتی در نظر گرفت و به راحتی با دستگاه های چاپی مدرن فرآیند چاپ برند روی آن اشیاء کاربردی را انجام داد و از این طریق فرآیند تبلیغات را به ثمر رساند. به صورت کلی نام هدیه تبلیغاتی به آن چیزی اطلاق میگردد که توانایی ثبت برند در اذهان عمومی را داشته باشد.

در گذشته های دور به جهت عدم وجود دستگاه های چاپی قدرتمند فرآیند تبلیغات تنها از طریق تراکت های تبلیغاتی انجام میشد. این روش تبلیغاتی مستقیم تنها در خصوص برخی از مشاغل کاربردی بود و گونه دیگر مشاغل هیچگونه بهره برداری مناسبی از تبلیغات به روش چاپ تراکت نداشتند. اما به مرور زمان با پیشرفت هایی که صنعت چاپ داشت و منجر به روی کار آمدن دستگاه های چاپی قدرتمند شد تبلیغات جنبه دیگری به خود گرفت و امروزه شیوه تبلیغاتی غیر مستقیم روی کار آمده است که میزان تاثیرگذاری آن چندین برابر روش های تبلیغاتی مستقیم میباشد. چاپ تقویم یکی از این روش های تبلیغاتی مستقیم میباشد.

اما چرا پیشنهاد ما به اغلب کسب و کارها چاپ تقویم 1401 است؟ این موضوع به صورت ریشه ای به میزان تاثیرگذاری تقویم تبلیغاتی برمیگردد. به صورت کلی یک روز عادی از زندگی خود را در نظر بگیرید. تا چه حد حس نیاز به یک تقویم را در زندگی خود حس میکنید؟ همه ما در طول روز نیاز به یکبار نگاه کردن به تقویم را داریم تا نسبت به تاریخ دقیق آگاهی یابد و این موضوع به صورت کلی در مورد تمام افراد جامعه صدق میکند. حال اگر در هر بار بررسی تقویم، برند شما در ذهن مخاطبان و جامعه هدفتان نقش ببند به صورت غیر مستقیم برندتان در ذهن این شخص نهادینه شده و به محض نیاز به محصولات و خدمات شما با نخستین مجوعه ای که در تماس خواهد بود مجموعه شما میباشد. پس به راحتی چاپ تقویم 1401 میتوانید به صورت غیر مستقیم تبلیغات خود را در میان جامعه هدفتان گسترش دهید و از نتایج تبلیغات خود بهرمند شوید.

کاربرد تقویم و تاثیر آن در چاپ تقویم 1401
کاربرد تقویم و تاثیر آن در چاپ تقویم

در قسمت فوق تا حدی به کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی و تاثیر آن در جامعه هدف اشاره شد. در این قسمت قصد داریم به صورت مفصل در رابطه با هدایای تبلیغاتی و کاربرد آن بپردازیم. در حالت کلی هدایای تبلیغاتی از دو طریق بر مخاطبان و جامعه هدف تاثیر میگذارند نخستین روش های تبلیغاتی که در دهه های پیشین مورد استفاده قرار میگرفت روش تبلیغاتی مستقیم بود که اغلب روش های تبلیغاتی مثل پوستر، تراکت، تابلو و… در این گروه جای دارند. در چند دهه اخیر تبلیغات غیر مستقیم مطرح شد و همانطور که از نام آن مشخص اس این روش تبلیغاتی به صورت غیر مستقیم بر جامعه هدف تاثیر دارد و چاپ تقویم 1401 در این گروه جای دارد.

اگر بخواهیم میان این دو روش تبلیغاتی مقایسه ای داشته باشیم هیچ گاه نمیتوانیم برتری هر یک از این دو روش را ثابت نماییم زیرا هر دوی این روش مکمل هم میباشد و به نوعی تکمیل کننده امر تبلیغات میباشد. به عنوان مثال هیچ گاه نمیتوان به یک شرکت پیشنهاد داد تا از ساخت تابلو صرف نظر نماید و تنها به ارائه یک هدیه تبلیغاتی همچون چاپ تقویم 1401 اتکا نماید و یا حتی نمیتوان به یک شرکت و یا یک کارخانه صاحب برند استفاده از یک تابلو را به تنهایی پیشنهاد داد. تمامی امور تبلیغات به نوعی مکمل هم بوده و توصیه ما به صحبین مشاغل امتحان هر یک از روش های تبلیغاتی به صورت مجزا میباشد. اما در نتخاب هدایای تبلیغاتی چطور میتوان دقت کافی را به خرج داد و از انتخب خود اطمینان حاصل کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم تنها نکته ای که باید به آن توجه شود کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی است. اما تمامی هدایای تبلیغاتی به نوعی کاربردی میباشد و شاید توجه به این موضوع ما کمک شایانی به حل مشکل انتخاب هدایای تبلیغاتی نداشته باشد. به عنوان مثال همه ما میدانیم چاپ تقویم 1401 بهترین انتخاب برای هدایای تبلیغاتی است اما آیا این موضوع در مورد تمامی افراد صدق می کند؟

قطعا نیاز سنجی امری کلی نبوده و هیچ گاه نمیتوان نسبت به این موضوع با قاطعیت اظهار نظر کرد. برای این موضوع باید تنها به جامعه هدف توجه داشت. میزان کاربردی بودن هر یک از هدایای تبلیغاتی تنها با توجه به جامعه هدف امکان پذیر است. به عنوان مثال یک شرکت نرم افزاری را در نظر بگیرید که تولید کننده یک نرم افزار ویژه کارمندان بانک است. طبیعتا این فرد برای توسعه کسب و کار خود به ارتبط دائم با کارمندان بانک نیاز دارد و هر کارمند بانک به صورت حتم به یک تقویم رومیزی نیاز خواهد داشت تا از این طریق بتواند برنامه ریزی دقیق برای امور بانک داشته باشد. پس بهترین گزینه پیش روی این شرکت نرم افزاری چاپ تقویم 1401 میباشد. زیرا این هدیه بسیار کاربردی بوده و این کاربردی بودن تنها نسبت به جامعه هدف این مجموعه تعیین گردیده است. پس توصیه کارشناسان نقش و نگار به شما مشتریان گرامی آن است که پیش از اجرایی شدن فرآیند چاپ تقویم 1401 به میزان کاربرد این هدیه تبلیغاتی برای جامعه هدف بیاندیشید.

چارچوب چاپ تقویم 1401

چارچوب چاپ تقویم 1401

پس از آن که نسبت به شناخت کامل جامعه هدف و انتخاب چاپ سررسید 1401 اطمینان حاصل کردید باید نسبت به معیارها و استانداردهای چاپ آن آگاهی کسب نمایید. در واقع پیش از اقدام نسبت به چاپ هر هدیه تبلیغاتی لازم است تا نسبت به چارچوب و قواعد کلی آنم آگاهی لازم را داشته باشید تا فرآیند چاپ به درستی انجام شود. به همین ترتیب لازم است پیش از اقدام به چاپ تقویم 1401 نسبت به جوانب کلی جهت چاپ آن آگاهی داشته باشید. باتوجه به اهمیت این موضوع در بهبود فرایند چاپ و در پی آن تبلیغات از طریق چاپ تقویم 1401 لازم میدانیم در این قسمت به برخی از استانداردهای لازم در خصوص چاپ تقویم 1401 اشاره نماییم.

  • توجه به کیفیت چاپ
  • توجه به طراحی گرافیکی
  • توجه به جامعه هدف
  • توجه به سادگی در تبلیغات
  • انتخاب سبک مورد نظر
  • بررسی رزومه شرکت تبلیغاتی
توجه به کیفیت چاپ تقویم

مهم ترین نکته در چاپ تقویم توجه به کیفیت چاپ میباشد. در واقع کیفیت چاپ امری بسیار مهم و قابل توجهی است که در اغلب موارد چاپی و تبلیغات محیطی باید به آن دقت شود. در رابطه با چاپ تقویم نیز باید به کیفیت چاپ توجه ویژه گردد. در واقع نوع چاپ تقویم اهمیت بسیاری دارد زیرا از طریق چاپ است که میتوان هر برند مشخصی را از طریق چاپ تقویم 1401 در ذهن مخاطبان تثبیت نمود. عموما در مورد چاپ تقویم چند نوع چاپ استفاده میگردد که به تفکیک هر یک را توضیح خواهیم داد.

انواع روش های چاپ تقویم 1401 تبلیغاتی
انواع چاپ تقویم تبلیغاتی

امروزه باتوجه به پیشرفت هایی که در تکنولوژی شاهد آن هستیم همه روزه  با انواع دستگاه ها و تجهیزات مختلف رو به رو میشویم که به نوعی در فرآیند چاپ تاثیر گذار بوده و منجر به بهبود و ارتقاء چاپ میشوند. در این قسمت به برخی از این موارد اشاره شده است که با استفاده از آن میتوان بهترین نوع چاپ تقویم 1401 را انتخاب نمایید.

  • چاپ افست
  • چاپ دیجیتال
  • چاپ طلا کوب
  • چاپ یووی
چاپ افست

یکی از بهترین و برترین انواع چاپ در امور تبلیغات چاپ افست است که امروزه شاهد پیشرفت روز افزون این نوع چاپ هستیم. در رابطه با چاپ تقویم 1401 نیز از چاپ افست استفاده میشود که جزء بهترین انواع چاپ محسوب میگردد. این نوع چاپ عموما برای صفحات داخلی تقویم رومیزی ها و صفحات تک برگ تقویم دیواری مورد استفاده قرار میگیرد و از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است. از مزایای چاپ افست میتوان به چاپ همزمان تعداد زیادی تقویم و همچنین کیفیت چاپی بالا اشاره کرد و البته مهم ترین مزیت چاپ افست مقرون به صرفه بودن آن است. البته گاهی اوقات چاپ هم زمان تعداد زیاد به عنوان معایب این روش چاپی تلقی میگردد زیرا عموما تیراژهای چاپ افست بیش از 1000 میباشد و اگر فردی قصد چاپ این تعداد را نداشته باشد نمیتواند از این روش استفاده نماید. اما به صورت کلی چاپ افست بهترین گزینه برای چاپ تقویم 1401 میباشد.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال نیز یکی دیگر از انواع چاپ میباشد که در مورد چاپ تقویم از آن استفاده میشود البته از این نوع چاپ عموما برای صفحات داخلی تقویم استفاده میشود. از لحاظ کیفیت چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست از کیفیت کمتری برخوردار است. در واقع چاپ دیجیتال نیز یکی دیگر از روش های چاپی است که در خصوص چاپ تقویم 1401 میتوان از آن بهره گرفت. این روش چاپی منحصر به فرد نیز همانند سایر روش های چاپی دارای مزایا و معایبی است که منجر به استفاده و یا عدم استفاده از آن میشود.  از جمله مزایای چاپ دیجیتال میتوان به قابلیت چاپ در تعداد اندک اشاره کرد. در این روش چاپی میتوان تقویم تبلیغاتی را در تعداد زیر 100 عدد چاپ نمود. دلیل این تعداد اندک در شیت بندی است. در چاپ افست به جهت شیت بندی استاندارد امکان چاپ تعداد اندک وجود ندارد اما در رابطه با چاپ دیجیتال این شیت بندی وجود ندارد و میتواند در تعداد اندک 100 عدد نیز فرآیند چاپ تقویم 1401 را انجام داد. البته این نوع چاپ معایبی دارد که از جمله آن میتوان به کیفیت پایین چاپی اشاره کرد. عموما کیفیت چاپ دیجیتال یک درجه کمتر از کیفیت چاپ افست میباشد و تنها زمانی به مشتریان پیشنهاد داده میشود که قصد چاپ تقویم 1401 در تعداد اندک را دارند. البته نکته ای که در رابطه با چاپ دیجیتال وجود دارد هزینه گزاف آن استن که شاید بتوان از این مورد نیز به عنوان معایب این روش چاپی یاد کرد. اگر شما 1000 عدد تقویم را با استفاده از دستگاه دیجیتال چاپ نمایید مجبور به پرداخت هزینه ای گزاف خواهید بود و این در صورتی است که چاپ این تعداد تقویم با استفاده از دستگاه افست بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

چاپ طلا کوب در چاپ تقویم 1401
چاپ طلا کوب

یکی دیگر از انواع چاپ تقویم چاپ طلا کوب میباشد. همه افرادی که به دنبال چاپ تقویم هستند تا از این طریق باعث بهبود تبلیغات و در نتیجه آن بهبود و ارتقاء کسب و کارشان گردند همواره به دنبال المان هایی هستند که از آن طریق به جذابیت تبلیغات خود بیافزایند. یکی از این موارد چاپ طلا کوب است. شما با استفاده از چاپ طلاکوب به راحتی میتوانید جذابیت یک تقویم تبلیغاتی را دو چندان سازید به نحوی که تمامی افراد با مشاهده این تقویم به وجد آمده در کوتاه ترین مدت زمان برند شما را در ذهن خود تداعی کنند. همانطور که از نام این نوع چاپ مشخص است همه ما به خوبی میدانیم که این نوع چاپ دارای رنگ طلایی است و به جهت درخشندگی که دارد میتواند توجه تعداد افراد بیشتری را به خود جلب نماید. البته چاپ طلا کوب به جهت رنگ طلایی که دارد قابل استفاده برای هر نوع تقویم با رنگ های مختلف نمیباشد و شما باید به این نکته توجه نمایید که عموما این نوع چاپ در تقویم هایی که دارای رنگ تیره هستند بیشترین جلوه را دارد.نکته ای که در خصوص چاپ طلاکوب وجود دارد عمومیت ستفاده آن است. اغلب این نوع چاپ برای چاپ بدنه تقویم رومیزی مورد استفاده قرار میگیرد و در موارد استثنایی و بنا به درخواست مشتری از این نوع چاپ برای صفحات داخلی تقویم رومیزی استفاده میشود و البته این مورد برای تقویم تک برگ و تقویم دیواری خصوصا تقویم دیواری حصیری کمی متفاوت است زیرا بدون هیچ محدودیتی میتوان از چاپ طلا کوب در چاپ صفحات داخلی نیز استفاده نمود.

چاپ یووی

چاپ یووی نیز یکی دیگر از انواع چاپ هایی است که در خصوص تقویم میتوان از آن استفاده نمود. در واقع شما با استفاده از چاپ یووی میتوانید به قسمت خاصی از چاپ خود جرم و بافت منحصر به فرد اعطا نمایید و از طریق این تفاوت منجر به جلب توجه بیشتر مخاطبانتان شوید. در واقع چاپ یووی یکی از اعضای خانواده چاپ دیجیتال است با این تفاوت که در چاپ یووی نوع خشک کردن متفاوت است و برای خشک شدن رنگ از اشعه یووی اسفاده میشود. در مورد چاپ یووی نیز باید بگوییم این نوع چاپ نیز همانند چاپ طلاکوب بوده و عموما برای بدنه تقویم رومیزی و صفحات داخلی تقویم دیواری مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ یووی نیز یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه مخاطبان بوده و از این طریق به راحتی میتوانید به کارآیی تقویم تبلیغاتی خود بیافزایید.

توجه به طراحی گرافیکی چاپ تقویم 1401

توجه به طراحی گرافیکی چاپ تقویم 1401

تقویم تبلیغاتی یکی از برترین هدایای تبلیغاتی است که قابلیت مانور گرافیکی بسیار زیادی دارد و به راحتی با استفاده از یک طراحی گرافیکی میتوان یک تقویم ساده را به جذاب ترین هدیه تبلیغاتی تبدیل نمود. عموما چاپ تقویم تبلیغاتی در دو نوع چاپ عمومی و چاپ اختصاصی انجام میشود که در مورد چاپ عمومی شخص سفارش دهنده قابلیت تغییر طرح های داخلی را ندارد و تنها مجاز به استفاده از طرح های عمومی میباشد. در این مورد شما با استفاده از مانور گرافیکی بر متون میتوانید به جذابیت تقویم تبلیغاتی بیافزایید. اما در خصوص چاپ تقویم 1401 در فرمت اختصاصی قضیه شکل دیگری دارد و به راحتی با اعمال یک طراحی گرافیکی خارق العاده میتوان تغییراتی عظیم در تقویم تبلیغاتی ایجاد نمود. در این مورد تمامی المان ها و اجزای تقویم تبلیغاتی قابلیت تغییر را داشته و با استفاده از طراح های گرافیکی میتوانید جذابیت یک تقویم تبلیغاتی را دو چندان سازید. به همین جهت توصیه ما به شما این است که با توجه به طراحی گرافیکی و در نظر گرافتن استانداردهای لازم در این خصوص تغییراتی اساسی در تقویم تبلیغاتی خود ایجاد نموده و از این طریق توجه مشتریان بیشتری را به برند خود جلب نمایید.

توجه به جامعه هدف

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه گردد جامعه هدف است. در واقع پیشنهاد اصلی گروه تبلیغاتی نقش و نگار به شما توجه به جامعه هدف است. قصد سفارش هر گونه المان تبلیغاتی که دارید باید به جامعه هدف خود توجه ویژه ای داشته باشید زیرا این جامعه هدف شما هستند که قصد استفاده از هدیه تبلیغاتی را دارند و اگر از نظر آنها این هدیه تبلیغاتی جالب نباشد به هیچ عنوان از تبلیغات خود نتیجه مثبت اخذ نخواهید کرد. در رابطه با چاپ تقویم نیز باید این نکته را در نظر بگیرید و با توجه به شناخت جامعه هدفتان اقدام نمایید. جالب است بدانید حتی در مرحله پس از انتخاب چاپ تقویم 1401 نیز به شناخت از جامعه هدفتان نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال یک مهدکودک که قصد دارد از طریق تقویم تبلیغاتی کسب و کار خود را گسترش دهد قطعا باید باتوجه به شناختی که از جامعه هدف خود دارد نسبت به طرح گرافیکی این تقویم اقدام نماید. به همین جهت شناخت از جامعه هدف به صورت کلی امری مهم در تمام پروسه تبلیغات تلقی میگردد.

توجه به سادگی در تبلیغات از اصول چاپ تقویم 1401
توجه به سادگی در تبلیغات

همه ما به خوبی میدانیم که تبلیغات امری پیچیده بوده و تنها در صورت رعیت یکسری المان ها و استانداردها میتوان تبلیغات مثمر ثمر ارائه داد. در امور تبلیغات عوامل بسیاری دخیل میباشد که شاید مهم ترین این موارد توجه به سادگی است. در چنمد دهه گذشته شاهد طراحی های تبلیغاتی بودیم که غرق در انبوهی از اطلاعات و المان های تبلیغاتی بود و از فرط شلوغی و ازدحام طرح هر فردی از نگاه کردن و یا استفاده کردن از آن صرف نظر میکرد. خوشبختانه امروزه با افزایش آگاهی مردم نسبت به مباحث روانشناختی تبلیغات این موضوع دچار تغییرات بسیاری شده است و امروزه همه افراد جامعه به خوبی میدانند که تبلیغات در سادگی خلاصه میشود. به هیمن جهت باید بگوییم یکی از استانداردهای لازم در خصوص چاپ تقویم 1401 توجه به سادگی است. توجه داشته باشید طراحی تقویم خود را به ساده ترین و در عین حال جذاب ترین حالت ممکن تبدیل نمایید تا از این طریق افراد بیشتری را به نگاه کردن آن دعوت نمایید.

انتخاب سبک مورد نظر

امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه تبلیغات شاهد آن هستیم به خوبی میتوان انواع سبک های مختلف را در تبلیغات مشاهده نمود و خصوصا در رابطه با تقویم تبلیغاتی این مورد به وفور مشخص است. میزان گستردگی که در مورد تقویم تبلیغاتی وجود دارد و حجم انبوهی از تقویم تبلیغاتی از لحاظ طرح، رنگ، سایز و… انتخاب را برای افراد مختلف دشوار میکند و عموما در این مرحله بسیاری از افراد دچار سردرگمی میشوند. نکته ای که در خصوص انتخاب جهت چاپ تقویم 1401 وجود دارد در نظر گرفتن سبک تقویم مورد نظر است. اگر قصد دارید از تقویم های عمومی استفاده نمایید لازم است برای انتخاب درست تنها به سبک کلی تقویم توجه داشته باشد و این مورد در رابطه با تقویم های چاپ اختصاصی نیز به همین ترتیب میباشد.

بررسی رزومه شرکت تبلیغاتی در چاپ تقویم 1401

تقویم تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است که نیازمند توجه بسیار میباشد و برای سفارش آن باید به نکات بسیاری توجه نمایید. یکی از اصلی ترین نکات لازم در خصوص چاپ تقویم 1401 توجه به رزومه شرکت تبلیغاتی میباشد. در واقع شما باید بدانید شرکتی که قصد فعالیت با آن را دارید چند پروژه موفق داشته است و کیفیت تک تک نمونه کارهای آن شرکت را مورد بررسی دقیق قرار دهید. از این طریق میتوانید تا حدی نسبت به نحوه کار این شرکت در امور تبلیغاتی آشنا شوید.

در این مقاله قصد داشتیم به برخی از معیارها و اصول کلی چاپ تقویم 1401 اشاره نماییم. امیدواریم این نقش نامه نیز مفید واقع گردد و با استفاده از آن بتوانید بهترین انتخاب را نسبت به هدایای تبلیغاتی خصوصا تقویم تبلیغاتی داشته باشید.

منبع : ” نقش نامه “