چاپ سررسید 1401

چاپ سررسید 1401 در گروه تبلیغاتی نقش و نگار

چاپ سررسید 1401 | سررسید 1401 | چاپ سررسید تبلیغاتی 1401

چاپ سررسید 1401 بهترین راهکار تبلیغاتی برای 80% کسب و کارها میباشد. از طریق چاپ این هدیه تبلیغاتی میتوانید به راحتی کسب و کار خود را متحول ساخته و به بالاترین میزان فروش دست یابید. سررسید تبلیغاتی یکی از برترین هدایای تبلیغاتی به شمار میرود که همه ساله بالاترین رتبه خرید را از سمت متقاضیان دارد. پیش بینی میشود در سال 1401 نیز چاپ سررسید 1401 بیشترین و بالاترین استفاده تبلیغاتی را داشته باشد. به صورت کلی چاپ تقویم و سررسید هردو در رقابت سنگین هستند و میتوان گفت همه ساله شاهد افزایش نرخ استفاده این دو هدایای تبلیغاتی هستیم. نکته جالب توجه این است که با وجود پیشرفت تکنولوژی که تاثیرات چشم گیری در عرصه چاپ و تبلیغات داشته است هنوز هم چاپ تقویم تبلیغاتی و چاپ سررسید تبلیغاتی که از دیرباز مورد استفاده عموم برای بهبود تبلیغات قرار میگرفت مورد توجه است و هنوز هم عموم صاحبین مشاغل به دنبال چاپ تقویم و سررسید تبلیغاتی هستند تا از این طریق کسب و کار خود را ارتقاء دهند.
قطعا افرادی که به دنبال چاپ سررسید 1401 هستند به مزایای این هدیه تبلیغاتی پی برده و به دنبال آن نسبت به چاپ این هدیه تبلیغاتی اقدام می نمایند. تبلیغات چیزی نیست جز الهام گرفتن از تجربه های گذشته خود و دیگران به همراه به روز کردن اطلاعات…
گاهی اوقات در مسیر تبلیغات و بهبود کسب و کار با افرادی مواجه میشویم که هیچ راه حل تبلیغاتی برای کسب و کار خود ندارند و این موضوع باعث میشود تا با انتخاب راه نادرست پا در مسیر اشتباه گذاشته و در نهایت چیزی جز صرف هزینه هایی اضافی عاید آن مجموعه نشود. اگر شناخت از مجموعه به درستی صورت گیرد قطعا بهترین راه حل تبلیغاتی یافت خواهد شد. در خصوص چاپ سررسید 1401 نیز به همین ترتیب در نخستین مرحله نیاز به شناخت کافی از کسب و کار خواهید داشت. اگر شما نیز همچنان در پی یافتن بهترین راه تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستید و هنوز هم در خصوص انتخاب چاپ سررسید 1401 با مشکلات عدیده مواجه هستید توصیه میکنیم تا انتهای این نقش نامه همراه ما باشید.

سررسید 1401 چیست و چرا چاپ سررسید 1401 بهترین روش تبلیغاتی شناخته شده است؟
سررسید 1401 چیست و جزء کدام روش های تبلیغاتی است؟

سررسید ابزاری است برای نگارش و برنامه ریزی دقیق که مجهز به قسمتی مشخص برای نگارش و قسمتی مشخص برای تاریخ روزهای مختلف یک سال میباشد. در واقع با چاپ سررسید 1401 یک فرد در طول یکسال در تمام روزهای سال مجهز به یک صفحه شخصی به همراه تاریخ مشخص همان روز میباشد. هر فرد که در زندگی روزمره خود ترافیک کاری داشته باشد قطعا به سررسید نیاز خواهد داشت زیرا تنها با برنامه ریزی دقیق است که میتوان تمام کارها و امور روزانه خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد.
در واقع سررسید ها به تفکیک سال خورشیدی چاپ میشود و سررسید 1401 نیز یکی از سررسید هایی است که در ازای روزهای سال خورشیدی 1401 یک برگه اختصاصی و فضایی مناسب برای نگارش برنامه های روزانه دارد. با چاپ سررسید 1401 و هدیه آن به تمامی جامعه هدف میتوانید شرایطی را برای برنامه ریزی دقیق برای مخاطبانتان فراهم نمایید و بدون شک هر فردی با دریافت این هدیه تبلیغاتی ارشمند خرسند خواهد شد.
هر فردی در زندگی خود دارای اهداف مشخصی میباشد که تنها با برنامه ریزی دقی میتواند به این اهداف دست یابد و به موفقیت خود نزدیک شود پس شاید بتوان گفت چاپ سالنامه 1401 میتواند بهترین گزینه برای هر کسب و کاری باشد. زیرا با چاپ سالنامه 1401 و هدیه دادن آن به گروهی از مخاطبانتان از طریق برآورد نمودن نیازهای آنها از طریق یک هدیه تبلیغاتی کاربردی برند خود را در ذهن مخاطبانتان تثبیت مینمایید و از این طریق به تداوم ارتباط میان کسب و کارتان و مشتریان خود دست خواهید یافت. تنها کافی است بهترین و مناسب ترین نوع سالنامه تبلیغاتی را انتخاب نموده و از طریق چاپ مشخصات برند خود تبلیغاتی غیر مستقیم ارائه دهید. صحبت از تبلیغات غیر مستقیم شد افرادی که از همراهان همیشگی نقش و نگار هستند قطعا با انواع تبلیغات آشنایی دارند و به خوبی نسبت به تبلیغات غیرمستقیم آگاهی دارند. اما برای آن دسته از عزیزانی که هنوز نسبت به چاپ سررسید 1401 اطمینان کافی نداشته و در صدد جمع آوری اطلاعات هستند و قصد آشنایی با انواع تبلیغات دارند در این قسمت به صورت خلاصه توضیحاتی ابتدایی ارائه خواهیم داد.
امروزه تبلیغات شکل پیچیده ای به خود گرفته است و میتوان روش های مختلف تبلیغاتی را مشاهده نمود. هر یک از این روش های تبلیغاتی تاثیرگذاری منحصر به فردی در جامعه هدف دارد بر اساس نحوه تاثیرگذاری آن در جامعه هدف میتوان انواع تبلیغات را در دو گروه مجزا تقسیم بندی نمود. به صورت کلی کارشناسان گروه تبلیغاتی نقش و نگار تبلیغات را در دو گروه ” تبلیغات مستقیم ” و ” تبلیغات غیر مستقیم ” تقسیم بندی میکنند. به صورت کلی هدف هر دو این روش یکسان بوده و هر یک منجر به بهبود فروش از طریق تبلیغات میشود و به نوعی باعث افزایش آشنایی افراد بیشتر با برند شما خواهد شد. اما اگر بخواهیم به صورت جزئی این دو روش را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم تبلیغات مستقیم به نوعی جزء قدیمی ترین روش های تبلیغات هستند و همانطور که از نامشان مشخص است مستقیما بیان کننده تبلیغات هستند. اما به مرور زمان و افزوده شدن تعداد تبلیغات مراکز و سازمان های مختلف دیگر مردم نسبت به تبلیغات مستقیم واکنش مثبت نشان نداده و این موضوع منجر به کاهش بازدهی این روش تبلیغاتی شد. از جمله تبلیغات مستقیم میتوان به چاپ تراکت ، چاپ بروشور و… اشاره کرد. به مرور زمان باتوجه به کاهش اثر بخشی تبلیغات مستقیم بر جامعه هدف متخصصان حوزه تبلیغات تصمیم به ایجاد راهکارهای جدید تبلیغاتی گرفتند که به صورت غیر مستقیم عمل میکند و به نوعی راه حلی بر مبنای علم روانشناسی میباشد که میزان تاثیرگذاری آن دو چندان بوده و افراد بیشتری را نسبت به تبلیغات و به خاطر سپردن برند ترغیب مینماید. این روش با نام تبلیغات غیر مستقیم شناخته شده است. در واقع صاحبین مشاغل از طرق مختلف و راهکارهای روانشناختی سعی در تاثیر گذاری و تثبیت برند خود در ذهن مخاطبان دارند. از جمله روش های تبلیغاتی غیر مستقیم میتوان به سررسید تبلیغاتی ، تقویم تبلیغاتی ، هدایای تبلیغاتی و… اشاره نمود. چاپ سررسید 1401 نیز در این گروه قرار دارد. در واقع شما با انتخاب چاپ سالنامه 1401 از طریق نیازسنجی جامعه هدف خود به صورت غیر مستقیم از طریق یک ابزار قدرتمند که در طول یک روز میتواند همانند دستیار شخصی برای هر فردی عمل کند منجر به تثبیت برندتان در ذهن مخاطبان خواهید شد. این امر به مرور زمان رضایت مندی مخاطبانتان را افزایش داده و به ارتباطاتی موثر منجر خواهد شد. البته حقیقتی که غیر قابل انکار است کیفیت محصولات و خدمات شما میباشد. همواره به این موضوع آگاه باشید هرچقدر هم که روش تبلیغاتی شما موثر باشد اما در نهایت این کیفیت محصولات و خدمات شما است که تاثیر نهایی را بر مخاطبان گذاشته و به ارتباطات موثر منجر خواهد شد. به عنوان مثال اگر شما از بهترین نوع تبلیغات همچون چاپ سررسید 1401 و چاپ سالنامه 1401 با بالاترین میزان کیفیت استفاده نموده و از لحاظ تبلیغات بهترین و کامل ترین نوع تبلیغات را برای برند خود انتخاب نموده اما در مقابل محصولات و یا خدماتی که ارائه میدهید با کیفیت پایین و نامرغوب باشد مخاطبان و جامعه هدف شما برندتان را با نکات منفی در ذهن ثبت خواهند کرد. به همین جهت حتما باید به این نکته توجه داشته باشید و پیش از توجه به تبلیغات تمام تمرکز خود را بر ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود گذاشته و در مرحله اول از این طریق اعتماد سازی نمایید.

شناخت انواع سررسید تبلیغاتی نقش مهمی در چاپ سررسید 1401 دارد

انواع سررسید تبلیغاتی

امروزه با وجود پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی شاهد آن هستیم تبلیغات شکل دیگری به خود گرفته است زیرا پیشرفت تکنولوژی تاثیرات بسیاری در صنعت چاپ داشته است و امروزه چاپ بر روی هر جسم به خصوصی امکان پذیر میباشد. این موضوع باعث روی کار آمدن انواع مختلف سررسید شده است. شما عزیزانی که قصد چاپ سررسید 1401 را دارید میتوانید با افزایش آگاهی خود در زمینه انواع سالنامه 1401 بهترین نوع این هدیه تبلیغاتی را انتخاب نموده و از آن در تبلیغات استفاده نمایید.

به صورت کلی انواع سررسید را میتواند از حیث قطع سررسید ، جنس جلد سررسید ، صفحات داخلی ، نوع صحافی و… تقسیم بندی نمود. هر یک از این دسته بندی ها بیان کننده نوع مشخصی از سررسید میباشد و خصوصیات منحصر به فردی دارد و باتوجه به خصوصیات هر نوع سررسید میتوان بهترین نوع را برای تبلیغات انتخاب نمود.

شناخت انواع قطع سررسید پیش از چاپ سررسید 1401 از موارد و اصول اساسی میباشد که نیازمند اطلاع از آن میباشید.

انواع سررسید تبلیغاتی از حیث قطع به چند گروه زیر تقسیم بندی میشود:
شاید پیش از هر موضوع دیگر لازم باشد در رابطه با قطع سررسید توضیحاتی ارائه دهیم. انتخاب قطع مناسب یکی از مهم ترین موارد در چاپ سررسید 1401 میباشد. این انتخاب درست در گروی افزایش آگاهی است. به صورت کلی قطع به ابعاد و اندازه کلی سررسید گفته میشود و هر یک از قطع های موجود ابعاد و اندازه ای منحصر به فرد دارند و بر این اساس در چند گروه مجزا تفکیک شده اند. شاید امروزه با وجود دستگاه های مجهز و نوین بتوان سررسید های فانتزی را در قطع های دلخواه تولید نمود اما به صورت کلی استانداردهایی برای قطع سررسید وجود دارد که در قسمت بعد به برخی از مهم ترین و رایج ترین این قطع ها اشاره شده است.
• قطع رقعی
• قطع وزیری
• قطع خبرنگاری
• قطع اروپایی
• قطع 17*12
• قطع خشتی
• قطع رحلی
• قطع پالتویی
هر یک از این قطع ها دارای مشخصات ظاهری منحصر به فرد میباشد که با آگاهی از مشخصات آن میتوان بهترین نوع سالنامه تبلیغاتی را برای چاپ سررسید 1401 انتخاب نمود. اگر نسبت به مشخصات کلی و ظاهری هر یک از این قطع ها آگاهی ندارید توصیه میکنیم پیش از اقدام به چاپ سالنامه 1401 به مطالعه ” سالنامه تبلیغاتی ” بپردازید تا از جزئیات هر یک از این قطع ها آگاهی یافته و با دانش بیشتر نسبت به انتخاب بهترین سررسید برای چاپ سالنامه 1401 اقدام نمایید.
پس از آگاهی یافتن از مشخصات دقیق انواع سررسید تبلیغاتی از حیث قطع لازم است تا با نیاز سنجی دقیق جامعه هدفتان به انتخاب و در نهایت چاپ سررسید 1401 اقدام نمایید. این نیازسنجی در گروی شناخت کامل شما از جامعه هدفتان میباشد. همانطور که در ابتدای این نقش نامه به این موضوع اشاره شد مهم ترین عامل در چاپ سالنامه 1401 آگاهی کامل از جامعه هدف و مخاطبان میباشد. زیرا تنها از این طریق است که میتوان بهترین و مناسب ترین انتخاب را از میان انبوهی از هدایای تبلیغاتی داشت. انتخاب قطع مناسب میتواند کمک شایانی در افزایش رضایتمندی جامعه هدفتان داشته باشد پس با داشتن انتخابی درست میتوانید تاثیرگذاری یک هدیه تبلیغاتی را دو چندان سازید.

انواع جلد سررسید تبلیغاتی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین عوامل در چاپ سررسید 1401 میباشد

مورد دیگری که پیش از چاپ سررسید 1401 باید در نظر داشته باشید جنس جلد مناسب است. امروزه چاپ سررسید 1401 در انواع جلد های مختلف با ظرافت دو چندان امکان پذیر است که هر نوع جلد متناسب با سلیقه افراد مختلف میباشد. اگر بخواهیم انواع سررسید از حیث نوع جلد در دسته بندی مختلف معرفی نماییم باید به موارد زیر اشاره نماییم.
• جلد گالینگور
• جلد چرم مصنوعی
• جلد چرم طبیعی
• جلد جیر
• جلد سلفونی
• جلد ترمو
شاید بتوان جلد سررسید را مهم ترین المان در انتخاب بهترین نوع سررسید 1401 دانست زیرا جلد سررسید تاثیر بسیاری در کیفیت سررسید و از آن گذشته در کیفیت تبلیغات شما دارد. نخستین و مهم ترین عامل کیفیت در چاپ سالنامه 1401 است زیرا هرچقدر کیفیت محصولات تبلیغاتی شما بیشتر باشد میزان ماندگاری و تاثیرگذاری آن در جامعه هدف نیز بیشتر خواهد بود. دومین مورد قابل اهمیت ارتباط جنس جلد سالنامه با تبلیغات است. فراموش نکنید که شما به راحتی میتوانید از طریق یک چاپ ساده و با کیفیت بر روی جلد سالنامه آن را به یک هدیه تبلیغاتی هیجان انگیز تبدیل نمایید و بهره تبلیغاتی آن را در کسب و کار خود برده و از این طریق منجر به بهبود کسب و کارتان شوید.
اما شاید برایتان سوال برانگیز باشد که چطور جلد سررسید میتواند در میزان تاثیرگذاری آن مثمر ثمر باشد. جلد سررسید تاثیرات بسزایی در ظاهر دارد و در واقع نیمی از جذابیت یک سالنامه تبلیغاتی به جلد آن بستگی دارد. اگر تبلیغات شما فاقد جذابیت ظاهری باشد قطعا پروسه تبلیغات به درستی انجام نخواهد شد. گذشته از آن نوع چاپ تا حد بسیار زیادی به جنس جلد بستگی دارد. زیرا هر یک نوع جلد چاپ به خصوصی دارد و روش های دیگر چاپی میتواند باعث آسیب به تبلیغات گردد. به عنوان مثال سررسید با جلد جیر قابلیت چاپ پلاک فلزی را ندارد زیرا پرزهای موجود بر روی جلد سررسید باعث جداسازی پلاک فلزی از سررسید میشود. به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که پیش از اقدام به چاپ سررسید 1401 به انتخاب جلد سررسید توجه ویژه ای نمایید.

صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی و تاثیر آن در چاپ سررسید 1401

سومین حالتی که میتوان از طریق آن سررسید را تقسیم بندی نمود صفحات داخلی است. در واقع شما عزیزانی که قصد چاپ سالنامه 1401 را دارید باید به خوبی از انواع صفحات داخلی آگاهی داشته باشید تا از این طریق به انتخاب بهترین نوع صفحه داخلی اقدام نموده و توجه عموم مردم را از طریق یک سررسید تبلیغاتی به برند خود معطوف نمایید. در اینجا منظور از توجه به صفحات داخلی فرمت این صفحه ها میباشد. زیرا فرمت صفحه ها به صورت کلی متفاوت بوده و این موضوع در تبلیغات تاثیرات بسیاری دارد. فرمت صفحات داخلی را میتوان به گروه های زیر تقسیم بندی نمود.
• صفحات روز شمار
• پنجشنبه و جمعه مشترک
• دو روز شمار
• هفته شمار
• هفته در دو صفحه
• ماه شمار
شاید این موضوع برایتان سوال برانگیز باشد که فرمت صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی چرا باید در چاپ سررسید 1401 موثر باشد؟ در پاسخ به این سوال نیز باید بگوییم فرمت صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی میتواند تاثیرات بسیاری در تبلیغات داشته باشد زیرا شما باید با شناخت درست از جامعه هدفتان این انتخاب را انجام دهید. به عنوان مثال اگر مخاطبان شماجامعه کارمندان باشند قطعا نیازمند برنامه ریزی روزانه هستند و حتی امکان استفاده از پنجشنبه و جمعه مشترک نیز برای این مورد فراهم میباشد. پس یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در چاپ سررسید 1401 توجه به فرمت صفحات داخلی میباشد.
بیشتر بخوانید : چاپ تقویم و سررسید در کرج

انتخاب کردن بهترین نوع صحافی سررسید تبلیغاتی میتواند کمک شایانی در ارتقاء تبلیغات به واسطه چاپ سررسید 1401 داشته باشد.

چهارمین مورد که مستلزم توجه بسیار میباشد صحافی سررسید تبلیغاتی است. امروزه باتوجه به پیشرفت هایی که در علم و تکنولژی شاهد آن هستیم به خوبی میتوانیم دستگاه هایی نوین را شناسایی کنیم که فرآیند صحافی سررسید تبلیغاتی را با کیفیت بالا انجام میدهند. این پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا صحافی پیشرفت های بسیاری داشته باشد و امروزه انواع مختلفی از روش های صحافی روی کار آمده است که میتوان از این حیث انواع سررسید را دسته بندی کرد. در این قسمت به برخی از رایج ترین انواع صحافی اشاره میکنیم.
• چاپ سررسید 1401 با صحافی ته دوخت
• چاپ سالنامه 1401 با صحافی فنری
• چاپ سررسید با صحافی چسب گرم
• چاپ سررسید 1401 با صحافی کلاسوری
صحافی مهم ترین نقش را در تبلیغات شما از طریق چاپ سررسید 1401 دارد. اگر به خاطر داشته باشید در ابتدای این نقش نامه به این موضوع اشاره شد که تبلیغات حرفه ای در گروی کیفیت بالای محصولات تبلیغاتی میباشد. در مورد سررسید تبلیغاتی نیز این موضوع صادق است و شاید بتوان گفت انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع صحافی میتواند تاثیراتی مستقیم در کیفت یک سررسید تبلیغاتی داشته باشد. پس توصیه ما به شما عزیزانی که در فکر چاپ سالنامه 1401 هستید این است که با دیدگاهی گسترده و علم کافی نسبت به چاپ سررسید اقدام نمایید تا از این طریق سررسید تبلیغاتی با کیفیت به جامعه هدفتان ارائه دهید.

بهترین نوع سررسید تبلیغاتی و تاثیر انتخاب بهترین سررسید در چاپ سررسید 1401
بهترین نوع سررسید تبلیغاتی

خب پس از آگاهی از این مشخصات و اطلاعات در خصوص چاپ سررسید 1401 قطعا به این موضوع فکر میکنید که چه نوع سررسید تبلیغاتی میتواند انتخاب درستی برایتان باشد؟ در واقع انتخاب بهترین نوع سررسید تبلیغاتی چه نوع سالنامه ای است؟
باوجود توضیحاتی که در قسمت فوق ارائه شد همه ما در این لحظه به این موضوع فکر میکنیم که بهترین انتخاب چیست و چگونه میتوانیم بهترین نوع سررسید را انتخاب نماییم. پاسخی که میتوان به این سوال داد این است که انتخاب بهترین نوع سررسید تبلیغاتی تا حد بسیار زیادی به شناخت از جامعه هدف شما معطوف میشود. در واقع شما عزیزان باید به شناخت کامل از جامعه هدفتان دست یابید تا از این طریق بهترین نوع محصولات تبلیغاتی را انتخاب نموده و از آن گذشته از میان محصولاتی همچون سررسید تبلیغاتی بتوانید بهترین و مرغوب ترین نوع سررسید را برای چاپ انتخاب نمایید. در واقع هر کسب و کاری باتوجه به شرایط و جامعه هدف منحصر به فردی که دارد میتواند بهترین نوع سررسید را برای چاپ سررسید 1401 انتخاب نماید.

مزایای چاپ سررسید 1401

مزایای چاپ سررسید 1401

هر هدیه تبلیغاتی دارای مزایای مشخصی است که این مزایا باعث انتخاب آن هدیه تبلیغاتی میشود. سررسید تبلیغاتی نیز همچون تمامی هدایای تبلیغاتی دیگر دارای مزایایی است که باعث ترغیب مخاطبان برای چاپ سررسید 1401 میشود. از جمله مزایای کلی چاپ سالنامه 1401 میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
• کاربردی بودن
• استفاده روزمره
• مشخص نمودن تاریخ
• داشتن فضای کافی برای یادداشت برداری
• هدیه تبلیغاتی ماندگار
• طول عمر بالای سررسید تبلیغاتی
• هدیه تبلیغاتی قابل حمل
• و…
در واقع سررسید تبلیغاتی دارای مزایای بسیاری است که با آگاهی از جامعه هدف میتوان از آن استفاده نمود و از مزایای آن بهرمند شد. البته تمامی مزایای چاپ سررسید 1401 از لحاظ تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفته است و در این قسمت تنها به برخی از مهم ترین مزایای این هدیه تبلیغاتی اشاره شده است. شما عزیزانی که قصد دارید از یک راهنما برای چاپ سالنامه 1401 استفاده نمایید میتوانید از نقش نامه بهترین راهنمای خرید سررسید تبلیغاتی بهرمند گردید و باتوجه به مطالب مندرج در این نقش نامه بهترین انتخاب را داشته باشید.
به صورت کلی باتوجه به این نقش نامه میتوان گفت چاپ سررسید 1401 جزء بهترین روش تبلیغاتی در سال 1401 است که افراد با کسب و کارهای مختلف میتوانند از این روش بهره گرفته و در پی آن سطح تبلیغات و کسب و کارشان را ارتقاء دهند. امیدواریم مطالب این نقش نامه نیز برایتان سودمند بوده باشد.
منبع : ” نقش نامه”

5/5

سوالات متداول

حداقل تعداد سفارش سررسید تبلیغاتی 1401 در حالت چاپ عمومی 50 عدد میباشد.

فرآیند چاپ سررسید 1401  پس از اتمام و تایید طراحی و واریز بیعانه یک هفته کاری است.

بله امکان تغییر رنگ در سفارش های اختصاصی وجود دارد. 

تغییر قطع سررسید 1401 تنها در خصوص سفارشات اختصاصی امکان پذیر میباشد.

مقرون به صرفه ترین تیراژ برای چاپ سررسید 1401 در حالت عمومی 200 عدد میباشد.