تبلیغات انتخاباتی

تبلیغات انتخاباتی مقرون به صرفه

تبلیغات انتخاباتی

تبلیغات انتخاباتی از جمله فعالیت های تبلیغاتی است که عموما افراد در مقاطع مختلف سال به آن نیاز خواهند داشت. همانطور که از نام آن مشخص است تبلیغات انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات شورای شهر، انتخابات دهیارها و… کاربرد دارد. همانطور که تا کنون در رابطه با موقعیت ها و جایگاه های مختلف شغلی صحبت شده است و متناسب با هر یک از این مشاغل وو عناوین نوع تبلیغات و سبک تبلیغاتی منحصر به فردی پیشنهاد شده است در رابطه با انتخابات نیز این موضوع صدق میکند. در میان دنیای پر پیچ و خم تبلیغات انواع و سبک های مختلف تبلیغاتی وجود دارد که شما را برای رسیدن به اهدافتان نزدیک تر میکند.

بیشتر بخوانید : چاپ  تقویم تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی برای چه اصنافی مناسب است؟

اگر شما نیز جزء نامزدهای انتخاباتی هستید پیشنهاد میکنیم اندکی از زمان با ارزش خود را صرف مطالعه این مقاله نمایید تا با جدید ترین و نوین ترین روش های تبلیغات در حوزه انتخابات آشنا شوید و با استفاده از آن در میان رقبا بدرخشید. در قسمت بعد به برخی از نکات اساسی در رابطه با این نوع به خصوص از تبلیغات اشاره خواهیم کرد که با استفاده از آن بتوانید بهترین نتیجه را اخذ نمایید.

تبلیغات انتخاباتی چیست؟

تبلیغات انتخاباتی چیست؟

پیش از آن که بخواهیم در رابطه با این نوع به خصوص از تبلیغات و متناسب بودن آن برای گروه های مختلف توضیحاتی ارائه دهیم لازم میدانیم به صورت کلی در رابطه با واژه تبلیغات توضیحاتی تکمیلی ارائه دهیم. در حالت کلی به هر ابزار و وسیله ای که باعث بیشتر دیده شدن برند و کسب و کار شما در جامعه شود نوعی تبلیغات محسوب میشود. در رابطه با این مورد هر آنچه که باعث بیشتر دیده شدن نام شما و آشنایی افراد مختلف جامعه با افکار و عقایدتان شود را به نوعی تبلیغات انتخاباتی میشناسیم. در واقع هر آنچه که نامزدهای انتخاباتی بتوانند افکار ، اهداف و راهکارهایشان را از آن طریق به گوش مخاطبان برسانند را میتوان تبلیغات دانست.

تبلیغات برای انتخابات برای چه افرادی کاربردی است؟

تبلیغات برای انتخابات برای چه افرادی کاربردی است؟

پاسخ این سوال کاملا واضح است. تبلیغات در حوزه انتخابات مناسب برای افرادی است که جزء نامزدهای انتخاباتی هستند. اما تصور نادرستی که در میان مردم و نامزدهای انتخاباتی وجود دارد. گروه تبلیغاتی نقش و نگار در طی سال ها تجربه ای که در زمینه چاپ و تبلیغات دارد با نامزدهای انتخاباتی مختلفی مواجه شده است. عموما این افراد نسبت به ارائه تبلیغات واهمه دارند و این موضوع شاید اصلی ترین عوامل موثر در عدم موفقیت آنها تلقی گردد.

گروهی از افراد تبلیغات را به عنوان امری آزار دهنده میدانند در صورتی که مطابق نظریه بزرگ ترین کارشناسان و محققان تبلیغات این امر نادرست است. اگر ابعاد و جوانب مختلف تبلیغات در نظر گرفته شود تبلیغات انتخاباتی نه تنها امری آزار دهنده تلقی نخواهد شد بلکه با سیل عظیمی از استقبال از سمت جامعه هدف نیز مواجه میشود. تبلیغات موثر دارای نکات منحصر به فردی است که در صورت رعایت آن شما از هر متریال تبلیغاتی میتوانید بهترین استفاده را داشته باشید. در ادامه در مورد تبلیغات موثر توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

تبلیغات موثر
تبلیغات موثر چیست؟

میخواهیم راز موفقیت تبلیغات محیطی نقش و نگار را فاش کنیم…

همانطور که در قسمت فوق به این موضوع اشاره شد تبلیغات دارای ابعاد و جوانب مختلفی است که تنها در صورت رعایت این المان ها تبلیغات موثر خواهد بود. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است امروزه بسیاری از نامزدهای انتخاباتی نسبت به انجام تبلیغات واهمه داشته باشند شکست های مکرر در این زمینه است. اگر تبلیغات شما از نوع تبلیغات موثر باشد نه تنها با شکست مواجه نخواهید شد بلکه به تاثیرات تبلیغات انتخاباتی نیز پی خواهید برد.

کارشناسان نقش و نگار به عنوان برترین شرکت تبلیغاتی در کرج همواره برای هویت بصری تبلیغات محیطی اهمیت بسزایی قائل هستند. در واقع هویت بصری تبلیغات شما متشکل از تمامی متون، طرح ها و عکس هایی است که برای ابزارهای تبلیغاتی خود استفاده میکنید. گاهی اوقات استفاده نابه جا از برخی المان های گرافیکی نه تنها باعث جذابیت تبلیغات شما نشود بلکه به نوعی باعث ایجاد حالت تدافعی در مخاطبان گردد. گاهی اوقات استفاده از برخی رنگ ها در طرح های انتخاباتی تاثیراتی منفی بر ذهن مخاطبان میگذارد و در نتیجه باعث ایجاد نتیجه ای معکوس در تبلیغات انتخاباتی خواهد شد.  در مقابل تمامی این تاثیرات منفی میتوان با جایگزینی المان های ساده نکاتی مثبت و تاثیرگذار در تبلیغات ایجاد کرد. به عنوان مثال میتوان یک عبارت ساده و کوتاه را با عباراتی بلند بالا و طویل جایگزین کرد تا از این طریق مخاطبان با یک نگاه جذب تبلیغات شده و ذهن تمام افراد در کمترین مدت زمان این تبلیغات را تحلیل نماید. یا با ریشه یابی روانشناختی میتوان بهترین و مناسب ترین رنگ را برای تبلیغات برگزید تا از این طریق تاثیراتی مثبت بر جامعه هدف گذاشت.

طبیعتا همه افرادی که به دنبال ارائه تبلیغات انتخاباتی هستند نسبت به علم تبلیغات آگاهی کامل ندارند و در نتیجه نمیتوانند ایده های تبلیغاتی مناسب منطبق با اصول تبلیغاتی را برای پیاده سازی امور تبلیغات خود ارائه دهند. به همین ترتیب پیشنهاد نقش و نگار به این گروه از افرادی که در زمینه تبلیغات موثر اطلاعات چندانی ندارند این است که امور تبلیغات خود را به متخصصان ما بسپارند تا ازاین طریق به تبلیغات مناسب دست یابند.

چرا باید تبلیغات انتخاباتی داشته باشیم؟

چرا باید تبلیغات انتخاباتی داشته باشیم؟

حال باید سراغ سوال ریشه ای رویم. اصلا چرا نامزدهای انتخاباتی به تبلیغات نیاز دارند؟ هنگامی که انتخابات در سطوح مختلفی انجام میشود اعم از انتخابت ریاست جمهوری ، انتخابات شورای شهری ، انتخابات دهیاری و… افراد زیادی متقاضی شرکت در این انتخابات خواهند شد. اما آیا همه این افراد به موفقیت دست میابند؟ قطعا از میان این جمعیت زیاد تنها یک نفر از سمت مردم انتخاب میشود. حتما شما هم به این موضوع فکر کرده اید که این موفقیت به چه المان هایی بستگی دارد. فارغ از بحث توانمندی افراد و دانش سیاسی مسائلی دیگری نیز مطرح است که باعث موفقیت افراد در انتخابات در سطوح مختلف میشود.

بیشتر بخوانید : آیا تقویم و سررسید تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی مناسب است؟

گاها افرادی که از لحاظ حرفه ای دارای صلاحیت بهتری و بیشتری نسبت به رقبا هستند در این پروسه ناکام مانده و به نتیجه مناسب نمیرسند. چه عاملی باعث ناکامی این افراد میشود؟ قطعا عوامل بسیاری در این مورد دخیل است اما ما قصد داریم به یکی از مهم ترین دلایل به نام تبلیغات انتخاباتی اشاره نماییم. مطابق تحقیقات به عمل آمده تمامی افرادی که دارای صلاحیت شرکت در انتخابات هستند و در این انتخابات شرکت میکنند اما تنها یک فرد در این پروسه موفق میشود. شاید افراد دیگری با خصوصیات بهتر در این میان به موفقیت دست نیابند. تنها دلیل بروز این مشکل عدم انتخاب روش تبلیغاتی مناسب است. هنگامی که شما قصد شرکت در انتخابات را داشته باشید قطعا تمامی مخاطبان با افکار، ایده ها و اهداف شما آشنایی ندارند و برای موفقیت در این حوزه نیازمند معرفی این موارد به مخاطبانتان هستید و تنها راه این معرفی تبلیغات انتخاباتی است. شما با استفاده از این تبلیغات میتوانید افراد مختلف را با اهداف خود آشنا سازید. در واقع نمیتوان از افراد جامعه این انتظار را داشته باشید که بدون آگاهی از اهداف، افکار و راهکارهای سیاسی شما رای مثبتی ارائه دهند. پس نخستین گام در موفقیت انتخابات ارائه تبلیغات صحیح است تا از این طریق خود را به جامعه هدف معرفی نمایید.

انواع تبلیغات انتخاباتی

انواع تبلیغات انتخاباتی

حال که نسبت به اهمیت تبلیغات پی بردیم لازم است با انواع این تبلیغات آشنا شویم. در این قسمت قصد داریم به برخی از مهم ترین و تاثیرگذارترین تبلیغات در حوزه انتخابات اشاره نماییم. اگر شما نیز به اهمیت تبلیغات برای موفقیت در انتخابات پی بردید و قصد دارید از انواع تبلیغات استفاده نمایید پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با انواع تبلیغات انتخاباتی این قسمت ز مقاله را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

امروزه تبلیغات دارای گسترگی بسیاری شده است و اگر بخواهیم از دید بالاتر به قضیه بنگریم باید بگوییم تبلیغات در دنیای امروز به دو دسته تبلیغات محیطی و مجازی تبلدیل شده است. که هر یک از این موارد به خودی خود شامل زیر گروه هایی میشوند. پس میتوان به صورت کلی انواع تبلیغات را در دو دسته زیر معرفی کرد:

  • تبلیغات محیطی
  • تبلیغات مجازی

هر یک از این انواع تبلیغات به خودی خود دارای تاثیرگذاری های به خصوصی هستند. اما اگر در میان دو راهی قرار دارید که کدام یک از این روش های تبلیغاتی برای تبلیغات انتخاباتی مناسب است ما به شما بهترین روش را معرفی خواهیم کرد.

اگر از متن فوق به خاطر داشته باشید به هر روشی که باعث دیده شدن و مطرح شدن برند، افراد و نام های تجاری شود میتوان نام تبلیغات نهاد. اما میزان کارآمدی این هر روش به عنوان تبلیغات امری حائز اهمیت است. در این قسمت پس از معرفی هر یک از روش های تبلیغات محیطی و مجازی به اهمیت و تاثیرگذاری هر یک از روش ها اشاره خواهیم کرد.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی

همانطور که از نام این روش تبلیغاتی مشخص است تبلیغات محیطی به تمامی تبلیغاتی گفته میشود که در پیرامون ما مورد استفاده قرار میگیرد. دامنه این نوع تبلیغات بسیار گسترده است و از دیرباز در میان جوامع مختلف برای دستیابی به اهداف مختلف مرسوم بوده است. اما تمامی این زیرمجموعه های این روش برای تبلیغات انتخاباتی مورد استفاده قرار نمیگیرد و تنها بخشی از تبلیغات محیطی در مورد انتخابات نتیجه بخش خواهد بود. از جمله این نوع تبلیغات موثر برای انتخابات میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

در این قسمت هر یک از این موارد را به تفکیک توضیح خواهیم داد.

بنر تبلیغات انتخاباتی

بنرها یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغاتی است که ما از دیرباز با آن آشنایی دایم. این نوع روش تبلیغاتی به جهت تاثیرات مثبتی که برای افراد در زمینه تبلیغات داشته است هنوز هم با وجود تحولات بسیاری که در جامعه صورت گرفته است مورد استفاده قرار میگیرد و همچنان بازدهی بالایی در زمینه تبلیغات دارد. این مورد در رابطه با تبلیغات انتخاباتی نیز صادق است. در رابطه با این نوع به خصوص از تبلیغات نیز نامزدهای انتخاباتی از بنرهای انتخاباتی استفاده می نمایند تا از این طریق اهداف، افکار و راهکارهای سیاسی خود را به افراد جامعه معرفی نمایند.

بنرهای انتخاباتی معمولا به صورت کاملا ساده طراحی میشوند و این سادگی به جذابیت تبلیغات دو چندان می افزاید. در واقع با استفاده از بنر به راحتی با استفاده از ساده ترین متریال چاپی تبلیغات خود را به گوش مخاطبانتان برسانید و تبلیغات را به ساده ترین روش محقق سازد.

تراکت تبلیغاتی نیز یکی از روش های مناسب در تبلیغات انتخاباتی است و به راحتی با سفارش تراکت تبلیغاتی میتوانید به ساده ترین شکل ممکن تبلیغات، اهداف و افکار خود را به جامعه معرفی نمایید. برخلاف بنر تبلیغاتی که در قسمت فوق به آن اشاره شد که جزء ساده ترین روش های تبلیغاتی محیطی قرار دارد در طراحی تراکت تبلیغاتی هرچقدر از تکنیک های تبلیغاتی بیشتری استفاده شود به تاثیرگذاری آن افزوده خواهد شد.

تراکت تبلیغاتی به خودی خود دارای انواع مختلفی است و در سری مقالات متعددی در این خصوص صحبت شد. در رابطه با تراکت انتخاباتی که برای تبلیغات انتخاباتی مورد استفاده قرار میگیرد نیز تمامی موارد و استانداردهای چاپ تراکت رعایت میگردد. همانند تراکت تبلیغاتی های دیگر در مورد تراکت های انتخاباتی نیز سایزهای مختلف تراکت مورد استفاده قرار میگیرد و نامزدهای انتخاباتی باتوجه به فضای مورد نیاز میتوانند نوع به خصوصی از تراکت را انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید : راهنمای چاپ تراکت تبلیغاتی

 پیشنهاد میکنیم اگر قصد استفاده از تراکت انتخاباتی را دارید صفحه مربوط به تراکت تبلیغاتی را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

تنها تفاوتی که در مورد تراکت تبلیغاتی و تراکت انتخاباتی وجود دارد نحوه طراحی آن است. همانطور که همه ما به این موضوع واقف هستیم مهم ترین سهم جذب مخاطب در رابطه با اوراق اداری همچون تراکت تبلیغاتی به نحوه طراحی آن بستگی دارد. هرچقدر طراحی یک تراکت مطابق با اصول و استانداردهای طراحی انتخاباتی باشد شما را یک گام به موفقیت نزدیک مینماید.

یکی دیگر از انواع اوراق اداری که در مورد تبلیغات انتخاباتی مورد استفاده قرار میگیرد و در هر دوره شاهد سفارش تعداد انبوهی از آن هستیم کارت ویزیت انتخاباتی است. دقیقا همانند مورد قبل در رابطه با کارت ویزیت نیز یکسری استانداردهای کلی وجود دارد که با رعایت آن میتوان بهترین نتیجه را در انتخابات اخذ کرد.

علی رغم استانداردهای کلی چاپ کارت ویزیت که در رابطه با استفاده از کارت ویزیت در تبلیغات انتخاباتی نیز نکات و استانداردهایی وجود دارد که با رعایت آن میتوان بهترین نتیجه را اخذ نمود. همانند تراکت های انتخاباتی در طراحی کارت ویزیت های انتخاباتی نیز ملزم به رعایت استانداردها و اصول طراحی منحصر به فردی اعم از استفاده از طرح ها ، متون و رنگ های به خصوص هستیم که با رعایت این استانداردها نتیجه بهتری را از تبلیغات خود اخذ مینمایید.

خودکار تبلیغاتی نیز یکی از هدایای تبلیغاتی است که تاثیرات بسزایی در تبلیغات انتخاباتی دارد. شما نامزدهای انتخاباتی با استفاده از چاپ خودکار تبلیغاتی و چاپ شعار انتخاباتی خود بر روی خودکار تبلیغاتی به راحتی تبلیغات خود را میسر سازید. برخلاف چاپ اوراق اداری که در دو مورد قبل به آن اشاره شد در رابطه با خودکار تبلیغاتی طراحی از اهمیت چندانی برخوردار نیست زیرا خودکار تبلیغاتی فضای کافی برای مانور طراحی ندارد و تنها رعایت سایز و فونت نوشته ها در این مورد اهمیت دارد که این مورد نیز با تجربه طراحی به راحتی محقق میشود. موردی که لازم است نامزدهای انتخاباتی در رابطه با تبلیغات مورد توجه قرار دهند انتخاب خودکار تبلیغاتی با کیفیت است تا از این طریق طول عمر تبلیغات خود را تضمین نمایند.

یکی دیگر از انواع تبلیغات انتخاباتی محیطی چاپ بادکنک تبلیغاتی است. شما نامزدهای انتخاباتی با استفاده از بادکنک تبلیغاتی میتوانید به راحتی شعارهای انتخاباتی خود را به مخاطبانتن ارائه دهید و از این طریق در زمینه انتخابات به موفقیت بیشتری کسب نمایید. در واقع بادکنک تبلیغاتی به جهت جذابیتی که برای تمامی افراد در تمامی گروه های سنی مختلف دارد میتواند به عنوان ابزاری برای تبلیغات به شمار رود.

پرچم تبلیغاتی

پرچم یکی از روش های تبلیغاتی است که از دیرباز مورد استفاده تبلیغات محیطی قرار گرفته است. پرچم تبلیغاتی به صورت کلی دارای انواع مختلفی است و از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شما نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات انتخاباتی خود میتوانید از انواع پرچم تبلیغاتی که در قسمت فوق به آن اشاره شد استفاده نمایید اما مرسوم ترین نوع آن پرچم انتخاباتی کوچک است که با استفاده از آن میتوانید در سطح وسیعی تبلیغات خود را گسترش دهید.

طراحی و چاپ پوستر انتخاباتی
پوستر انتخاباتی

یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغات در حوزه انتخابات پوسترهای انتخاباتی است. در رابطه با پوستر انتخاباتی نیز باید بگوییم همانند کارت ویزیت و تراکت تبلیغاتی در این مورد نیز باید به طراحی گرافیکی توجه بسزایی شود. قطعا تاکنون به این موضوع پی برده اید که مهم ترین نکته در اوراق اداری مورد استفاده در زمینه تبلیغات، ایده پردازی ها و طراحی های گرافیکی است. پیشنهاد ما به شما نامزدهای انتخاباتی که قصد تبلیغات انتخاباتی از طریق پوستر تبلیغاتی را دارید استفاده از طراح های گرافیکی منحصر به فرد میباشد تا از این طریق به راحتی توجه مخاطبانتان را جلب نمایید.

تبلیغات مجازی

تبلیغات مجازی

تبلیغات مجازی به تمامی روش های تبلیغاتی اختصاص داده میشود که افراد مختلف را در فضای مجازی و غیر واقعی با تبلیغات شما آشنا سازد. از زمان روی کار آمدن این روش تبلیغاتی زمان زیادی نمی گذرد اما در همین مدت زمان محدود این نوع تبلیغات توانسته است جایگاه خود را در میان انبوهی از روش های تبلیغاتی بیابد. در حالت کلی تبلیغات مجازی در حوزه انتخابات به چند روش محدود میشود که در ادامه به معرفی این روش ها خواهیم پرداخت.

سایت انتخاباتی
طراحی سایت
وبسایت شخصی

یکی از نخستین گاه ها برای اجرای تبلیغات مجازی وبسایت شخصی است. در واقع اولین قدم برای هر فردی که قصد فعالیت مجازی و مطرح شدن در گوگل را دارد ساخت وبسایت است. شما به راحتی از طریق طراحی یک وبسایت اختصاصی میتوانید تمامی اهداف، رزومه کاری، رویکردهای سیاسی خود را به سمع و بصر جمعیت عظیم ایران برسانید.

طراحی وبسایت نیز از جمله راهکارهای تبلیغاتی است که نیازمند رعایت یکسری المان ها و استانداردهای تبلیغاتی است. دقیقا تمامی استانداردها و المان هایی که به زیبایی بصری تراکت، پوستر و کارت ویزیت می افزاید در رابطه با وبسایت نیز صادق است. با این تفاوت که شما هنگام طراحی یک وبسایت میتوانید از المان های متحرک با جذابیت بیشتری استفاده نمایید.

پیشنهاد ما به شما نامزدهای انتخاباتی طراحی وبسایت برای تبلیغات انتخاباتی است زیرا با استفاده از آن به راحتی میتوانید با نام خود در صفحه یک گوگل ظاهر شد.

صفحات اپلیکیشن های مجازی

یکی دیگر از راهکارهای مطرح شدن در فضای مجازی استفاده از اپلیکیشن های مختلف است. طبیعتا تمامی افرادی که قصد شرکت در انتخابات را دارند برای معرفی خود میان این رقبا باید از طرق مختلف پیام خود را به مردم انتقال دهند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی که در تلفن های همراه شاهد آن هستیم باید بگوییم هر یک از افراد جامعه به یک تلفن همراه هوشمند مجهز است و در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت دارد. پس نامزدهای انتخاباتی به راحتی میتوانند در فضای مجازی صفحه شخصی خود را ساخته و از این طریق پیام های خود را به گوش مخاطبان رسانند.

تبلیغات سایت های معرفی نامزدها

در هر دوره انتخاباتی شاهد روی کار آمدن سایت های تبلیغاتی هستیم که به تبلیغات انتخاباتی می پردازند. یکی دیگر از پیشنهادات نقش و نگار به شما نامزدهای انتخاباتی عضویت در چنین سایت هایی است. در واقع این سایت ها به شما امکان عضویت داده و بلافاصله پس از عضویت میتوانید اطلاعات دلخواه خود را وارد فضای این وبسایت نموده و از این طریق به تبلیغات خود در فضای مجازی گستردگی بیشتری دهید.

پیامک تبلیغات انتخاباتی

پیامک تبلیغاتی نیز یکی از روش های تبلیغاتی است که از دیرباز در میان افرادی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند رواج داشته است و میتوان ارسال پیامک تبلیغاتی را به عنوان یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغات در حوزه انتخابت معرفی نمود. شما به راحتی میتوانید در قالب یک پیامک تبلیغاتی مهم ترین اهداف، رویکردهای سیاسی، افکار و شعار تبلیغاتی خود را به گوش ملت عظیم ایران رسانید. تنها نکته ای که در رابطه با پیامک تبلیغاتی وجود دارد توجه به متن است. شما باید با استفاده از کوتاه ترین عبارت بیشترین اطلاعات را به مخاطبانتان انتقال دهید.

کدام روش تبلیغاتی برای تبلیغات انتخاباتی مناسب است؟

قطعا با مطالعه این مقاله به این فکر میکنید که از میان روش های ذکر شده در قسمت فوق کدام یک برای موفقیت شما مناسب خواهد بود و کدام یک از روش ها شما را به موفقیت بیشتری نزدیک میکند. در این قسمت قصد داریم در رابطه با الزامات تبلیغات  اطلاعاتی ارائه دهیم.

پیشنهاد همیشگی کارشناسان نقش و نگار به عنوان افرادی خبره در حوزه تبلیغات میانه داری است. ما هیچگاه به مشتریان خود توصیه نمیکنیم که تنها یکی از دو روش تبلیغات مجازی یا تبلیغات محیطی را برای فعالیت خود برگزینند. زیرا اگر شما تنها یکی از این دو روش را انتخاب نمایید قطعا نیمی از طرفداران خود را از دست خواهید داد. علی رغم پیشرفت هایی که تکنولوژی داشته است هنوز هم گروهی از افراد جامعه با فضای مجازی آشنایی کامل ندارند و یا گروهی از افراد از فضای مجازی فاصله گرفته اند پس طبیعتا اگر شما تنها از طریق فضای مجازی تبلیغات انتخاباتی خود پیش ببرید نیمی از افراد جامعه را از دست خواهید داد. در این قسمت برای انتقال بهتر مفهوم مثالی ارائه میدهیم تا تمامی جوانب برای شما آشکار گردد.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره هدایای تبلیغاتی

فرض کنید یک نامزد انتخاباتی تنها به روش تبلیغات محیطی اقدام به تبلیغات نماید و تنها با استفاده از چند بنر تبلیغاتی در سطح شهر سعی در ارائه اهدف خود داشته باشد. با این کار تنها گروه خاصی از افراد جامعه که در حومه آن بنر تبلیغاتی ها فعالیت دارند قادر به مشاهده این تبلیغات خواهند بود. اما این تعداد برای موفقیت این نامزد انتخاباتی کافی هستند؟

در مقابل حالتی را تصور کنید که یک نامزد انتخاباتی تنها از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام به تبلیغات انتخاباتی نماید. آیا تمام افراد در گروه های سنی مختلف پیامک های روزانه خودرا چک میکنند؟ قطعا این شخص نیز به موفقیت دلخواه خود نمیرسد و در میان رقبا ناکام خواهد ماند.

توصیه ما به نامزدهای انتخاباتی برگزیدن پکیجی از تبلیغات است که در بردارنده تبلیغات محیطی و مجازی میباشد. شما نامزدهای انتخاباتی از این طریق میتوانید به تمامی گروه های مردم در جامعه دسترسی داشته باشید و از این طریق اطلاع رسانی های عمومی را انجام دهید.

در این مقاله قصد داشتیم به تشریح کامل تبلیغات انتخاباتی بپردازیم. امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مثمر ثمر بوده باشد.

منبع : نقش نامه