معرفی انواع لت داخلی سررسید تبلیغاتی

صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که با آشنایی انواع آن میتوان بهترین سررسید را به مخطبان ارائه داد.

معرفی انواع لت داخلی سررسید تبلیغاتی

از نظر شما صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی در چند نوع موجود می باشد؟

صفحات داخلی سررسید موضوعی است که باید به آن توجه ویژه ای شود. شما باید قادر باشید بهترین نوع سررسید تبلیغاتی را انتخاب نمایید که اط لحاظ صفحات داخلی مناسب باشد.

شاید شما به عنوان یک سفارش دهنده ی سررسید تبلیغاتی نسبت به انواع صفحات داخلی سرسید اطلاعات کافی نداشته باشید.

گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج برای رفع این مشکل تصمیم گرفت تا انواع صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی را معرفی نماید تا از این طریق شما را به سمت انتخابی هدفمند سوق دهد.

در حالت کلی صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی از لحاظ گروه بندی به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول از لحاظ نوع کاغذ سررسید را طبقه بندی می کند و گروه دوم از لحاظ فرمت تاریخ می باشد.

حال برای روشن شدن قضیه و انتخابی صحیح قصد داریم هر دو گروه را به صورت کامل توضیح دهیم.

انواع کاغذ صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی

اگر بخواهیم سررسید تبلیغاتی را از لحاظ کاغذهای آن مورد بررسی قرار دهیم با سه نوع کاغذ مواجه می شویم.

  • کاغذ تحریر سفید
  • کاغذ تحریر کرم
  • کاغذ گلاسه

در ادامه هر یک از این کاغذها را مورد بررسی قرار دادیم. تا بدین وسیله بتوانیم شما را به سمت انتخابی درست و هدفمند سوق دهیم.

 

صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی

کاغذ سررسید تبلیغاتی

کاغذ تحریر سفید

کاغذهای تحریر یکی از مرسوم ترین انواع کاغذ می باشند که از آن در صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی استفاده می شود. این نوع کاغذ ها در گراماژ های مختلفی موجود می باشند که مرسوم ترین نوع آن 70 گرم است.

در نقش نامه ی ” چاپ سررسید اختصاصی ارزان ” عوامل مختلفی که در ارزان شدن یک سررسید تبلیغاتی دخیل هستند مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از اصلی ترین موارد تاثیر گذار در کاهش قیمت سررسید تبلیغاتی صفحات داخلی آن است. گروه تبلیغاتی نقش و نگار معمولا به افرادی که قصد دارند سررسید تبلیغاتی با کمترین قیمت سفارش دهند استفاده از کاغذ تحریر سفید را پیشنهاد می دهد.

این نوع کاغذ عموما در دو گراماژ 70 و 80 گرم موجود می باشد که مقرون به صرفه ترین نوع آن با توجه به متریال کمتری که در ساخت آن استفاده شده است 70 گرم است.

در حالت کلی کاغذ سفید از لحاظ مبلغ بسیار ارزان تر از دو نوع کاغذ دیگری است که از آن نام بردیم.

 

صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی 99

صفحات داخلی سررسید

کاغذ تحریر کرم 

این نوع به خصوص از کاغذ نیز کاملا مشابه کاغذهای تحریر سفید رنگ است اما با این تفاوت که رنگ آن کرمی است.

در سال های اخیر مردم استقبال بینظیری از سررسید هایی با کاغذ کرم داشتند. از لحاظ ظاهری صفحات داخلی سررسید که رنگ کرم دارند زیبا تر از نوع قبل است و همین موضوع جلوه ی ویژه ای به این هدیه تبلیغاتی به خصوص و تاثیر گذار اعطا می کند.

حال اگر بخواهیم این نوع کاغذ را از لحاظ قیمت مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم این مورد نیز در دو گراماژ 70 و 80 گرم موجود می باشد.

این نوع از صفحات داخلی سررسید نیز همانند مورد اول است و گراماژ 70 گرم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر خواهد بود و در حالت کلی مرسوم ترین نوع این نوع کاغذ نیز 70 گرم است و افراد از این نوع کاغذ بیشتر استقبال می کنند.

شما دوستان عزیزی که قصد دارید از سررسید تبلیغاتی با صفحات کرم استفاده نمایید پیشنهاد می کنیم نهایت دقت را داشته باشید.

در صنف چاپ و تبلیغات نیز همانند سایر مشاغل کلاهبرداری هایی مشاهده شده است. به همین جهت نقش و نگار به عنوان معتبرترین مرکز چاپ و تبلیغات خود را مسئول می داند تا آگاهی مردم را نسبت به برخی مسائل افزایش دهد.

قطعا شما هم با سررسید تبلیغاتی هایی مواجه شده اید که با وجود رنگ کرمی که صفحات داخلی آن دارد یکنواختی و جلوه ی زیبایی ندارد.

برخی از چاپخانه ها به جهت داشتن سود بیشتر از کاغذهای تحریر سفید استفاده می نمایند و چاپی کرم رنگ روی آن قرار می دهند.

اما دریغ از آن که این نوع صفحات داخلی سررسید از جلوه ی خوبی برخوردار نخواهد بود  و از ظرافت و زیبایی کار کم خواهد شد.

 

کاغذ گلاسه در سررسید تبلیغاتی

کاغذ گلاسه در صفحات داخلی سررسید

کاغذ گلاسه 

کاغذهای گلاسه مرغوب ترین نوع کاغذ هستند که امروزه در بازار موجود است. بر خلاف تقویم رومیزی و تقویم دیواری های تبلیغاتی که صفحات داخلی آن گلاسه است، تا به حال هیچ سررسید تبلیغاتی وجود نداشته است که تمام صفحات داخلی آن گلاسه باشد.

خب این امر دلایل مختلفی دارد. سررسید یکی از مواردی است که برای نوشتن برنامه های روزانه از آن استفاده می شود پس قاعدتا جنس صفحات داخلی سررسید باید به گونه ای باشد که نوشته ی شما بیشترین ماندگاری را داشته باشد.

حالتی که برگه های گلاسه دارد این قضیه را نقض می کند زیرا وقتی بر روی کاغذهای گلاسه با خودکار نوشته شود با یک بار دست کشیدن جوهر خودکار پخش میشود یا نوشته به مرور زمان کم رنگ تر خواهد شد.

مورد دیگری که بسیار قابل اهمیت است وزن سررسید است. شما باید سررسید تبلیغاتی به مخاطبانتان ارائه دهید که به جهت سبک بودن قابل حمل باشد و فرد بتواند آن را در هر جایی با خود به همراه داشته باشد.

اگر بخواهید در صفحات داخلی سررسید از کاغذهای گلاسه استفاده کنید شاید سررسیدی قطور با وزن زیادی را به مخاطبانتان ارائه دهید که هیچ کاربردی برایشان ندارد.

بحث بعدی هزینه ی زیاد است. کاغذهای گلاسه از مرغوب ترین و گران ترین انواع کاغذها است که از لحاظ هزینه با کاغذهای تحریر بسیار متفاوت است.

یک مورد دیگر که باعث می شود افراد را به سمت اسفاده کمتر از کاغذهای گلاسه سوق می دهد صحافی است. مخصوصا اگر صحافی شما از نوع چسب گرم باشد.

اگر صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی از جنس گلاسه باشد نفوذ چسب به آن به درستی انجام نخواهد شد و این بدین منزله است که عملیات صحافی که بسیار در چاپ سررسید تبلیغاتی قابل اهمیت است به درستی انجام نشده است و در نهایت این مورد باعث جدا شدن برگه های سررسید تبلیغاتی می شود.

در حالت کلی اگر بخواهید سررسیدی غیر مرسوم چاپ نمایید که تمام برگه های آن گلاسه باشد درواقع از یک هدیه تبلیغاتی ویژه و کاربردی هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت و تنها بودجه ای که صرف سفارش این محصول کردید به هدر خواهد رفت.

صفحات داخلی سررسید از لحاظ فرمت تاریخ نیز گروه بندی مشخصی دارد که برای اطلاع یافتن از انواع صفحات داخلی سررسید بر اساس فرمت تاریخ می توانید به نقش نامه ی ” انواع فرمت تاریخ سررسید تبلیغاتی مراجعه نمایید.